Dat was zeker in de tijd dat ik er nog woonde?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:18 schreef JDude het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was woonden er nog mensen. Maar goed, ik hoef ook niet zo nodig te ruilen, inderdaad.
Hij was nog niet dood?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:32 schreef fransbreda het volgende:
Ik was trouwens wel heel snel met het nieuws van die dooie, misschien wel iets te snel.
Hm. Hoorde vandaag van een collega van wel. Dat ze hem al overleden uit het water hebben gevist. Maar goed, die collega heeft dan ook een beetje een te hoog fantasie-gehalte zegmaar.quote:
Is dat zo? Ik weet niet, maar in mijn ogen is het best geschift als je als 32-jarige achter een meisje van 19 aangaat. No offence. En dan nog dingen gaan verzinnen die niet waar zijn, en de hele werkplek even alles wijsmaken.. Dan ben je echt wel verkeerd bezig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:48 schreef fransbreda het volgende:
En volgens mij vindt je hem ook wel leuk.
Daar gaan mijn kansen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:51 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik weet niet, maar in mijn ogen is het best geschift als je als 32-jarige achter een meisje van 19 aangaat. No offence. En dan nog dingen gaan verzinnen die niet waar zijn, en de hele werkplek even alles wijsmaken.. Dan ben je echt wel verkeerd bezig.
Ow wat goed!quote:
achja dat beeld heeftiedereen van de Hoge Vucht, moet zeggen woon er nu 2 jaar, en nog niks geks meegemaakt..:')quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:02 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Tsja ik heb er ook gewoond, ken die ervaring met die flats wel.![]()
Sprong ook iedere 2 maanden een gek van een flat af.
GODZIJDANK woon ik daar niet meer. No offence maar wat háátte ik het daar zeg,
Spannend. We duimen voor je.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:43 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij wel ja, het is een gesprek met drie andere mensen uit het bedrijf waarvan 1 het andere directielid is (ze hebben er twee, eerste gesprek was met de ander) en arbeidsvoorwaarden worden ook besproken denk ik. Ik gok dus dat ze maar 2 a 3 mensen naar de tweede ronde hebben doorgelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |