Bij mij heeft Frankrijk de OS van 2016 gekregen..quote:Op zondag 16 november 2008 03:38 schreef kweek89 het volgende:
USA host olympics hier overigens
met Twente...geen geld echt lame..want het team valt nogal tegen vind ik
Die is in elk FM spel een god. Knalt ze er aan de lopende band in.quote:Op zondag 16 november 2008 03:18 schreef Genius-F het volgende:
Jack Tuyp is ook overrated zeg, prima Targetman lijkt me en kost niks
Uhmm, ja.quote:
Heb ik geen last van.quote:Op zondag 16 november 2008 11:31 schreef DaMart het volgende:
Ligt het aan mij of hebben scouts het wel erg moeilijk om spelers te vinden?
Hm, dan ligt het vast aan mijn database of zo. Spel is via wizard aangemaakt en heb maar 3 landen... na dit eerste seizoen misschien toch maar een nieuw spel beginnen.quote:Op zondag 16 november 2008 11:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb ik geen last van.
Heb met Ajax al zat talent in Brazilië en Scandinavië gevonden.
En hij is zojuist extra vermeld in het bestuurs vertrouwen praatje als goede aankoop...quote:Op zondag 16 november 2008 10:51 schreef Superheld het volgende:
[..]
Uhmm, ja.
Had nog een speler die op redelijk wat posities terecht kon in mijn systeem en transfervrij was aangezien NAC geen budget heeft. Doet het tot nu toe niet onaardig overigens hoor...
Halfequote:Op zondag 16 november 2008 12:06 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste seizoen ( ja ik heb het hele weekend gespeeld ja)
Halfe Finale Uefa Cup met 6-3 verloren van AC Milan
Halfe Finale Nederlandse beker 2-1 verloren van Fc Groningen
Cvitanich verkocht aan feyenoord voor 8,5 miljoen en dan kopen die stumperds manucharyan ook nog voor 5 miljoen.
Onzin, zoiets zou ajax nooit doenquote:Op zondag 16 november 2008 12:52 schreef DaMart het volgende:
Ajax wil Makaay kopen van me. Ik weiger, is Makaay boos.
Ik ben daar heel makkelijk in: Ajax en PSV kunnen bieden wat ze willen, maar ik accepteer niets.quote:Op zondag 16 november 2008 13:33 schreef Oldbie het volgende:
Man City biedt 9.250.00 voor de Guzman
Ajax biedt 7.500.000 voor Bahia
Ik kan beiden wel missen. Alleen twijfel ik of ik Ajax wel wil versterken.....het is wel een goed bod. Lastig!!
Ik heb hem verkocht voor 8.750.000 aan Ajax.quote:Op zondag 16 november 2008 13:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben daar heel makkelijk in: Ajax en PSV kunnen bieden wat ze willen, maar ik accepteer niets.
Al die wnt'jes zien er bekend uit... ik heb vooralsnog elk bod kunnen afslaan door een hogere vergoeding te vragen dan men wilde betalen. Maar eind van het seizoen verwacht ik wel wat spelers te zullen zien vertrekken.quote:Op zondag 16 november 2008 14:04 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik heb hem verkocht voor 8.750.000 aan Ajax.
Je kan alles wel altijd afwijzen maar daar worden je spelers ook niet vrolijk van.
Bahia had een riant salaris en ik zat al boven mijn begroting met salarissen. Ik moest dus wat dure spelers kwijtraken zodat ik een degelijk onderhandelingspositie kon krijgen bij nieuwe aankopen.
Helaas zit de hele wereld achter mijn selectie aan. Ik moet dus wel het een en ander afwijzen:
[ afbeelding ]
Oh, die Pawlowski heb ik gevonden in Polen en gekocht voor 25k. Hij is degelijk maar toch twijfel ik nog of hij echt geschikt is voor mijn team. Ik denk wel uitermate geschikt voor wat kleinere clubs met een kleinere begroting
Die is gestopt en is als gestopte speler naar mijn Roemeense collega doorgstuurd :squote:Op zondag 16 november 2008 10:51 schreef Superheld het volgende:
[..]
Uhmm, ja.
Had nog een speler die op redelijk wat posities terecht kon in mijn systeem en transfervrij was aangezien NAC geen budget heeft. Doet het tot nu toe niet onaardig overigens hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |