Op die manier ken ik d'r ook ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:34 schreef Dalamar het volgende:
Lotte heeft trouwens wel zo'n uitstraling van "bam, houd van me en ik geef je alles wat je wilt" (en bedoel ik niet meteen op een kinky sex-manier). Een extrovert persoontje.
Wat een analystische manier om naar iemand te kijken heb jij. Maar je zit er niet ver vandaan nee.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:34 schreef Dalamar het volgende:
Lotte heeft trouwens wel zo'n uitstraling van "bam, houd van me en ik geef je alles wat je wilt" (en bedoel ik niet meteen op een kinky sex-manier). Een extrovert persoontje.
Same herequote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:40 schreef Ritchie het volgende:
* Ritchie heeft op de KSE gezeten. Vroegah.
JD was allang weg toen ik dat schreef.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:42 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij ligt dat er een beetje aan hoeveel zin JD vandaag heeft.
TE makkelijk gewoon
Nee, dat niet. Een allergische reactie lijkt het ook wel een beetje op. Maar waarvan? Geen idee.. D´r is niets anders als anders namelijk, qua kleren/wasmiddel e.d.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:52 schreef Dalamar het volgende:
Nieuw wasmiddel voor je kleren gebruikt?
Omdat de Sodexo geen vullende maaltijden verschaftquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:45 schreef Kuukske het volgende:
Jammerlijk dat ik na de lunch altijd zo'n gevoel heb van "Meer! meer!".
Die ja. I KNOW!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:27 schreef Stofje het volgende:
Lotte van de graanbeurs? Lotte vB? Schattig wijf.
Ik haal m'n lunch echt niet bij Sodexoquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:54 schreef tha_rizzo het volgende:
Omdat de Sodexo geen vullende maaltijden verschaft
Op HBO-I in WTC R'dam had ik één kleine sandwich op en deze vulde enorm (lekker en nog gratis ook). Het verschil van goede catering en Sodexo wordt meteen duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |