Is hetzelfde als Fm2008.quote:Op zondag 16 november 2008 21:47 schreef Razer het volgende:
Ben FM 2009 nu ook aan het installeren via STEAM![]()
Ben benieuwd
Verlies maken tijdens het seizoen is normaal volgens mij. Aan het einde van het seizoen krijg je al je premies e.d. die alles weer goedmakenquote:Op zondag 16 november 2008 21:52 schreef Genius-F het volgende:
Ik blijf financieel maar verlies maken truowens en ik zit onder de loonkosten, wat zal er zo zwaar drukken dan?
quote:Everton maakt officieel gebruik van Football Manager
Nieuws | 16 november 2008 - Voor het eerst in de geschiedenis heeft een club bekend gemaakt officieel gebruik te gaan maken van de spelersdatabase in Football Manager. Football Manager staat al jaren bekend om de enorme database, samengesteld door een team van meer dan duizend mensen over de hele wereld. Die moeten manager David Moyes gaan helpen bij het vinden van grote talenten, tussen de meer dan 370.000 personen, 20.000 actieve teams, verspreid over de meer dan 50 landen die de game kent.
In het verleden zaten de games van ontwikkelaar Sports Interactive al talenten als Wayne Rooney, Lionel Messi, Ashley Young en dit jaar Jose Baxter op het spoor en Everton hoopt op deze manier nog meer grote spelers voor de toekomst te vinden. Paul Collyer en Miles Jacobson, twee grote namen achter het succes van de game, reageerden dat ze vaker benaderd waren door clubs en dat het algemeen bekend is dat scouts af en toe gebruik maken van de database. Everton is echter de eerste club waarmee een contract is getekend en wie weet volgen er meer in de toekomst.
Football Manager 2009 is afgelopen vrijdag uitgekomen op de PC en PlayStation Portable en is de nieuwste telg in de succesvolle voetbalmanagementreeks. De recensie van de game kun je hier lezen. (GP)
Moet je even in de specificaties kijken wat je teveel kost in verhouding..bij Financesquote:Op zondag 16 november 2008 21:52 schreef Genius-F het volgende:
Ik blijf financieel maar verlies maken truowens en ik zit onder de loonkosten, wat zal er zo zwaar drukken dan?
Wat zit daar in dan?quote:
quote:
quote:The game authentication servers are now live for Football Manager 2009 and the first Football Manager 2009 Patch (9.1.0) is finally available. This patch fixes a number of compatibility issues with the game and SI would encourage people to download it and use with their copy of Football Manager 2009.
quote:
Gaat lukkenquote:Op maandag 17 november 2008 10:16 schreef Kn0x het volgende:
TerugVindTopique...
Ik ga binnenkort FM maar eens kopen. Hopen dat mijn lappy het aankan.
Intel Graphics Accelerator
2 GIG Ram
Verkeerd commentaar gegeven na het kampioenschap ofzo?quote:Op maandag 17 november 2008 13:17 schreef Reddiablo het volgende:
HUH!?
Net de dubbel gewonnen met Salzburg, willen ineens 23 spelers WEG
... handing in an official transfer request. Bizar.
Veel arrogantie in de ploegquote:Op maandag 17 november 2008 13:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Verkeerd commentaar gegeven na het kampioenschap ofzo?
mja dit zou ik ook wel willen weten..quote:Op maandag 17 november 2008 12:59 schreef EvertonPride het volgende:
Kort vraagje voordat ik carriere begin.
Ik heb de map bij dat/900/inc verwijderd zodat ik NL elftal kloppend heb. Maar hoe krijg je Duits elftal kloppend?
Grt.
Dat doe ik in principe ook, alleen probeer ik wel altijd een tactiek achter de hand te hebben voor het geval dat het echt niet loopt.quote:Op maandag 17 november 2008 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
Bij de andere FM's maakte ik me altijd 1 taktiek en die paste ik dan af en toe aan op de tegenstander (door gewoon balkje aanvallen- verdedigen bij te schroeven).
Kon vorig jaar volgens mij ook als je een grote club onder je hoede had.quote:Op maandag 17 november 2008 14:31 schreef DaMart het volgende:
Tof dat je nu ook zelf kunt stemmen op het talent van het jaa!
Dat kon ik in de vorige FM ook met tweede bundesliga club St. Pauliquote:Op maandag 17 november 2008 14:31 schreef DaMart het volgende:
Tof dat je nu ook zelf kunt stemmen op het talent van het jaa!
Ik ben menig maal met Man Utd aan de slag geweest, maar dit heb ik nooit gehadquote:Op maandag 17 november 2008 14:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Kon vorig jaar volgens mij ook als je een grote club onder je hoede had.
In FM2008 heb ik er niets van gemerkt hoorquote:Op maandag 17 november 2008 14:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
nee.quote:Op maandag 17 november 2008 14:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik bij Werder welquote:Op maandag 17 november 2008 14:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik ben menig maal met Man Utd aan de slag geweest, maar dit heb ik nooit gehad
Dan vergis ik me hevig, maar ben volgens mij alleen bondscoach van Roemenië geweest, en dat was 4 weken en in de winter.quote:Op maandag 17 november 2008 14:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
nee.
Alleen wanneer je bondscoach was op speler vh jaar.
Denk een Vista fout.quote:Op maandag 17 november 2008 15:00 schreef MaxC het volgende:
Mijn game loopt erg vaak vast, als ik op een score druk om bij de wedstrijd te kijken loopt hij vast en soms willekeurig ook.
Heb hem via Steam binnengehaald en patch geinstaleerd. Mijn laptop moet het makkelijk trekken en zelfs als ik 3d uitzet blijft hij vastlopen. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?
Post het op Fok.quote:Op maandag 17 november 2008 15:00 schreef MaxC het volgende:
Mijn game loopt erg vaak vast, als ik op een score druk om bij de wedstrijd te kijken loopt hij vast en soms willekeurig ook.
Heb hem via Steam binnengehaald en patch geinstaleerd. Mijn laptop moet het makkelijk trekken en zelfs als ik 3d uitzet blijft hij vastlopen. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |