het was al laatquote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:26 schreef Kuukske het volgende:
... Het oude topic was nog lang niet vol.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Moggûh,
@ Ross, neen.
@Jan Diderick, ik had m'n fiets gewoon in E-L in de stalling gezet (de enigste)
Dat is ook Breda, mogen jullie mijn nieuwe buren wordenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:37 schreef Ritchie het volgende:
Mijn vriendin heeft zojuist te horen gekregen dat ze leerlinge af is, en dus doorgaat voor haar eindgesprek!
De volgende stap is een huis zoeken in het mooie Breda! ( of misschien toch de haagsche beemden,. )
Buurmanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:37 schreef Ritchie het volgende:
Mijn vriendin heeft zojuist te horen gekregen dat ze leerlinge af is, en dus doorgaat voor haar eindgesprek!
De volgende stap is een huis zoeken in het mooie Breda! ( of misschien toch de haagsche beemden,. )
Nieuw hier of is mijn geheugen zo slecht?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is ook Breda, mogen jullie mijn nieuwe buren worden
Heeeerlijk is dat jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:43 schreef Rossdale het volgende:
Zo, ik heb gisteren onslag genomenIk heb mijn baas nog nooit zo beteutert zien kijken
Je geheugen is zo slecht.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:39 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Nieuw hier of is mijn geheugen zo slecht?
Thuis tegen PSV... pittig. Kan een hele mooie wedstrijd wordenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:13 schreef bassieVL het volgende:
Zaterdag naar NAC. Is alweer een tijdje geleden dat ik er ben geweest.
DAT HOOP IK OOK!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:32 schreef Ritchie het volgende:
Zo, dat was het eerste feestje, morgenavond het 2e hoop ik!
Heuj, da's toevallig: Ik ook donderdag!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:43 schreef Rossdale het volgende:
Zo, ik heb gisteren onslag genomenIk heb mijn baas nog nooit zo beteutert zien kijken
Gefeli trouwens Ritchie en Kuuk/JD
quote:
Ah, nu snap ik waarom mijn huisgenoten zo luidruchtig waren dit weekendquote:
Nicequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:20 schreef BossFight het volgende:
Nou nou nou nou, uhmm was al een tijdje met haar aan het scharrelen maar was allemaal moeilijk eerst enzo want ze kwam net uit een relatie en dergelijke. Maargoed ik was dus woensdag jarig en toen is ze die nacht blijven slapen en de nacht erop ook en eigenlijk min of meer de rest van de week ook. En nu zijn we heel erg verliefd op elkaar en dat is erg leuk. Het was ook heel naar om haar vanmorgen in bed te moeten achter laten om naar school te gaan. Ow het is een collegatje van me van de Graanbeurs trouwens.
Cutequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:20 schreef BossFight het volgende:
Nou nou nou nou, uhmm was al een tijdje met haar aan het scharrelen maar was allemaal moeilijk eerst enzo want ze kwam net uit een relatie en dergelijke. Maargoed ik was dus woensdag jarig en toen is ze die nacht blijven slapen en de nacht erop ook en eigenlijk min of meer de rest van de week ook. En nu zijn we heel erg verliefd op elkaar en dat is erg leuk. Het was ook heel naar om haar vanmorgen in bed te moeten achter laten om naar school te gaan. Ow het is een collegatje van me van de Graanbeurs trouwens.
KJOET!!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:20 schreef BossFight het volgende:
Heel leuk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:41 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Grappig, heb nog een aantal jaar met haar in de klas gezeten op de Nassau. Leuk meisje.
Voor mij is middelbare school alweer 10 jaar geleden, dus troost jequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:21 schreef Kuukske het volgende:
Achja, de Nassau.. Dat is alweer eh.. 6 jaar geleden. Poeh.
Wat dacht je van 18 jaar geledenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Voor mij is middelbare school alweer 10 jaar geleden, dus troost je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |