Geen last van hier, met Vista...quote:Op maandag 17 november 2008 15:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk een Vista fout.
Heb ik ook zovaak met games.
Het is veel makkelijker om de mindere spelers uit je selectie te verkopen dan bij FM 2008.quote:Op maandag 17 november 2008 15:30 schreef Wessiej het volgende:
Ok nooit meer een redelijke speler voor 0 euro te koop zetten en aanbieden bij iedereen
83 berichten.
En terecht dan ook..quote:Op maandag 17 november 2008 15:36 schreef TvhN het volgende:
[..]
Het is veel makkelijker om de mindere spelers uit je selectie te verkopen dan bij FM 2008.
Als ik windowed speel heb ik er geen last vanquote:Op maandag 17 november 2008 15:00 schreef MaxC het volgende:
Mijn game loopt erg vaak vast, als ik op een score druk om bij de wedstrijd te kijken loopt hij vast en soms willekeurig ook.
Heb hem via Steam binnengehaald en patch geinstaleerd. Mijn laptop moet het makkelijk trekken en zelfs als ik 3d uitzet blijft hij vastlopen. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?
Heb je hem niet toevallig nog op de dollar staan?quote:Op maandag 17 november 2008 16:55 schreef MaxC het volgende:
Volgens mij een bugje:
Ik krijg in de UEFA cup per wedstrijd ongeveer een miljoen, lijkt me wat overdreven
Hier hetzelfde probleemquote:Op maandag 17 november 2008 17:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Manutd zijn forum loopt echt sloom bij mij, hij laad hem nooit, bij meer mensen zo?
O ja, ik ben verslaafd aan FM en ik vind Jack Tuyp overrated.
mwah vind ik niet eigenlijk.. Ik heb een paar spelers die raak ik aan de straatstenen niet kwijt.. er zijn wel clubs geïnteresseerd, maar ze willen geen bod doen.. (zelfs niet voor minder dan de helft van wat ze waard zijnquote:Op maandag 17 november 2008 15:36 schreef TvhN het volgende:
[..]
Het is veel makkelijker om de mindere spelers uit je selectie te verkopen dan bij FM 2008.
Hm, 2 dagen later in het spel (11 juli) kan het ineens wel.quote:Op maandag 17 november 2008 18:56 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heb ik last van een bug. Het tweede seizoen is begonnen, ik heb zelfs een wedstrijdschema, maar geen enkele datum is beschikbaar om vriendschappelijke wedstrijden te organiseren.
Wat is er dan zo anders dan de eerdere versies die hij zonder probleem aankan...quote:Op maandag 17 november 2008 19:42 schreef ROFLOL het volgende:
Had ik ook met de Demo, volgens mij kan je PC de game niet aan.
Vind het ook zeer jammer.
Alles beter dan Suaréz en Cvitanich zeg...quote:Op maandag 17 november 2008 19:00 schreef GeneraalUli het volgende:
Heb met Ajax Rafael Sobis gekocht, maar die krijg ik echt niet aan de praat zeg.
Al de laatste Direct X geinstalleerd(voor 3d match)?? Mijn broer had dit ook bij de demo na installatie van de laatste versie van DX kon hij gewoon spelen!quote:Op maandag 17 november 2008 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is er dan zo anders dan de eerdere versies die hij zonder probleem aankan...
Yup dat was het probleem... thanksquote:Op maandag 17 november 2008 20:07 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Al de laatste Direct X geinstalleerd(voor 3d match)?? Mijn broer had dit ook bij de demo na installatie van de laatste versie van DX kon hij gewoon spelen!
Geen lange passes meer geven.quote:Op maandag 17 november 2008 20:52 schreef TvhN het volgende:
[..]
Iemand tips om dit probleem op te lossen?
Heb m'n passing al op short staan, maar dat blijkt niet echt veel te helpen. Speel 4-2-3-1 overigens.quote:
Spelers met goede passing en schot lange ballen laten geven anderen niet? Per positie/speler gaan bepalen. Mijn inziens beter dan helemaal geen lange bal meer hanteren.quote:Op maandag 17 november 2008 20:52 schreef TvhN het volgende:
[..]
Iemand tips om dit probleem op te lossen?
Tyf nou een keer op met je illegale versie.quote:Op maandag 17 november 2008 21:04 schreef kevinoz het volgende:
heeft iemand de illegale versie al? want zoals ik hoor zitten er nog genoeg foutjes in en heb die liever op een gedownloade versie, dan op mijn fm game van 40 eu
Je weet niet van ophouden, zeg.quote:Op maandag 17 november 2008 21:04 schreef kevinoz het volgende:
heeft iemand de illegale versie al? want zoals ik hoor zitten er nog genoeg foutjes in en heb die liever op een gedownloade versie, dan op mijn fm game van 40 eu
Dan heb je ook maar respect voor dit topic en pleur je maar lekker een eind op.quote:Op maandag 17 november 2008 21:07 schreef kevinoz het volgende:
nou nou, niet zo onaardig, is maar gewoon een vraag. dat je liever de echte game heb ik respect voor, maar het blijft een fm forum...
Het gaat al beter, dank je wel.quote:Op maandag 17 november 2008 20:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Spelers met goede passing en schot lange ballen laten geven anderen niet? Per positie/speler gaan bepalen. Mijn inziens beter dan helemaal geen lange bal meer hanteren.
Niet over illegale spellen nee.quote:Op maandag 17 november 2008 21:12 schreef kevinoz het volgende:
zo chaggerijnig? wedstrijd verloren ofzow? respect genoeg voor dit topic en dit spel, want is een mooi spel, maar mijn mening mag ik hier niet uiten?
Simpele ziel, forumregels. En ja ik heb 'm niet legaal. Maar ik verklap niet hoe, lekker puhquote:Op maandag 17 november 2008 21:16 schreef kevinoz het volgende:
waarom niet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |