Ja, maar de koppeling mag je ook niet 'onnodig' ingedrukt houden.. Maar dat is opzich wel een goeie tip! Thanks. Ga 't de volgende keer gewoon zo doen, of in ieder geval in m'n komende 4 rijlessen, en even voorleggen aan m'n rij-instructeur, hoe ik die kruispuntjes het beste kan benaderen en of dat oké op bovenstaande manier.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:17 schreef Asics het volgende:
jammer joh.
met die straatjes van rechts kun je idd beter in zijn 2 blijven en dan de koppeling inhouden.
En je voet boven de rem paraat hebben.
Dan kun je snel afremmen indien nodig maar ook snel door rollen als je ziet dat er niks van rechts komt.
Maagoed - eerst effe een dagje balen - volgende keer beter.
Tuurlijk, is gewoon simpel geld verdienen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:44 schreef Tammeh het volgende:
Mijn rij-instructeur zei overigens dat 60% de eerste keer zakt.
Is ook zo. M'n rij-instructeur zei dat ik nog 4 lessen moet hebben van 1,5 uur. 60 minuten is 40 euro, dus 60 euro voor 1,5 uur. 4 x 60 = ¤240,-quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:02 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Tuurlijk, is gewoon simpel geld verdienen.
Enkele keren? Dat wil zeggen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:31 schreef Stofje het volgende:
Kut zeg, Tamara! Ik heb 'm ook nog steeds niet, ben ook al enkele keren gezakt. Het is voor mij iig echt een erg pijnlijk iets. Mja, ooit slagen we allebei.
Gadverdamme. Da's toch bij het buurthuis in Geeren Noord?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:50 schreef fransbreda het volgende:
Lijk gevonden in het water bij de vijverflat in hoge vught.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:00 schreef Tammeh het volgende:
Gadverdamme. Da's toch bij het buurthuis in Geeren Noord?
Tsja ik heb er ook gewoond, ken die ervaring met die flats wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:08 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Geen idee, woon in zuid en heb niks gehoord
80% van de flats in Hoge Vucht heeft een vijver..
Sensatie gemist.
De laatste keer dat ik er was woonden er nog mensen. Maar goed, ik hoef ook niet zo nodig te ruilen, inderdaadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:07 schreef tha_rizzo het volgende:
Niemand houd er toch van om in Hoge Vucht te wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |