De mijne loopt goed en ik heb een mindere computer.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:21 schreef Buitendam het volgende:
Complete noob qua pc gaming meldt zich maarre,
Mijn laptop heeft het als volgt:
-AMD Athlon 64 x 2 Dual-Core TK-57 (1.9 GHz, 2x 256 KB L2 cache)
- Up to 1407MB nvidia GeForce 7000M TurboCache
-3GB DDR2
Loopt dat, of spreken we van dikke stront door een trechter?
Oke.quote:
Ari is er dus 4 tot 5 maanden uitquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:13 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Transferperiode is inmiddels voorbij. Probeer het zo wel, Ari kan het wel denk ik.
Doe je goed met Raffie!! Hoe heb je die in godsnaam weggehaald bij Real??quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:27 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]
Van der Vaart speelt in een vrije rol. En Sulejmani / Leonardo Suarez / Bakkie gebruiken Huntelaar als Targetman.
Ja, ik heb dat ook wel. Vooral als ik twee spelers precies achter elkaar zet. Als je de spits of AMC verplaatst, is het weer weg.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:37 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Doe je goed met Raffie!! Hoe heb je die in godsnaam weggehaald bij Real??
Wat ik nou toch zie...
[ afbeelding ]
bugje?![]()
Hint, kijk is naar mijn veldbezetting![]()
Haha wat toevallig. Ik liet net aan mijn broer zien dat ik al 10wedstrijden achter elkaar had gewonnen en ja hoor... tegen de nummer 18(De Graafschap met 1punt uit 14wedstijden) waar mijn broer bijstaat speel ik 0-0quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:56 schreef Spougle het volgende:
Verdorie zit ik hier optescheppen dat ik in 20 wedstrijden nog niet verloren heb verlies ik de 21ste met 1-0 van n.e.c
SANMARTEAN????? Serieus???quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:53 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ok, niet erg op dit moment aangezien ik de intertoto goed heb afgesloten en nu dus in de voorronde uefa cup zit tegen Hajduk Split (thuis 1-0 gewonnen)
Heb Leonardo gehuurd, Sanmartean en Appiah transfervrij gehaald met NAC![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:47 schreef DaMart het volgende:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de spelerstatistieken dit jaar in decimalen zouden worden weergegeven. Dus ipv een 16 voor afwerken bijvoorbeeld, een 15,8 of 16,2. Bij mij zijn het echter gewoon ronde getallen. Iemand enig idee hoe je die decimalen kunt zien (en of dat uberhaupt mogelijk is)?
Dat is dan dus ook een bug. Dat ze een net gekochte speler direct op de transferlijst knallen. Ik wacht nog even en ga lekker door met mijn TOP oss gamequote:Op zondag 16 november 2008 00:08 schreef PPWB84 het volgende:
Ik heb zojuist ook Rafael van der Vaart gekocht van Real Madrid. Ze hadden hem niet nodig daar en hij stond op de transferlijst. Tot mijn verbazing wilde hij nog komen ook.
In een eerdere post zei 'ie nog winterstop.quote:Op zondag 16 november 2008 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is dan dus ook een bug. Dat ze een net gekochte speler direct op de transferlijst knallen. Ik wacht nog even en ga lekker door met mijn TOP oss game
Die huur ik nu dus met Feyenoord... en Barcelona betaalt zijn volledige salaris!quote:Op zondag 16 november 2008 00:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In een eerdere post zei 'ie nog winterstop.
Gebeurt trouwens wel met die Caceres van Barca. Van de zomer gekocht als ik het goed heb, in het begin van het seizoen al op TL.
Best leuke speler voor top-Eredivisie inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2008 00:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die huur ik nu dus met Feyenoord... en Barcelona betaalt zijn volledige salaris!
In de winterstop heb ik het over he. Alsnog wel snel natuurlijk en vooral opvallend dat Rafael voor 5 jaar bij Ajax wil tekenen. In het echt zal hij wel niet zo snel weer terugkomen denk ik.quote:Op zondag 16 november 2008 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is dan dus ook een bug. Dat ze een net gekochte speler direct op de transferlijst knallen. Ik wacht nog even en ga lekker door met mijn TOP oss game
Pogrebnyakquote:Op zondag 16 november 2008 01:46 schreef druide het volgende:
Die sterke, lange en kopsterke spits van Zenit is aan het begin van het spel geblesseerd en voor slechts 4,5 miljoen te halen. De ideale targetman.
Kom op zeg. Dat kan je toch wel zelf maken. En zo niet: dan is dit een mooie gelegenheid om zelf na te denken over de benodigde trainingsaspecten voor de verschillende soorten spelers.quote:Op zondag 16 november 2008 02:26 schreef Genius-F het volgende:
Heeft er iemand nog een goed trainingsschema liggen, heb er nu eentje die ik niet zo denderend vind.
Bedankt dat jij voor mij kan denkenquote:Op zondag 16 november 2008 02:33 schreef druide het volgende:
[..]
Kom op zeg. Dat kan je toch wel zelf maken. En zo niet: dan is dit een mooie gelegenheid om zelf na te denken over de benodigde trainingsaspecten voor de verschillende soorten spelers.
Het speelgenot van FM zit hem in dit soort dingen.
Dat mag niet van Druidequote:Op zondag 16 november 2008 02:48 schreef DrDentz het volgende:
Is er al een mooi scout programmaatje uit waarmee ik ff kan zien welke spelers toppers worden?
quote:Op zondag 16 november 2008 03:01 schreef DrDentz het volgende:
Oh laat dan maar.
Nieuw contract aanbieden of een beetje slijmen via spelerscommunicatie.quote:Op zondag 16 november 2008 03:02 schreef Scorpie het volgende:
Hoe kan je het moreel opvijzelen zoals dat zo mooi heet?
Bij mij heeft Frankrijk de OS van 2016 gekregen..quote:Op zondag 16 november 2008 03:38 schreef kweek89 het volgende:
USA host olympics hier overigens
met Twente...geen geld echt lame..want het team valt nogal tegen vind ik
Die is in elk FM spel een god. Knalt ze er aan de lopende band in.quote:Op zondag 16 november 2008 03:18 schreef Genius-F het volgende:
Jack Tuyp is ook overrated zeg, prima Targetman lijkt me en kost niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |