Dat beeld. Snoes, ik heb er zelf gewoond.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:47 schreef Swiffer het volgende:
[..]
achja dat beeld heeftiedereen van de Hoge Vucht, moet zeggen woon er nu 2 jaar, en nog niks geks meegemaakt..:')
@Ross, NICE, ben benieuwd, succes iig!
Was wel nodig ook. Ik ga bijna 't dubbele verdienen van wat ik nu verdien. HALLELUJAH.quote:
Goed puntquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:15 schreef tha_rizzo het volgende:
Congrats Ross,
En ik zou 't laatste even van internet halen
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:51 schreef BossFight het volgende:
* BossFight laat weer eens van zich horen.
Ofniet dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:53 schreef Dalamar het volgende:
Beter laat dan nooit... Hoge Vugt, daar heb ik ook nog eens gewoond.
Ah, de flats waar mensen van 7 hoog de eendjes gingen voeren door een heel brood naar beneden te gooien of waar men het grof vuil buiten zette door de wasmachine over de railing te flikkeren.... the memories...
En dan gelukkig verhuisd en dan kom je in de HB terecht
Tof!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:55 schreef Tammeh het volgende:
Nou eh.. Ik heb altijd als full-time leidster gewerkt op een kinderdagverblijf. Dit is in principe een beetje hetzelfde, in ieder geval hetzelfde diploma, en een beetje dezelfde werkwijze. Alleen in dit geval heb je vaste gezinnen die 'jouw' gezin zijn, en waar je de kindjes bij hen thuis opvangt als de ouders werken zijn. Je werkt dus ook met pedagogisch beleid, je houdt bepaalde dingen bij mbt het opgroeien, bepaalde ontwikkelingen e.d.
Er zijn inderdaad enkele gezinnen die 'bijzondere' begeleiding nodig hebben (bijvoorbeeld gehandicapte kindjes of autistische kindjes). Maar er zitten ook zat gezinnen tussen waarvan de ouders niet willen dat ze naar kinderdagverblijven gaan, omdat dat te 'massa' is of omdat ze liever hebben dat de kinderen door een professioneel iemand worden opgevangen in hun eigen vertrouwde huis. Meestal zijn dit inderdaad mensen met wat meer geld, hoewel kinderopvang ook echt heel duur is hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:57 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Tof!
Hoe kom je dan bij die gezinnen terecht? Zijn dat kinderen die bijzondere begeleiding nodig hebben en daarom niet naar een "normaal" kinderdagverblijf kunnen, of zijn dit gezinnen met een pietsie meer geld die de opvang liever op deze manier regelen?
Ik overdrijf enigszins, het zijn wel twee waargebeurde verhaaltjes, maar twee van dit soort dingen in 6 jaar tijd is niet zo schokkend.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:56 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ofniet dan?Ik wilde zeggen 'the good old memories', maar echt goed zijn ze niet
![]()
Woon je wel een beetje in een leuk gedeelte van de HB? Niet in een look-a-like-Hoge Vucht?
I know, ik heb een dochtertje van 4.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:02 schreef Tammeh het volgende:
hoewel kinderopvang ook echt heel duur is hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |