Nu al?quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Kan de politie niet wat harder optreden tegen die kansenjongeren met kansloos vuurwerk in onze mooie stad?
Note the PI.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:14 schreef travelman het volgende:
Alles BEHALVE Donatello's!!!![]()
Betaal dan ¤2,- meer en ga bij de overbuurman eten...
Een weekendje met de vriendin omdat je een half jaar samen bentquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:06 schreef Dalamar het volgende:
Weekendje weg met wat familie is dodelijk voor de concentratie en kan een gevoel van moeheid veroorzaken.
In wat voor flexibele houdingen moet je jezelf plaatsen dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Nee hoor valt wel mee, heb alleen wat last van mijn rug. Ik merk dat ik ouder en minder flexibel wordt
In alle mogelijke vormen en hoeken van een bank geloof ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In wat voor flexibele houdingen moet je jezelf plaatsen dan?.
Klinkt zéér oncomfi.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:38 schreef Rossdale het volgende:
In alle mogelijke vormen en hoeken van een bank geloof ik
Inderdaad, ik kijk liever Formule 1 vanaf mijn eigen bankquote:
Ik heb het weer gemist.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:46 schreef Rossdale het volgende:
Inderdaad, ik kijk liever Formule 1 vanaf mijn eigen bank
Zonde, het was echt een leuke racequote:Op maandag 13 oktober 2008 09:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb het weer gemist.. Ik vond The Incredibles leuker.
quote:
Mooie race indeed. Jammer dat een beetje een toffe inhaalactie wordt bestraf tegenwoordig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zonde, het was echt een leuke raceTenminste veel spannender dan zo'n saai stratencircuit
Dat maakt me niet uit. Als het op een gegeven moment in de nabije toekomst maar bij mij in de koelkast ligtquote:
jongens en meisjes:quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat maakt me niet uit. Als het op een gegeven moment in de nabije toekomst maar bij mij in de koelkast ligt
Dat hangt van Frazz af.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:06 schreef Asics het volgende:
[..]
jongens en meisjes:
In de nabije toekoms een zuipfestijn bij kiwi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |