het was al laatquote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:26 schreef Kuukske het volgende:
... Het oude topic was nog lang niet vol.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Moggûh,
@ Ross, neen.
@Jan Diderick, ik had m'n fiets gewoon in E-L in de stalling gezet (de enigste)
Dat is ook Breda, mogen jullie mijn nieuwe buren wordenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:37 schreef Ritchie het volgende:
Mijn vriendin heeft zojuist te horen gekregen dat ze leerlinge af is, en dus doorgaat voor haar eindgesprek!
De volgende stap is een huis zoeken in het mooie Breda! ( of misschien toch de haagsche beemden,. )
Buurmanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:37 schreef Ritchie het volgende:
Mijn vriendin heeft zojuist te horen gekregen dat ze leerlinge af is, en dus doorgaat voor haar eindgesprek!
De volgende stap is een huis zoeken in het mooie Breda! ( of misschien toch de haagsche beemden,. )
Nieuw hier of is mijn geheugen zo slecht?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is ook Breda, mogen jullie mijn nieuwe buren worden
Heeeerlijk is dat jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:43 schreef Rossdale het volgende:
Zo, ik heb gisteren onslag genomenIk heb mijn baas nog nooit zo beteutert zien kijken
Je geheugen is zo slecht.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:39 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Nieuw hier of is mijn geheugen zo slecht?
Thuis tegen PSV... pittig. Kan een hele mooie wedstrijd wordenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:13 schreef bassieVL het volgende:
Zaterdag naar NAC. Is alweer een tijdje geleden dat ik er ben geweest.
DAT HOOP IK OOK!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:32 schreef Ritchie het volgende:
Zo, dat was het eerste feestje, morgenavond het 2e hoop ik!
Heuj, da's toevallig: Ik ook donderdag!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:43 schreef Rossdale het volgende:
Zo, ik heb gisteren onslag genomenIk heb mijn baas nog nooit zo beteutert zien kijken
Gefeli trouwens Ritchie en Kuuk/JD
quote:
Ah, nu snap ik waarom mijn huisgenoten zo luidruchtig waren dit weekendquote:
Nicequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:20 schreef BossFight het volgende:
Nou nou nou nou, uhmm was al een tijdje met haar aan het scharrelen maar was allemaal moeilijk eerst enzo want ze kwam net uit een relatie en dergelijke. Maargoed ik was dus woensdag jarig en toen is ze die nacht blijven slapen en de nacht erop ook en eigenlijk min of meer de rest van de week ook. En nu zijn we heel erg verliefd op elkaar en dat is erg leuk. Het was ook heel naar om haar vanmorgen in bed te moeten achter laten om naar school te gaan. Ow het is een collegatje van me van de Graanbeurs trouwens.
Cutequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:20 schreef BossFight het volgende:
Nou nou nou nou, uhmm was al een tijdje met haar aan het scharrelen maar was allemaal moeilijk eerst enzo want ze kwam net uit een relatie en dergelijke. Maargoed ik was dus woensdag jarig en toen is ze die nacht blijven slapen en de nacht erop ook en eigenlijk min of meer de rest van de week ook. En nu zijn we heel erg verliefd op elkaar en dat is erg leuk. Het was ook heel naar om haar vanmorgen in bed te moeten achter laten om naar school te gaan. Ow het is een collegatje van me van de Graanbeurs trouwens.
KJOET!!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:20 schreef BossFight het volgende:
Heel leuk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:41 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Grappig, heb nog een aantal jaar met haar in de klas gezeten op de Nassau. Leuk meisje.
Voor mij is middelbare school alweer 10 jaar geleden, dus troost jequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:21 schreef Kuukske het volgende:
Achja, de Nassau.. Dat is alweer eh.. 6 jaar geleden. Poeh.
Wat dacht je van 18 jaar geledenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Voor mij is middelbare school alweer 10 jaar geleden, dus troost je
Dat gevoel had ik ook toen jij het over 10 jaar hadquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dank je, ik voel me in een keer piepjong
Daar heb ik zelfs les van gehad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:59 schreef fransbreda het volgende:
Dan kent dalamar mr aarts,hendrhks,holthuis en vermolen miss ook nog wel? P
Volgens mij ligt dat er een beetje aan hoeveel zin JD vandaag heeft.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:10 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb niet zoveel zin vandaag. Is dat erg?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:09 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ik heb expres op jouw reactie gewacht
Ik heb het OLV bezocht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:59 schreef fransbreda het volgende:
Ik zie alleen foto's van BF. Met bierquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:06 schreef Kuukske het volgende:
Veldmuis Dalamar, je moet even in BF zijn fotoboek kijken. Niet in je PM.
Ik denk dat we daar allemaal het antwoord wel op wetenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat er een beetje aan hoeveel zin JD vandaag heeft.
Daar staan keiveul foto's op.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:34 schreef BossFight het volgende:
Ze staat op genoeg op de foto op de website van de Graanbeurs hoor.
quote:Ze belde vannacht om een uur of 1. Ze was in de stad maar kwam liever naar mij toe, dus ik werd er vanmorgen weer lekker naast wakker.
Dhr Aarts en Holthuis ken ík nog zelfs wel!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:59 schreef fransbreda het volgende:
Op die manier ken ik d'r ook ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:34 schreef Dalamar het volgende:
Lotte heeft trouwens wel zo'n uitstraling van "bam, houd van me en ik geef je alles wat je wilt" (en bedoel ik niet meteen op een kinky sex-manier). Een extrovert persoontje.
Wat een analystische manier om naar iemand te kijken heb jij. Maar je zit er niet ver vandaan nee.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:34 schreef Dalamar het volgende:
Lotte heeft trouwens wel zo'n uitstraling van "bam, houd van me en ik geef je alles wat je wilt" (en bedoel ik niet meteen op een kinky sex-manier). Een extrovert persoontje.
Same herequote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:40 schreef Ritchie het volgende:
* Ritchie heeft op de KSE gezeten. Vroegah.
JD was allang weg toen ik dat schreef.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:42 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij ligt dat er een beetje aan hoeveel zin JD vandaag heeft.
TE makkelijk gewoon
Nee, dat niet. Een allergische reactie lijkt het ook wel een beetje op. Maar waarvan? Geen idee.. D´r is niets anders als anders namelijk, qua kleren/wasmiddel e.d.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:52 schreef Dalamar het volgende:
Nieuw wasmiddel voor je kleren gebruikt?
Omdat de Sodexo geen vullende maaltijden verschaftquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:45 schreef Kuukske het volgende:
Jammerlijk dat ik na de lunch altijd zo'n gevoel heb van "Meer! meer!".
Die ja. I KNOW!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:27 schreef Stofje het volgende:
Lotte van de graanbeurs? Lotte vB? Schattig wijf.
Ik haal m'n lunch echt niet bij Sodexoquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:54 schreef tha_rizzo het volgende:
Omdat de Sodexo geen vullende maaltijden verschaft
Op HBO-I in WTC R'dam had ik één kleine sandwich op en deze vulde enorm (lekker en nog gratis ook). Het verschil van goede catering en Sodexo wordt meteen duidelijk.
Dat kan ik me voorstellen, wakker is ze bloedirritant.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:04 schreef BossFight het volgende:
[..]
Die ja. I KNOW!![]()
Als ze slaapt is ze nog veel schattiger.
PICS!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:04 schreef BossFight het volgende:
[..]
Die ja. I KNOW!![]()
Als ze slaapt is ze nog veel schattiger.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, wakker is ze bloedirritant.!
!
Arm schaap. Neem dan ook brood van thuis mee.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij bent zowel slapend als wakker bloedmooi en lief.
Ik kan zowel 's nachts als overdag urenlang naar je kijken en van je genietenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:01 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Soms ben ik slapend liever dan als ik wakker ben.
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik kan zowel 's nachts als overdag urenlang naar je kijken en van je genieten.
That's my line.quote:
Aarts, dat was een heldquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:59 schreef fransbreda het volgende:
Nee een lelijk kutwijf dat frans gaf en mij altijd vooraan zette.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:04 schreef Kuukske het volgende:
Vermolen is toch dat jonge gymleraresje? Waar al die jongetjes zo gelukkig van werden?
Met de sandalenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:59 schreef Kuukske het volgende:
Aarts was okay. In het lokaal schuin tegenover hem zat Kleemans altijd hm? Vreselijke man. Ook ik was ooit slachtoffer van zijn dobbelsteenactie en strafregels schrijven.
Ja, ik at ook altijd glacekoekjes. En dronk het liefst Fanta Pomelo.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:13 schreef fransbreda het volgende:
Nassau en glacé koeken zijn voor mij synoniem..
Ik kan die 2 niet goed meer voor me halen., alleen dat ze volgens mij achter glas zaten als je binnen kwam.
en niet te vergeten zijn keycoard en de witte krijtvegen op z'n bodywarmer!quote:
Volgens mij heeft veldmuis dat ooit gedaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
zeg open ff een nassautopic ofzo
Jij bent jaloers omdat jij in een Nieuw Zeelandse klas zat?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
zeg open ff een nassautopic ofzo
KLOPT! De bieb wordt nu ook een les-lokaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:57 schreef Kuukske het volgende:
Ik zag laatst trouwens dat de La Reijweg helemaal verbouwd is hm. Nouja, dat hangplekje voor rokend schorriemorrie is verdwenen en omgebouwd tot mega lokaal ofzo. Pijnlijk om te beseffen dat ik daar 11 jaar geleden ooit ook stond..
jij was een hangjongere kansenkuukske?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:57 schreef Kuukske het volgende:
Ik zag laatst trouwens dat de La Reijweg helemaal verbouwd is hm. Nouja, dat hangplekje voor rokend schorriemorrie is verdwenen en omgebouwd tot mega lokaal ofzo. Pijnlijk om te beseffen dat ik daar 11 jaar geleden ooit ook stond..
Ik stond daar wel eens in de pauze als het mooi weer was.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:59 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
jij was een hangjongere kansenkuukske?
Wat een stom dingquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:00 schreef JDude het volgende:
HOI DIT IS DE KANTINE VAN MIJN VROEGERE SCHOOL MET ZOEEN GEKKE LAMP WAAR NIEMAND HET NUT VAN INZAG!!!1
[ afbeelding ]
GROETJES JD
En de bieb dan? Gaat dat allemaal naar de Paul Krugerlaan ofzo. M'n ouwe school, wat doen zequote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:59 schreef Tammeh het volgende:
KLOPT! De bieb wordt nu ook een les-lokaal.
Wij zaten altijd lekker in het zonnetje tegen het technieklokaal!
NOOO IDEA! Mavo en de rest is omgedraaid nu ook, qua gebouw.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En de bieb dan? Gaat dat allemaal naar de Paul Krugerlaan ofzo. M'n ouwe school, wat doen ze.
Met mij gaat het geweldig! De deeltijdstudie bevalt me niet beter dan de voltijdstudie. Zelfde argumenten. Ach, niets aan te doen, gewoon doorworstelen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik stond daar wel eens in de pauze als het mooi weer was.
Hoe is het met jou trouwens? Hoe bevalt de deeltijdstudie?
Oh dat verklaart een hoop ineens. Op het fietspad om 15.00 uur.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:04 schreef Tammeh het volgende:
NOOO IDEA! Mavo en de rest is omgedraaid nu ook, qua gebouw.
Er komt een keer een eind aan inderdaad.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:04 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Met mij gaat het geweldig! De deeltijdstudie bevalt me niet beter dan de voltijdstudie. Zelfde argumenten. Ach, niets aan te doen, gewoon doorworstelen.
Die ken ik helegaar niet.quote:
Inderdaad! Ik zie wel allemaal bekende leraren op die foto's trouwens. Best geinig. Die mensen worden oudquote:
dank.quote:
Kom 'ns met een onderwerp dan.quote:
Bier!quote:
Nou heb ik zin in bier.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:20 schreef Kuukske het volgende:
Dat heb je allemaal in huis JD. Je hebt daar niet veel meer over te melden.
Hm, zegt me niets.quote:
Oh. Bedankt.quote:
Heuse Juppies, 33cl. Uit België. Live. In ons huis.quote:
ik ben bezig werk te vinden in onze mooie stadquote:
Jij bent er niet!quote:
Tof! Tof! Ja. Niet zo veel. Ja. Ik niet. Nee.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik ben bezig werk te vinden in onze mooie stad
ik hoop binnen korte tijd mijn motorrijbewijs te halen
zou het een mooie winter worden? (witte kerst, schaatsen, etc)
wat doen jullie met sinterklaas?
komt er een wintermeet?
wie heeft frazz recent gezien?
heeft iemand nog een goedkope fiets te koop?
Hij was best okay geloof ik. Je moest er alleen geen ruzie mee hebben.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:25 schreef Kuukske het volgende:
OH GOD! HIJ! OH NOES!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik ben bezig werk te vinden in onze mooie stad Oeh! Veel succes.
ik hoop binnen korte tijd mijn motorrijbewijs te halen Het is groen en raast over de snelweg...
zou het een mooie winter worden? (witte kerst, schaatsen, etc) Ik hoop het!
wat doen jullie met sinterklaas? Ehm, niet zo veel.
komt er een wintermeet? Sneeuwballenmeet in het Ginneken! Staat nog steeds als ik me niet vergis. En bij het Glazen huis op de grote markt natuurlijk.
wie heeft frazz recent gezien? Ik niet.
heeft iemand nog een goedkope fiets te koop? Ik niet.
In je gedachten toch zeker wel.quote:
Daar ga ik hier niet op in.quote:
Ow vandaar. Zou Frats nog meelezen eigenlijk?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:28 schreef JDude het volgende:
Kiwi krijgt nog steeds bier van Frats denk ik_
Zeg dan eens dat ie wat actiever post. En geen smoesjes.quote:
Slim.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:28 schreef JDude het volgende:
Kiwi krijgt nog steeds bier van Frats denk ik_
Hij lurkt. En hoopt dat ik het bier vergeet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow vandaar. Zou Frats nog meelezen eigenlijk?
Whehehe.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:38 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Hij lurkt. En hoopt dat ik het bier vergeet.
Volgens mij noemde wij hem destijds anders. In de wandelgangen.quote:
Skieën snowboarden. Skieën? Wat is dat?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:43 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens, nu het topic toch loopt; organiseren we een serieuze meet rondom het Glazen Huis in december? Of zijn jullie massaal skieën? Schandalig, aangezien er gelukkig nieuwjaar enzo gepost moet worden?
* JDude stemt voor.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:43 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens, nu het topic toch loopt; organiseren we een serieuze meet rondom het Glazen Huis in december? Of zijn jullie massaal skieën? Schandalig, aangezien er gelukkig nieuwjaar enzo gepost moet worden?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:44 schreef Tammeh het volgende:
Ahh, Musler is relaxed hoor! Vader van een oude vriend van me, en was m'n achterbuurman in de HB. Kwam daar een keer binnen, stond hij tot z'n knieen in de vijver.
Was het maar waar, moet de plank nog waxen. Komend weekend wel op de baan in Landgraaf te vinden denk ik. Snowboardmeet iemand?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:05 schreef veldmuis het volgende:
Wat een dooddoener. JD is vast begonnen aan de tieten, kiwi is snowboarden en tammeh vissen aan het vangen.
Is daar iets schokkends aan dan??quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:47 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga pas in februari snowboarden (eerste keer op wintersport dus ik ga minimaal 3 dingen breken gok ik) dus ik wil best bij het glazen huis gaan meetenEn dan later op tv terugkijken naar iedereen zijn gezichtsuitdrukking wanneer jullie me voor het eerst zien
Geen idee, moet je maar aan JD en Koekie vragen. Die hebben me al eerder in het wild gespot.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:32 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Is daar iets schokkends aan dan??
Je kunt ook overdrijven R.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:51 schreef Rossdale het volgende:
EN NOG EEN KEER, en nog een keer, en nog een keer
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:31 schreef Rossdale het volgende:
Nope, je draaide echt 3 of 4 keer om volgens mij
Dronken, ongeluk of enge ziekte?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:11 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik kan gelukkig weer een beetje normaal lopen.
Dank, voel toch de behoefte om t even te delen. Gisteren hebben ze de moeder van een goeie vriendin van me laten inslapen na een lange ziekteperiode.. best heavy stuff..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:38 schreef Rossdale het volgende:
Dat is klote... Sterkte
Vandaag is het alweer zo'n echte "Oh wat jammer dat je weg gaat"-dag. Ik begin die gesprekjes behoorlijk beu te raken onderhand
YES!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Is dit de beruchte meneer Kooyen?
Mijn vriend heeft hem bedreigd met Ninja sterren, en toen in de deur gemiktquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:39 schreef Tammeh het volgende:
Jeetje, heftig Swiffer.. Veel te jong ook.. Hopelijk vind ze nu d'r rust..
[..]
YES!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft hem bedreigd met Ninja sterren, en toen in de deur gemikt
Niet zo stoer, maar hij was ook ooit jong. Ik vergeef het hem wel. En meneer Kooyen woonde bij mij vroeger om de hoek, en ik had altijd ruzie met die twee bekakte hockeykutdochters van hem. Ik hoorde pas later dat hij helemaal geen directeur was, maar concierge...
Ik ga morgenmiddag even met m'n dochtertje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:19 schreef Swiffer het volgende:
Dank je t is gewoon ff slikken.
nog mensen naar de kermis geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |