geen idee, wel waarom IK zo vroeg wakker ben.quote:
Feestje gehad en niet eens een kater vanochtend. Met dank aan de skills van de brouwers van Jupilerquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:09 schreef Tammeh het volgende:
Och ja, ze moesten weer voetballen..![]()
![]()
Iedereen een leuk weekend gehad?
Lekkah lekkah. Tsja, dat is één van de redenen waarom ik niet drink.. de kater.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:19 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Feestje gehad en niet eens een kater vanochtend. Met dank aan de skills van de brouwers van Jupiler
Een voor de rest behoorlijk ontspannen en relaxed. Et vous?
Dat zijn de echte zondagen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:26 schreef Tammeh het volgende:
[..]
nu zit ik lekker in m'n trainingsbroek te niksen.
Royaal. Ben wel zeiknat.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:20 schreef Dalamar het volgende:
Nog mensen iets van de singelloop gezien?
inderdaad !quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:05 schreef Ritchie het volgende:
Respect voor degenen die mee hebben gelopen vandaag, wat een takkeweer!
Neem een biertje! Eentje maar hequote:Op maandag 6 oktober 2008 07:06 schreef Tammeh het volgende:
Gooooiemorgen!
Dit kleine meisje mag zo op voor d'r rijbewijs.
&Ik schijt zeven kleuren stront, I can tell ya. Was tot 5 minuten geleden helemaal de rust zelve,
maar nu heb ik zoiets van; Maar ik kán dit toch helemaal niet?
Het autorijden of het zeven kleuren schijten?quote:Op maandag 6 oktober 2008 07:18 schreef Kuukske het volgende:
Een banaan eten. Dan komt het helemaal goed.
Nee, ik bedoel meer op kruispuntjes in wijken, waar dan rechts van je een hoge heg staat waardoor je echt níéts kunt zien. Ja, dan stop ik liever even dan dat ik doorrijd en een auto in m'n maag heb zitten..quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:31 schreef Kuukske het volgende:
Balen meis. De één is dan ook niet echt voor bochten. Hoe ben je gereden?
Ja, maar de koppeling mag je ook niet 'onnodig' ingedrukt houden.. Maar dat is opzich wel een goeie tip! Thanks. Ga 't de volgende keer gewoon zo doen, of in ieder geval in m'n komende 4 rijlessen, en even voorleggen aan m'n rij-instructeur, hoe ik die kruispuntjes het beste kan benaderen en of dat oké op bovenstaande manier.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:17 schreef Asics het volgende:
jammer joh.
met die straatjes van rechts kun je idd beter in zijn 2 blijven en dan de koppeling inhouden.
En je voet boven de rem paraat hebben.
Dan kun je snel afremmen indien nodig maar ook snel door rollen als je ziet dat er niks van rechts komt.
Maagoed - eerst effe een dagje balen - volgende keer beter.
Tuurlijk, is gewoon simpel geld verdienen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:44 schreef Tammeh het volgende:
Mijn rij-instructeur zei overigens dat 60% de eerste keer zakt.
Is ook zo. M'n rij-instructeur zei dat ik nog 4 lessen moet hebben van 1,5 uur. 60 minuten is 40 euro, dus 60 euro voor 1,5 uur. 4 x 60 = ¤240,-quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:02 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Tuurlijk, is gewoon simpel geld verdienen.
Enkele keren? Dat wil zeggen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:31 schreef Stofje het volgende:
Kut zeg, Tamara! Ik heb 'm ook nog steeds niet, ben ook al enkele keren gezakt. Het is voor mij iig echt een erg pijnlijk iets. Mja, ooit slagen we allebei.
Gadverdamme. Da's toch bij het buurthuis in Geeren Noord?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:50 schreef fransbreda het volgende:
Lijk gevonden in het water bij de vijverflat in hoge vught.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:00 schreef Tammeh het volgende:
Gadverdamme. Da's toch bij het buurthuis in Geeren Noord?
Tsja ik heb er ook gewoond, ken die ervaring met die flats wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:08 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Geen idee, woon in zuid en heb niks gehoord
80% van de flats in Hoge Vucht heeft een vijver..
Sensatie gemist.
De laatste keer dat ik er was woonden er nog mensen. Maar goed, ik hoef ook niet zo nodig te ruilen, inderdaadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:07 schreef tha_rizzo het volgende:
Niemand houd er toch van om in Hoge Vucht te wonen?
Dat was zeker in de tijd dat ik er nog woonde?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:18 schreef JDude het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was woonden er nog mensen. Maar goed, ik hoef ook niet zo nodig te ruilen, inderdaad.
Hij was nog niet dood?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:32 schreef fransbreda het volgende:
Ik was trouwens wel heel snel met het nieuws van die dooie, misschien wel iets te snel.
Hm. Hoorde vandaag van een collega van wel. Dat ze hem al overleden uit het water hebben gevist. Maar goed, die collega heeft dan ook een beetje een te hoog fantasie-gehalte zegmaar.quote:
Is dat zo? Ik weet niet, maar in mijn ogen is het best geschift als je als 32-jarige achter een meisje van 19 aangaat. No offence. En dan nog dingen gaan verzinnen die niet waar zijn, en de hele werkplek even alles wijsmaken.. Dan ben je echt wel verkeerd bezig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:48 schreef fransbreda het volgende:
En volgens mij vindt je hem ook wel leuk.
Daar gaan mijn kansen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:51 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik weet niet, maar in mijn ogen is het best geschift als je als 32-jarige achter een meisje van 19 aangaat. No offence. En dan nog dingen gaan verzinnen die niet waar zijn, en de hele werkplek even alles wijsmaken.. Dan ben je echt wel verkeerd bezig.
Ow wat goed!quote:
achja dat beeld heeftiedereen van de Hoge Vucht, moet zeggen woon er nu 2 jaar, en nog niks geks meegemaakt..:')quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:02 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Tsja ik heb er ook gewoond, ken die ervaring met die flats wel.![]()
Sprong ook iedere 2 maanden een gek van een flat af.
GODZIJDANK woon ik daar niet meer. No offence maar wat háátte ik het daar zeg,
Spannend. We duimen voor je.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:43 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij wel ja, het is een gesprek met drie andere mensen uit het bedrijf waarvan 1 het andere directielid is (ze hebben er twee, eerste gesprek was met de ander) en arbeidsvoorwaarden worden ook besproken denk ik. Ik gok dus dat ze maar 2 a 3 mensen naar de tweede ronde hebben doorgelaten.
Dat beeld. Snoes, ik heb er zelf gewoond.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:47 schreef Swiffer het volgende:
[..]
achja dat beeld heeftiedereen van de Hoge Vucht, moet zeggen woon er nu 2 jaar, en nog niks geks meegemaakt..:')
@Ross, NICE, ben benieuwd, succes iig!
Was wel nodig ook. Ik ga bijna 't dubbele verdienen van wat ik nu verdien. HALLELUJAH.quote:
Goed puntquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:15 schreef tha_rizzo het volgende:
Congrats Ross,
En ik zou 't laatste even van internet halen
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:51 schreef BossFight het volgende:
* BossFight laat weer eens van zich horen.
Ofniet dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:53 schreef Dalamar het volgende:
Beter laat dan nooit... Hoge Vugt, daar heb ik ook nog eens gewoond.
Ah, de flats waar mensen van 7 hoog de eendjes gingen voeren door een heel brood naar beneden te gooien of waar men het grof vuil buiten zette door de wasmachine over de railing te flikkeren.... the memories...
En dan gelukkig verhuisd en dan kom je in de HB terecht
Tof!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:55 schreef Tammeh het volgende:
Nou eh.. Ik heb altijd als full-time leidster gewerkt op een kinderdagverblijf. Dit is in principe een beetje hetzelfde, in ieder geval hetzelfde diploma, en een beetje dezelfde werkwijze. Alleen in dit geval heb je vaste gezinnen die 'jouw' gezin zijn, en waar je de kindjes bij hen thuis opvangt als de ouders werken zijn. Je werkt dus ook met pedagogisch beleid, je houdt bepaalde dingen bij mbt het opgroeien, bepaalde ontwikkelingen e.d.
Er zijn inderdaad enkele gezinnen die 'bijzondere' begeleiding nodig hebben (bijvoorbeeld gehandicapte kindjes of autistische kindjes). Maar er zitten ook zat gezinnen tussen waarvan de ouders niet willen dat ze naar kinderdagverblijven gaan, omdat dat te 'massa' is of omdat ze liever hebben dat de kinderen door een professioneel iemand worden opgevangen in hun eigen vertrouwde huis. Meestal zijn dit inderdaad mensen met wat meer geld, hoewel kinderopvang ook echt heel duur is hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:57 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Tof!
Hoe kom je dan bij die gezinnen terecht? Zijn dat kinderen die bijzondere begeleiding nodig hebben en daarom niet naar een "normaal" kinderdagverblijf kunnen, of zijn dit gezinnen met een pietsie meer geld die de opvang liever op deze manier regelen?
Ik overdrijf enigszins, het zijn wel twee waargebeurde verhaaltjes, maar twee van dit soort dingen in 6 jaar tijd is niet zo schokkend.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:56 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ofniet dan?Ik wilde zeggen 'the good old memories', maar echt goed zijn ze niet
![]()
Woon je wel een beetje in een leuk gedeelte van de HB? Niet in een look-a-like-Hoge Vucht?
I know, ik heb een dochtertje van 4.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:02 schreef Tammeh het volgende:
hoewel kinderopvang ook echt heel duur is hoor.
Wat leuk! Zij gaat naar een kinderdagverblijf begrijp ik? Heeft ze het er leuk?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:04 schreef Dalamar het volgende:
[..]
I know, ik heb een dochtertje van 4.
Ze gaat nu naar schoolquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:05 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Wat leuk! Zij gaat naar een kinderdagverblijf begrijp ik? Heeft ze het er leuk?
Of gaat ze al naar school?
dat wordt pas vanavondquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:07 schreef Asics het volgende:
Zo vanmiddag weer lekker terug naar B R E D A
Australian heeft lekkerder ijs.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:39 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat is niet tof
Waar gaat 't heen met onze mooie stad
Dat ben ik wel met je eens, maar toch is het jamnmer.quote:
En komt daar dan ook weer een swarma toko voor in de plaats ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:13 schreef Stofje het volgende:
Overigens gaat de Swirls op het station óók al definitief dicht!
Die is er al.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:14 schreef Ritchie het volgende:
[..]
En komt daar dan ook weer een swarma toko voor in de plaats ?
Bummer.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:13 schreef Stofje het volgende:
Overigens gaat de Swirls op het station óók al definitief dicht!
Ofniet dan? Ah wel, dan ben ik bij deze verplicht mezelf de komende week te trakteren op een Swirl!quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:39 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb net bij de bezorgbeer besteld, maar k wist nog niet dat ze met-oren op die helm rondrijden.![]()
Haha die bezorgers rijden echt voor lul, heb hem maar extra fooi gegeven.
OMGquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:39 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb net bij de bezorgbeer besteld, maar k wist nog niet dat ze met-oren op die helm rondrijden.![]()
Haha die bezorgers rijden echt voor lul, heb hem maar extra fooi gegeven.
Logisch, bang dat jij hem zou herkennenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:50 schreef fransbreda het volgende:
Vind echt niet dat een werkgever dit mag eisen van zo'n knul.
[ afbeelding ]
Haha maar priceless als je de voordeur open doet.Hij zette em ook niet af ofzo..
Dat ventje mag niet eens scooter rijden zo te zienquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:50 schreef fransbreda het volgende:
Vind echt niet dat een werkgever dit mag eisen van zo'n knul.
[ afbeelding ]
Haha maar priceless als je de voordeur open doet.Hij zette em ook niet af ofzo..
Niet zo'n negatieve instelling he!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:47 schreef Stofje het volgende:
M'n rijles ging wederom kut, dus ook m'n (...)e examen ga ik hoogstwaarschijnlijk verneuken, gmrlblellblrl. Vanavond trouwens mooie hiphop-avond in de Mezz, ik vind het overwegable.
Zegklekkernie!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:13 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Niet zo'n negatieve instelling he!![]()
Wanneer moet/mag je op?
Running man? Pilsje happ'n en kijken naar neger-wannabe's bedoelde!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:26 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb sinds net een bril, dit gaat niet wennen zeg ik je.
Stoffert die de running man doet in de mezz vanavond?? Dat moet ik dan wel weer zien eigenlijk.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zegklekkernie!
[..]
Running man? Pilsje happ'n en kijken naar neger-wannabe's bedoelde!
Een bril went heel snel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:26 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb sinds net een bril, dit gaat niet wennen zeg ik je.
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:28 schreef Kuukske het volgende:
Whehehe. Joh, op een gegeven moment wil je niet meer zonder. Of zonder lenzen.
Vind je niet dat je veel beter ziet nu dan? Voor mij ging er een wereld open.
Neequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:46 schreef Ritchie het volgende:
Gaan er morgen nog mensen naar Den Haag?
http://www.volksopstand2008.nl/
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:30 schreef JDude het volgende:
STOFJE AND TAMMEH SITTING IN A TREEEEE!!!!!!!1111
Ik hou er niet van om onderschat te worden. Of juist wel, omdat je dan kunt laten zien dat je méér kunt/bent dan 'dat alleen'. Jij wel?quote:
Nu al?quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Kan de politie niet wat harder optreden tegen die kansenjongeren met kansloos vuurwerk in onze mooie stad?
Note the PI.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:14 schreef travelman het volgende:
Alles BEHALVE Donatello's!!!![]()
Betaal dan ¤2,- meer en ga bij de overbuurman eten...
Een weekendje met de vriendin omdat je een half jaar samen bentquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:06 schreef Dalamar het volgende:
Weekendje weg met wat familie is dodelijk voor de concentratie en kan een gevoel van moeheid veroorzaken.
In wat voor flexibele houdingen moet je jezelf plaatsen dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Nee hoor valt wel mee, heb alleen wat last van mijn rug. Ik merk dat ik ouder en minder flexibel wordt
In alle mogelijke vormen en hoeken van een bank geloof ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In wat voor flexibele houdingen moet je jezelf plaatsen dan?.
Klinkt zéér oncomfi.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:38 schreef Rossdale het volgende:
In alle mogelijke vormen en hoeken van een bank geloof ik
Inderdaad, ik kijk liever Formule 1 vanaf mijn eigen bankquote:
Ik heb het weer gemist.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:46 schreef Rossdale het volgende:
Inderdaad, ik kijk liever Formule 1 vanaf mijn eigen bank
Zonde, het was echt een leuke racequote:Op maandag 13 oktober 2008 09:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb het weer gemist.. Ik vond The Incredibles leuker.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:28 schreef Kuukske het volgende:
Ugh. Verwarring alom hier.
quote:
Mooie race indeed. Jammer dat een beetje een toffe inhaalactie wordt bestraf tegenwoordig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zonde, het was echt een leuke raceTenminste veel spannender dan zo'n saai stratencircuit
Dat maakt me niet uit. Als het op een gegeven moment in de nabije toekomst maar bij mij in de koelkast ligtquote:
jongens en meisjes:quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat maakt me niet uit. Als het op een gegeven moment in de nabije toekomst maar bij mij in de koelkast ligt
Dat hangt van Frazz af.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:06 schreef Asics het volgende:
[..]
jongens en meisjes:
In de nabije toekoms een zuipfestijn bij kiwi!
Ik ook, alleen heb ik nu NOG minder zin dan voor de lunch. En ik dacht niet dat dat mogelijk wasquote:
Veldmuis?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:47 schreef Swiffer het volgende:
Crap.. Kent iemand nog een goeie niet al te dure huwelijksfotograaf?!
Veldmuis. Dat kost je een paar Juppies.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:47 schreef Swiffer het volgende:
Crap.. Kent iemand nog een goeie niet al te dure huwelijksfotograaf?!
Had iemand anders gebeld, (een bekende...) freakin' 1800 euro, das toch nie normaal?!?!?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Veldmuis. Dat kost je een paar Juppies.
Gefeliciteeeeerd!quote:
Een pijnlijke en langzame.. ? Wat? Eierendoos? Wel kut van je fiets trouwens.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:14 schreef tha_rizzo het volgende:
Gefeli Bef.
Een klote clochard, kutpauper, achterlijke teringlijer heeft m'n fiets gejat op 't station. Ik hoop dat de grijpgrage kleptomaan een pijnlijke en langzame sterft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |