quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
maandje bannedquote:
dat moet je zeker want dan is het feest!!!!quote:Op maandag 29 september 2008 19:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moet 4 november trouwens vrij vragen.
Wrom?quote:Op maandag 29 september 2008 19:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moet 4 november trouwens vrij vragen.
Geen dank.quote:Op maandag 29 september 2008 19:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat moet je zeker want dan is het feest!!!!
aardig dat je aan mij denkt man, top!!!
ik hoef niks groots hoor!
quote:Op maandag 29 september 2008 19:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben door vrienden uitgenodigd naar de Blue Man Group te gaan.
quote:Op maandag 29 september 2008 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zeekoeien die over je laptopadapter struikelen op school
quote:Op maandag 29 september 2008 19:30 schreef McFearless het volgende:
Hoi tuig, Engeland was geil. Ik ga naar een bruiloft.ZUIPEHHHH
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Muziek bedoel je.quote:Op maandag 29 september 2008 19:52 schreef KingOfPop het volgende:
*Lawaai
Oh nee, daar ben jij beter mee
Ah okay.quote:
Rijdt zij paard of berijd het paard haar? In het laatste geval kan het nog wel even duren.quote:
Ik ben nooit gezakt en ook niet minderjarigquote:Op maandag 29 september 2008 20:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zegt een faler.
Dat jij nout gezakt bent/minderjarig ben.
Oh.quote:Op maandag 29 september 2008 20:15 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ben nooit gezakt en ook niet minderjarig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op maandag 29 september 2008 20:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]Zoiets dacht ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Maar je gaat het zo ook wel halen hoor, hoeveelste keer is dit voor jou dan?quote:
1equote:Op maandag 29 september 2008 20:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Maar je gaat het zo ook wel halen hoor, hoeveelste keer is dit voor jou dan?
Die te dom zijn, om leesbaar te typen, tja dan noem je er ook één...quote:Op maandag 29 september 2008 20:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
NEuh, maar in KLB zie ik ze genoeg.
Van die SXM types.
quote:Op maandag 29 september 2008 20:14 schreef Broekpaling het volgende:
Het gevoel in het topje van m'n linkerpink is opeens weg. En dat voelt retevreemd tijdens het gitaarspelen.
Mijn vader heeft het ook pas de negende (quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Dat dus.quote:Op maandag 29 september 2008 20:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die te dom zijn, om leesbaar te typen, tja dan noem je er ook één...
Moet je gewoon de knop om draaienquote:Op maandag 29 september 2008 20:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Soleren zit er echt niet meer in.
Vingers schieten dan op slot![]()
Damn, pas gebeurd?quote:Op maandag 29 september 2008 20:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zanik niet jij kan tenminste nog gitaar spelen.
Ik moet eerst een linkshandige gitaar gaan kopen.
Mijn pink is compleet naar de tyfus sinds mijn hand op 3 plaatsten gebroken is geweest.
Soleren zit er echt niet meer in.
Vingers schieten dan op slot
haha fucking ha .. nee .. niet echtquote:Op maandag 29 september 2008 20:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Moet je gewoon de knop om draaien
quote:Op maandag 29 september 2008 20:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn vader heeft het ook pas de negende (_!) keer gehaald. Er is nog hoop....
Mijn pa in 5 keer, maar die kan nu ook heel goed rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn moeder in 1x in een bloedgang had ze het. Alleen ze rijd nog als een bejaarde.
0 topics op naam. 14.gif
Mjah een maand of 2 terug ging ik uit het gips.quote:Op maandag 29 september 2008 20:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Damn, pas gebeurd?![]()
Was je eerst rechtshandig dan?![]()
Mijn vingers schoten in het begin ook op slot omdat mijn banden in m'n lijf te lang zijn. Kan ook alles uit de kom trekken.Duurde een jaar voor ik er mee om kon gaan. Nu gaat het lekker, leer liedjes nu heel snel.
![]()
Maar het 1e jaar was erg bout ja.
Hoeveel lessen heb je al gehad dan?quote:Op maandag 29 september 2008 20:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zometeen even een theorie examen aanvragen op 't CBR.
Smokes.quote:Op maandag 29 september 2008 20:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mjah een maand of 2 terug ging ik uit het gips.
En neen ik ben van nature linkshandig, maar rechtshandig gitaar spelen was makkelijker ( en goedkoper )
Maar nu moet ik helemaal overnieuw beginnen, omdat ik dus alles omgekeerd moet gaan doen.
Theorie ben ik bijna doorheen, zometeen nog een uurtje en heb ik dat gehad, dan weer alles doornemen om als ultra geek het examen te kunnen maken.quote:Op maandag 29 september 2008 20:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoeveel lessen heb je al gehad dan?
quote:Op maandag 29 september 2008 20:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die te dom zijn, om leesbaar te typen, tja dan noem je er ook één...
quote:Op zondag 28 september 2008 20:15 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Hoe al een chinees praten als hij in Limburg woont??
Wij bellen voor de lol wel eens de chinees 1o km veder op op.
Hoe die man praat.
Echt zo over blij wordt de telefoon opgenomen.
Zegt hij zijn naam , lig je in een scheur.
Echt gewoon te fout.
quote:Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Als der hier 1 iemand is met een handicap ben jij het wel.
Wie valt er op een spleet oog??
Ik ben teminste nog zo helder , wat zelfs als ik smoor ben ,
om een NORMAAL persoon uit te zoeken,
Mjah ik word niet snel emotioneel.quote:
Ananaswa, paaskonijn, jordy, toch die types die hier altijd de regie proberen te nemen.quote:Op maandag 29 september 2008 20:32 schreef Noorsbloed het volgende:
Gebanned ?
Lol
Wie allemaal dan ?
Wilt het een beetje lukken?quote:Op maandag 29 september 2008 20:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mjah ik word niet snel emotioneel.
Maar tering wat was ik van de wereld toen ik dat hoorde.
En die nieuwe gitaar die ik gekocht heb ( paar topics terug )
Die is dan wel linkshandig.
quote:Op maandag 29 september 2008 19:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
di zijn zo dik dat ze niks zien onder die vette buik van ze, die moeten zeker ook zitten als ze hun sokken aandoen
Ja.quote:Op maandag 29 september 2008 20:29 schreef KingOfPop het volgende:
Zijn wij de enige hier ofzo?
Moah ..quote:
zo kende ik iemand die zijn teennagels moest laten knippen....quote:Op maandag 29 september 2008 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik heb werkelijk geen idee...
Misschien laten ze hun sokken aantrekken
Niet...quote:Op maandag 29 september 2008 20:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zo kende ik iemand die zijn teennagels moest laten knippen....
Children of Bodom?quote:Op maandag 29 september 2008 20:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Moah ..
Niet zoals ik wil heh ..
Ik bedoel ik speelde normaal gesproken met dingen mee zoals:
Children of Bodom
Dream Theater
Equillibrium
Kalmah
Sonata Arctica
en veel en veel meer ..
Maar dat niveau ben ik echt kwijt ..
Mijn favo nummers om te spelen van Cob zijn:quote:Op maandag 29 september 2008 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Children of Bodom?Damn, noem is de nummers?
Opluchting + 3quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 21:22 schreef Noorsbloed het volgende:
Ja was het maar zon feest.
Het is tyfus saai 's nachts tenzij er knokken is op de werkplek
fokmeet !!!quote:Op maandag 29 september 2008 21:22 schreef Noorsbloed het volgende:
Ja was het maar zon feest.
Het is tyfus saai 's nachts tenzij er knokken is op de werkplek
Goddomme, ik stem voor een chille wietmeetquote:Op maandag 29 september 2008 21:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik ga vannacht aan het bier en wiet, ben er dus nog wel ff bij, baggeren is een stuk leuker thuis met drugs dan op werk met....tsja...werk!!!
ik stem voor een praktijktest wat het beste is tegen klootzakjesquote:Op maandag 29 september 2008 21:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goddomme, ik stem voor een chille wietmeet.
o jeequote:
werk zequote:Op maandag 29 september 2008 21:30 schreef Noorsbloed het volgende:
Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeers !
Ik ga naar mijn werk ..
dag dag
deel 1 of deel 2quote:Op maandag 29 september 2008 21:35 schreef behangplakker het volgende:
Hee wacht eens even, ik ga RCT doen
Kan/kon je de solo van Kissing The Shadows spelen?quote:Op maandag 29 september 2008 20:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mijn favo nummers om te spelen van Cob zijn:
Kissing the Shadows ( ubergeile solo)
Needled 24/7
Hatebreeder
Downfall
Hate me
Children of Decadence ..
wel zo kan ik nog wel even doorgaan .
Geloof me...quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geloof me...
dat wilde ik niet weten.
Ja, de derde visualisatie overleef ik niet.quote:Op maandag 29 september 2008 21:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat is als de 2de visual die je niet wilde weten....
wat was dan de eerstequote:Op maandag 29 september 2008 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de derde visualisatie overleef ik niet.
Zeg, ben jij niet die kutmodquote:Op maandag 29 september 2008 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn rubbertjes zijn op. Oh noez!
quote:Op maandag 29 september 2008 21:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die kutmod
BT=BAZINquote:
omdat je fmquote:Op maandag 29 september 2008 22:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]![]()
Wat een hartelijk welkom waar heb ik dat aan te danken jongens?
Die instelling had ik eerst ook, maar nu betaal ik tonnen aan alimentatiequote:Op maandag 29 september 2008 20:32 schreef RickoKun het volgende:
Wat zien juillie een stel nichten, alleen fags gebruiken condooms
Wie het kindje krijgt mag het houden en wordt het een konijntje dan eten we het samen opquote:Op maandag 29 september 2008 22:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die instelling had ik eerst ook, maar nu betaal ik tonnen aan alimentatie
of je post de tieten van je ex/vriendin/zusjequote:Op maandag 29 september 2008 22:11 schreef CraniuM het volgende:
vraagje, wanner kom je ook in op, zeker als je hier al tering lang post ofniet ?
hmmquote:Op maandag 29 september 2008 22:12 schreef gers het volgende:
[..]
of je post de tieten van je ex/vriendin/zusje
Wanneer je zo aso/slim bent om jezelf erin te zettenquote:Op maandag 29 september 2008 22:11 schreef CraniuM het volgende:
vraagje, wanner kom je ook in op, zeker als je hier al tering lang post ofniet ?
Ik fap nooit onder de douche, dat is op één of andere manier gewoon niet fijnquote:
Dat hoor ik vakerquote:Op maandag 29 september 2008 22:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik fap nooit onder de douche, dat is op één of andere manier gewoon niet fijn
nee kan ik beter niet doen zei jordeeeh, dan zal ik tering hard kapot worden geflamed + halen ze het erna wegquote:Op maandag 29 september 2008 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer je zo aso/slim bent om jezelf erin te zetten?
Of wanneer we je lief vinden
Furtv owndquote:Op maandag 29 september 2008 22:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je ava!FurTV!
![]()
"Not everybody likes metal...FUCK THEM!!"
Waar gaat ie over?quote:Op maandag 29 september 2008 22:17 schreef RickoKun het volgende:
net [REC] gekeken met het geluid hard en het licht uit![]()
![]()
Ik heb me echt een paar keer helemaal de fucking kenker geschrokken
Aanrader, en als je hem kijkt moet je het net zoals mij doenEcht jong, vooral dat laatste gedeelte
film die die rec heetquote:
Ik kan je er ook wel in zettenquote:Op maandag 29 september 2008 22:18 schreef CraniuM het volgende:
[..]
nee kan ik beter niet doen zei jordeeeh, dan zal ik tering hard kapot worden geflamed + halen ze het erna weg
Ed super fix-itquote:
al langerquote:Op maandag 29 september 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan je er ook wel in zettenheeft jordy nog meer redenen om me af te zeiken
!
Maar je post hier echt 2 dagen ofzo?Dus het mag nog niet
Jij fapt liever bij de speelplaats van een basis-school, terwijl die vol leuke kleine jongetjes en meisjes is, met als extra plus-puntje de kick van het (bijna-)betrapt-worden ?quote:Op maandag 29 september 2008 22:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik fap nooit onder de douche, dat is op één of andere manier gewoon niet fijn
Nou, vooruit. Je ziet je UI in het volgende topic wel verschijnen in de opquote:Op maandag 29 september 2008 22:23 schreef CraniuM het volgende:
[..]
al langer![]()
en heb onder tussen al 3/4x sc topique gemaakt
mits tetten van zusje/vriendin gepost wordenquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Erg lief van jede post eronder negeer ik maar
![]()
Je hebt me doorquote:Op maandag 29 september 2008 22:24 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij fapt liever bij de speelplaats van een basis-school, terwijl die vol leuke kleine jongetjes en meisjes is, met als extra plus-puntje de kick van het (bijna-)betrapt-worden ?
Bad companyquote:Op maandag 29 september 2008 22:28 schreef CraniuM het volgende:
welke film zou ik gaan kijken
bad company of idenity
Dat wijf is ubergeil.quote:Op maandag 29 september 2008 22:22 schreef gers het volgende:
[..]
film die die rec heet
dat wijf is trouwens wel
Identityquote:Op maandag 29 september 2008 22:28 schreef CraniuM het volgende:
welke film zou ik gaan kijken
bad company of idenity
JA HAHAHAHA DAN SNAP JE NIKS VAN DE 2E EN WEET JE NIET HOE DE 1E EINDIGT HIHIHIHI DAT IS HELEMAAL NIET PRAKTISCHquote:Op maandag 29 september 2008 22:32 schreef CraniuM het volgende:
[..]
ja goed idee![]()
![]()
eerste helft bad company en 2de helft idenity
![]()
![]()
quote:
Sssshhhht, we gaan stiekem toch door met de filmbespreking.quote:Op maandag 29 september 2008 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ahem...
Tot zover deze filmbespreking...
trustequote:
quote:
magische Harry Potter-printers, prulzooiquote:Op maandag 29 september 2008 22:37 schreef BobbyB het volgende:
Falende HP printers die zich iedere keer opnieuw installeren als je ze aanzet. [ afbeelding ] Heb nu 23 keer dezelfde printer erin staan.
Oh, zit Harry met z'n toverstaf te spelen, dat verklaart een boel.quote:
30 days of night is trouwens ook een toffe filmquote:Op maandag 29 september 2008 22:40 schreef BobbyB het volgende:
Weet je wat ook een leuke film is? Severencehet is een thriller/horror maar het is soms ook wel komisch.
En 30 Days of Night met Melissa George
HIHIHI JA HP HARRY POTTER IK SNAP HEMMMMMMMMMMMM HAHAHAHAA !@!!(!)!111111111quote:Op maandag 29 september 2008 22:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
magische Harry Potter-printers, prulzooi
CraniuMquote:Op maandag 29 september 2008 22:42 schreef gers het volgende:
wat is nu eigenlijk het thema ?
die spaanse?
Jaquote:Op maandag 29 september 2008 22:42 schreef gers het volgende:
wat is nu eigenlijk het thema ?
die spaanse?
FILM !?quote:Op maandag 29 september 2008 22:48 schreef CraniuM het volgende:
Maar ben film kijken
DOEI EN TOT MORGEN
oh eerst dat kijken.quote:Op maandag 29 september 2008 22:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
FILM !?
OVER 10 MINUTEN KOMT FUR TV LUL.
Deception, leuk sfeertje en idd lekker wijfquote:Op maandag 29 september 2008 22:50 schreef BobbyB het volgende:
Wat ook wel leuke films zijn;
Deception (Michelle Williams is echt lekker in die film)
Pathology (Beetje ziek, dat wel)
11:14 (Gewoon erg leuk gedaan allemaal, goed inelkaar gezet)
Death Sentence
Street Kings
Si j'étais toi (The Secret)
Vantage Point
Heeft iemand One Missed Call gezien? Moet hem nog steeds kijken maar lijkt me een beetje flauw.
[img]quote:Op maandag 29 september 2008 22:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Deception, leuk sfeertje en idd lekker wijf
DAMMquote:Op maandag 29 september 2008 22:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ [url=
[ afbeelding ]
Is overigens de (ex)vrouw/vriendin van die Heath Ledger, die de Joker speelde, en nu speelt ie harp ergens daarboven.
WEDUWE ZEG JE DAN LUL !!!!!!!quote:Op maandag 29 september 2008 22:57 schreef BobbyB het volgende:
Is overigens de (ex)vrouw/vriendin van die Heath Ledger, die de Joker speelde, en nu speelt ie harp ergens daarboven.
Nee, want volgens mij waren ze gescheiden toen hij overleed.quote:
Ja dat was de allereerste solo die ik echt goed kon spelen !quote:Op maandag 29 september 2008 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan/kon je de solo van Kissing The Shadows spelen?![]()
![]()
Ja dus.quote:Op maandag 29 september 2008 23:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, want volgens mij waren ze gescheiden toen hij overleed.
GA TUIG PEPPERSPRAYEN EN SNELquote:Op maandag 29 september 2008 23:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja dat was de allereerste solo die ik echt goed kon spelen !
Maanden op geoefend lol ..
bijdeweg daar ben ik weer even.
Ja, ik ook. Ze is nu best wel knap. Maar ik vond haar in Dawson's Creek nooit wat aan. Toen was Katie Holmes erg lekker. Nu is het omgedraaid.quote:
Sorry baasquote:Op maandag 29 september 2008 23:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dus.
Her ex-fiancé, Heath Ledger, died on January 22nd, 2008. Dus geen weduwe, lul!
MTV MADE SLETJESquote:Op maandag 29 september 2008 23:05 schreef BigKahuna het volgende:
TRUE LIFE![]()
![]()
Al die kankermongolen met hun probleempjes
![]()
![]()
![]()
Boeiend dat je al 30 jaar verslaafd aan meth bent
![]()
om de een of andere reden vind ik dit (lekkere) nummer erg goed bij je passenquote:Op maandag 29 september 2008 22:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
HIHIHI JA HP HARRY POTTER IK SNAP HEMMMMMMMMMMMM HAHAHAHAA !@!!(!)!111111111
Katie Holmes is best lekker hoorquote:Op maandag 29 september 2008 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ze is nu best wel knap. Maar ik vond haar in Dawson's Creek nooit wat aan. Toen was Katie Holmes erg lekker. Nu is het omgedraaid.
Wat maken ze niet duurder? Alles word duurder en dan vinden ze het gek dat de koopkracht achteruit gaat. Nee, ze weten echt waar ze het over hebben daar in Den Haagquote:Op maandag 29 september 2008 23:05 schreef gers het volgende:
WTF ze willen vuurwerk duurder maken
goed plan
Ja baas !quote:
Woehoe party soooooongquote:Op maandag 29 september 2008 23:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
om de een of andere reden vind ik dit (lekkere) nummer erg goed bij je passen![]()
Wat een grafkankertakkemuziek.quote:Op maandag 29 september 2008 23:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
om de een of andere reden vind ik dit (lekkere) nummer erg goed bij je passen![]()
Ja, vroegah.quote:
quote:
BK ! Mijn fan !quote:Op maandag 29 september 2008 23:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat een grafkankertakkemuziek.
Ik ga slapen.
Doei![]()
* kusje voor Noorsbloed
die zien er verlept uitquote:Op maandag 29 september 2008 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, vroegah.
[ afbeelding ]
Maar sinds ze gebatst wordt door die saajentologie idioot hoef ik d'r niet meer.
Dat nummer draaien we altijd in de anti-kraak woning van een vriend van mij als we daar een feest hebben.quote:
wtf, jullie draaien het hele feest lang 1 en hetzelfde nummer ? =]quote:Op maandag 29 september 2008 23:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat nummer draaien we altijd in de anti-kraak woning van een vriend van mij als we daar een feest hebben.
En dan een pit bouwen in de huiskamer
Tja, het geld om Fortis te redden moet ergens vandaan komen he.quote:Op maandag 29 september 2008 23:14 schreef gers het volgende:
DEN HAAG - De prijs van vuurwerk moet flink omhoog om een einde te maken aan de extreme overlast bij de jaarwisselingen.
Dat advies krijgt het kabinet in een vandaag te verschijnen rapport.
Een forse milieubelasting op rotjes en vuurpijlen zou het aantal incidenten omlaag moeten brengen. Vooral hulpverleners zijn de laatste jaren slachtoffer van agressie met (vaak illegaal) vuurwerk. Camera’s op hun voertuigen vormen een andere maatregel die hulpverleners moet beschermen.
Het verkorten van de tijd dat op 31 december vuurwerk mag worden afgestoken, zou een effectieve manier zijn om de overlast te beperken. Maar deze maatregel wordt niet voorgesteld omdat de politie het die dag vaak te druk heeft voor de handhaving ervan.
Neen dat nummer draaien we pas als we allemaal dronken zijn uiteraardquote:Op maandag 29 september 2008 23:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wtf, jullie draaien het hele feest lang 1 en hetzelfde nummer ? =]
geweldig nummer, dat wel, maar tog....![]()
moshpits zijn veeeeet, als ge die bedoelt
jaren 90 foute muziekquote:Op maandag 29 september 2008 23:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen dat nummer draaien we pas als we allemaal dronken zijn uiteraard
En dan komt ook andere foute muziek om de hoek kijken..![]()
En Moshpit / pit verschilt niet zo heel verdomd veel
Mjahquote:
och, op zó'n koe, nee ok dan snap ik het ^^quote:Op maandag 29 september 2008 23:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen dat nummer draaien we pas als we allemaal dronken zijn uiteraard
En dan komt ook andere foute muziek om de hoek kijken..![]()
En Moshpit / pit verschilt niet zo heel verdomd veel
quote:Op maandag 29 september 2008 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mjah
Toybox![]()
Gunther
Bear force one
Foute trance , trance![]()
Hardcoreis soms wel tof
![]()
Oasisquote:Op maandag 29 september 2008 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mjah
Toybox![]()
Gunther
Bear force one
Foute trance
Hardcore
quote:Op maandag 29 september 2008 23:23 schreef gers het volgende:
[..]
Mjah
Toybox![]()
Gunther![]()
Bear force one![]()
Foute trance , trance![]()
Hardcoreis soms wel tof
![]()
Ik heb hier wel een muffin die ik nu aan het op eten benquote:
je UIquote:
trustequote:Op maandag 29 september 2008 23:29 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben ook pitten, trouwens.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 september 2008 23:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
lol waarom sta ik niet bij de bazen van de ouwe garde .. was hier eerder bij als de meeste van de gezwellen hier.
alles goed hoertjes ?
Spirited Away, dies mooiquote:
ik snapte geen kudt van die filmquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 23:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar verder alles goed hoor. Maar ik ben slapen
ik dacht dat dat wijf zat te trippenquote:Op maandag 29 september 2008 23:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat vind ik knap
Je had wel door dat ie niet realistisch is hé, dat scheelt dan weer
(K) NTBquote:
Zeker zeker.quote:
aawwhquote:Op maandag 29 september 2008 23:49 schreef Maisnon het volgende:
Ik voel me een beetje kutklotenietstage
Als je maar niet gaat krassen.quote:Op maandag 29 september 2008 23:51 schreef Maisnon het volgende:
Nu mis ik m'n vrienden die dit halve jaar stage doen, die ik dus sowieso niet veel zag en de vrienden die op de TU zitten voor individuele project, omdat ik niet op de TU ben.
En als ik dan het komend half jaar stage heb zijn die vrienden die nu op de TU zitten al klaar, en zie ik de rest niet omdat ik dan zelf op stage ben.
En het halve jaar er na zijn er nog maar 3 goeie vrienden ofzo over die samen met mij dat individuele project hebben.
En daar baal ik fucking erg van
ik wil wel een vriend zijn hoorquote:Op maandag 29 september 2008 23:51 schreef Maisnon het volgende:
Nu mis ik m'n vrienden die dit halve jaar stage doen, die ik dus sowieso niet veel zag en de vrienden die op de TU zitten voor individuele project, omdat ik niet op de TU ben.
En als ik dan het komend half jaar stage heb zijn die vrienden die nu op de TU zitten al klaar, en zie ik de rest niet omdat ik dan zelf op stage ben.
En het halve jaar er na zijn er nog maar 3 goeie vrienden ofzo over die samen met mij dat individuele project hebben.
En daar baal ik fucking erg van
quote:Op maandag 29 september 2008 23:52 schreef Acinonyx ook het volgende:
[..]
ik wil wel een vriend zijn hoor
en vond ze het lekkah ?quote:
Was de username Kali-Mist al bezet?quote:Op maandag 29 september 2008 23:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
hello again!
De opkomstquote:Op maandag 29 september 2008 23:53 schreef Demon_Hunter het volgende:
DOC JOHN REPRESENT VANAF DIT MOMENT DIT TOPIC
Woei !quote:Op maandag 29 september 2008 23:54 schreef Broekpaling het volgende:
Finntroll!![]()
Ik ga me even aftrekken op deze muziekmap, iets van 5000 nummers die ik in geen 5 jaar meer gehoord heb.
hahahaha...als dit niet zo cool was, had ik er een topic over geopend!quote:
Mijn eerste keer profiel aanmaken ging finaal mis omdat ik geen wachtwoord kreeg blabla...quote:Op maandag 29 september 2008 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was de username Kali-Mist al bezet?
Dank u Gers !quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:13 schreef gers het volgende:
moar ik ga slapen
Pepperspray ze noorsbloed
sterkte maisnon
en 4ebe morgen weer klachten
Uiteraard, je bent een echte KLB-er of niet heh...quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:13 schreef gers het volgende:
moar ik ga slapen
Pepperspray ze noorsbloed
sterkte maisnon
en 4ebe morgen weer klachten
Wil je dat hij nachtmerries krijgt?quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dank u Gers !
Slaap lekker !
Ik hoop dat je droomt van vele dames , bier en andere leuke dingen ( zoals metal)
quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:29 schreef McFearless het volgende:
Ik wil fappen, maar mijn vader is nog beneden. [ afbeelding ]
ah, jij bent zo eentje met lawaai?quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:29 schreef McFearless het volgende:
Ik wil fappen, maar mijn vader is nog beneden. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ah, jij bent zo eentje met lawaai?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:36 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
je wilt fappen...maar fappen is voor lesbo's???quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jawohl, maar fappen is voor lesbo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |