Ze hadden niet gedacht dat je dat ging betalen?quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:17 schreef sjimz het volgende:
whehe.
Vraag ik hoeveel Zenit wil hebben voor Pogrebnyak zeggen ze 5 miljoen.
Ik doe een bod en ineens willen ze 15 miljoen
Niet dat ik me kan herinneren.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:25 schreef denthemen het volgende:
Ik zie bij de oefenwedstrijden een wedstrijd staan tussen proefspelers Spanje 1 en proefspelers Spanje 2. Ze hebben elftallen waar allemaal transfervrije spelers in zitten, dit was voorheen toch niet?
Minder arrogant teampraatje houden voor de pers?quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:10 schreef Spougle het volgende:
Heel veel spelers (zoals Enoh Huntelaar en Gabri) onderschatten nu telkens de tegenstander. Iemand een idee hoe je dit verhelpt ?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:27 schreef donroyco het volgende:
Iemand een paar screenshots voor mij?
Hoe kan jij die allemaal halen. Ik had bij Ajax maar een transferbudget van 3 miljoen en kon dus bijna niemand halen. Sterker nog, ik heb ook nog niemand gehaald.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:16 schreef Winski05 het volgende:
Mijn voorbereiding met Ajax loopt nog niet echt soepel. Ik heb een niet al te ingewikkelde tactiek gemaakt, maar die werkt nog niet al te goed. 3-2 gewonnen van Cambuur, 2-2 gelijk tegen Barcelona en 0-1 verloren van Sporting.
Verder ben ik zeer te spreken over de game tot nu toe. Loopt lekker soepel, maar ik heb ook maar één competitie geselecteerd, dit is puur om even te wennen aan de game. 3D animatie is te gek; al een paar mooie goals gezien
Grootste aankopen tot nu toe zijn Marcelo van Real Madrid, Stijn Schaars van AZ en David van Palmeiras, een talentvolle verdediger van 21 jaar.
Aan het bestuur meer geld vragen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoe kan jij die allemaal halen. Ik had bij Ajax maar een transferbudget van 3 miljoen en kon dus bijna niemand halen. Sterker nog, ik heb ook nog niemand gehaald.
Ben het seizoen gestart met een paar matige oefenwedstrijden met mijn 3-5-2 tactiek. 0-1 tegen Arsenal, 1-1 tegen Werder Bremen en 3-0 tegen één of andere vreemde club uit Azië. In de competitie verloren met 3-1 uit bij Groningen, maar daarna de tactiek aangepast en het begon te lopen. Daarna alles nog gewonnen.
Even achter een URL, scheelt weer laadtijd voor dit topicquote:
2-7 verliezen van NECquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even achter een URL, scheelt weer laadtijd voor dit topic.
Nieuwe pagina vertrouwen van bestuur en fans
Spelerprofiel van mijn aanwinst Kalinic
Tactiekscherm (met een redelijk werkende ruit)
De eredivisiestand na 10 wedstrijden (let op PSV!)
Ja, we hadden een offdayquote:
Ik heb hem alquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:59 schreef DaMart het volgende:
El Akchaoui scoorde 3 keer uit een vrije trap. Na de winterstop speelt hij voor mij.
Dat begrijp ik, maar dat wilden ze bij mij ook niet doen. Ze wilden wel nog het loonbudget verhogen, maar het transferbudget absoluut niet.quote:
Bij mij is het ook gelukt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar dat wilden ze bij mij ook niet doen. Ze wilden wel nog het loonbudget verhogen, maar het transferbudget absoluut niet.
Hoe goed iemand op die positie uit de voeten kan.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:12 schreef donroyco het volgende:
Wat zijn die groene puntjes bij de opstelling?
Thanks DaMart
Dat is wel een mooie nieuwe optie..quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe goed iemand op die positie uit de voeten kan.
Die heb je toch al met Pelle?quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:49 schreef Genius-F het volgende:
Iemand nog een tip voor een makelijk scorende spits, ben AZ dus niet al teveel geld.
Wilde Real Madrid hem al kwijtquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:40 schreef Spougle het volgende:
Van der Vaart gekocht voor 9 miljoen. Meteen het hele team om hem heen gebouwd, en met 5-1 van Groningen gewonnen 4 keer VDV.
Transferperiode is inmiddels voorbijquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die heb je toch al met Pelle?
Hoeveel geld heb je precies?
Ja dat verbaasde mij ook hij stond in de winterstop al op de transferlijst.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wilde Real Madrid hem al kwijt
Wat heb je voor tactiek?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:58 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sta al flink wat punten voor. Kan niet meer mis gaan, hoop ik ...
FC utrecht en Feyenoord staan best hoog
Dat heft elkaar inderdaad op.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:35 schreef Boe-man het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met team instructions en player instructions? Heft dat elkaar op, dus als je player aanvinkt, dat team dan niet meer geld voor die speler? En hoe stellen jullie dat in?
moet lopenquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:21 schreef Buitendam het volgende:
Complete noob qua pc gaming meldt zich maarre,
Mijn laptop heeft het als volgt:
-AMD Athlon 64 x 2 Dual-Core TK-57 (1.9 GHz, 2x 256 KB L2 cache)
- Up to 1407MB nvidia GeForce 7000M TurboCache
-3GB DDR2
Loopt dat, of spreken we van dikke stront door een trechter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |