Gaat lukkenquote:Op maandag 17 november 2008 10:16 schreef Kn0x het volgende:
TerugVindTopique...
Ik ga binnenkort FM maar eens kopen. Hopen dat mijn lappy het aankan.
Intel Graphics Accelerator
2 GIG Ram
Verkeerd commentaar gegeven na het kampioenschap ofzo?quote:Op maandag 17 november 2008 13:17 schreef Reddiablo het volgende:
HUH!?
Net de dubbel gewonnen met Salzburg, willen ineens 23 spelers WEG
... handing in an official transfer request. Bizar.
Veel arrogantie in de ploegquote:Op maandag 17 november 2008 13:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Verkeerd commentaar gegeven na het kampioenschap ofzo?
mja dit zou ik ook wel willen weten..quote:Op maandag 17 november 2008 12:59 schreef EvertonPride het volgende:
Kort vraagje voordat ik carriere begin.
Ik heb de map bij dat/900/inc verwijderd zodat ik NL elftal kloppend heb. Maar hoe krijg je Duits elftal kloppend?
Grt.
Dat doe ik in principe ook, alleen probeer ik wel altijd een tactiek achter de hand te hebben voor het geval dat het echt niet loopt.quote:Op maandag 17 november 2008 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
Bij de andere FM's maakte ik me altijd 1 taktiek en die paste ik dan af en toe aan op de tegenstander (door gewoon balkje aanvallen- verdedigen bij te schroeven).
Kon vorig jaar volgens mij ook als je een grote club onder je hoede had.quote:Op maandag 17 november 2008 14:31 schreef DaMart het volgende:
Tof dat je nu ook zelf kunt stemmen op het talent van het jaa!
Dat kon ik in de vorige FM ook met tweede bundesliga club St. Pauliquote:Op maandag 17 november 2008 14:31 schreef DaMart het volgende:
Tof dat je nu ook zelf kunt stemmen op het talent van het jaa!
Ik ben menig maal met Man Utd aan de slag geweest, maar dit heb ik nooit gehadquote:Op maandag 17 november 2008 14:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Kon vorig jaar volgens mij ook als je een grote club onder je hoede had.
In FM2008 heb ik er niets van gemerkt hoorquote:Op maandag 17 november 2008 14:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
nee.quote:Op maandag 17 november 2008 14:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik bij Werder welquote:Op maandag 17 november 2008 14:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik ben menig maal met Man Utd aan de slag geweest, maar dit heb ik nooit gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |