Ofniet dan? Ah wel, dan ben ik bij deze verplicht mezelf de komende week te trakteren op een Swirl!quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:39 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb net bij de bezorgbeer besteld, maar k wist nog niet dat ze met-oren op die helm rondrijden.![]()
Haha die bezorgers rijden echt voor lul, heb hem maar extra fooi gegeven.
OMGquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:39 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb net bij de bezorgbeer besteld, maar k wist nog niet dat ze met-oren op die helm rondrijden.![]()
Haha die bezorgers rijden echt voor lul, heb hem maar extra fooi gegeven.
Logisch, bang dat jij hem zou herkennenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:50 schreef fransbreda het volgende:
Vind echt niet dat een werkgever dit mag eisen van zo'n knul.
[ afbeelding ]
Haha maar priceless als je de voordeur open doet.Hij zette em ook niet af ofzo..
Dat ventje mag niet eens scooter rijden zo te zienquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:50 schreef fransbreda het volgende:
Vind echt niet dat een werkgever dit mag eisen van zo'n knul.
[ afbeelding ]
Haha maar priceless als je de voordeur open doet.Hij zette em ook niet af ofzo..
Niet zo'n negatieve instelling he!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:47 schreef Stofje het volgende:
M'n rijles ging wederom kut, dus ook m'n (...)e examen ga ik hoogstwaarschijnlijk verneuken, gmrlblellblrl. Vanavond trouwens mooie hiphop-avond in de Mezz, ik vind het overwegable.
Zegklekkernie!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:13 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Niet zo'n negatieve instelling he!![]()
Wanneer moet/mag je op?
Running man? Pilsje happ'n en kijken naar neger-wannabe's bedoelde!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:26 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb sinds net een bril, dit gaat niet wennen zeg ik je.
Stoffert die de running man doet in de mezz vanavond?? Dat moet ik dan wel weer zien eigenlijk.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zegklekkernie!
[..]
Running man? Pilsje happ'n en kijken naar neger-wannabe's bedoelde!
Een bril went heel snel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:26 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb sinds net een bril, dit gaat niet wennen zeg ik je.
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:28 schreef Kuukske het volgende:
Whehehe. Joh, op een gegeven moment wil je niet meer zonder. Of zonder lenzen.
Vind je niet dat je veel beter ziet nu dan? Voor mij ging er een wereld open.
Neequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:46 schreef Ritchie het volgende:
Gaan er morgen nog mensen naar Den Haag?
http://www.volksopstand2008.nl/
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:30 schreef JDude het volgende:
STOFJE AND TAMMEH SITTING IN A TREEEEE!!!!!!!1111
Ik hou er niet van om onderschat te worden. Of juist wel, omdat je dan kunt laten zien dat je méér kunt/bent dan 'dat alleen'. Jij wel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |