Ik zocht toen naar een striker, jonger dan 24, salaris minder dan 3000. Toen sorteerde ik op prestatie over laatste 5 wedstrijden.quote:
Hm vreemd. Nog maar een keer kijken danquote:Op zondag 16 november 2008 15:26 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik zocht toen naar een striker, jonger dan 24, salaris minder dan 3000. Toen sorteerde ik op prestatie over laatste 5 wedstrijden.
Toen stond hij hoog in mijn lijstje....
Database middelgroot. Engeland en Nederland speelbaar
quote:Op zondag 16 november 2008 16:52 schreef iofn het volgende:
"De in Amsterdam geboren Klaas-Jan Huntelaar (....)"
quote:Op zondag 16 november 2008 16:54 schreef Han-Pekel het volgende:
hebben jullie ook bij Luque zo'n rare foto??
Linkje?quote:Op zondag 16 november 2008 17:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
De facepacks op managers united zien er goed uit, maar kan iemand me nog eens vertellen waar je ze ook alweer moet droppen?
Hier juist helemaal niet. Ik krijg, dan wel met Ajax, echt weinig tegendoelpunten. En als er dan al één valt dan is dat als ik al ruim voorsta.quote:Op zondag 16 november 2008 17:53 schreef TvhN het volgende:
Het gaat slecht met mijn Bolton-game; vier punten uit zes wedstrijden en uitgeschakeld door Barnsley in de League Cup.
Meer mensen die er last van hebben dat ze na vijftien minuten al minimaal een tegentreffer hebben geïncasseerd?
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=20542 site is traag ..quote:Op zondag 16 november 2008 18:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Linkje?
Je moet ze plaatsen onder c:/documents and settings/naam/mijn documenten/sports interactive/football manager 2009/graphics
Skin Cache uitzetten en Skin altijd herladen bij bevestiging aanzetten in de instellingen. Lukt het dan?quote:Op zondag 16 november 2008 18:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik krijg de plaatjes niet aan de praat
Goossens is dit jaar dan ook een linksback in Jong Ajax.quote:Op zondag 16 november 2008 16:54 schreef Han-Pekel het volgende:
hebben jullie ook bij Luque zo'n rare foto??
Edit: en Florian Josefzoon zit 2x in Ajax -19, John Goossens is verdediger?!
Werkt nu inderdaad. Skin Cache had ik nog niet uitgevinkt staan, dacht dat 't juist aan moest staan. Bedankt!quote:Op zondag 16 november 2008 20:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Skin Cache uitzetten en Skin altijd herladen bij bevestiging aanzetten in de instellingen. Lukt het dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |