Dat kan ik me voorstellen, wakker is ze bloedirritant.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:04 schreef BossFight het volgende:
[..]
Die ja. I KNOW!![]()
Als ze slaapt is ze nog veel schattiger.
PICS!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:04 schreef BossFight het volgende:
[..]
Die ja. I KNOW!![]()
Als ze slaapt is ze nog veel schattiger.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, wakker is ze bloedirritant.!
!
Arm schaap. Neem dan ook brood van thuis mee.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij bent zowel slapend als wakker bloedmooi en lief.
Ik kan zowel 's nachts als overdag urenlang naar je kijken en van je genietenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:01 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Soms ben ik slapend liever dan als ik wakker ben.
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik kan zowel 's nachts als overdag urenlang naar je kijken en van je genieten.
That's my line.quote:
Aarts, dat was een heldquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:59 schreef fransbreda het volgende:
Dan kent dalamar mr aarts,hendrhks,holthuis en vermolen miss ook nog wel? P
Nee een lelijk kutwijf dat frans gaf en mij altijd vooraan zette.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:04 schreef Kuukske het volgende:
Vermolen is toch dat jonge gymleraresje? Waar al die jongetjes zo gelukkig van werden?
Met de sandalenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:59 schreef Kuukske het volgende:
Aarts was okay. In het lokaal schuin tegenover hem zat Kleemans altijd hm? Vreselijke man. Ook ik was ooit slachtoffer van zijn dobbelsteenactie en strafregels schrijven.
Ja, ik at ook altijd glacekoekjes. En dronk het liefst Fanta Pomelo.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:13 schreef fransbreda het volgende:
Nassau en glacé koeken zijn voor mij synoniem..
Ik kan die 2 niet goed meer voor me halen., alleen dat ze volgens mij achter glas zaten als je binnen kwam.
en niet te vergeten zijn keycoard en de witte krijtvegen op z'n bodywarmer!quote:
Volgens mij heeft veldmuis dat ooit gedaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
zeg open ff een nassautopic ofzo
Jij bent jaloers omdat jij in een Nieuw Zeelandse klas zat?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
zeg open ff een nassautopic ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |