[img]quote:Op maandag 29 september 2008 22:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Deception, leuk sfeertje en idd lekker wijf
DAMMquote:Op maandag 29 september 2008 22:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ [url=
[ afbeelding ]
Is overigens de (ex)vrouw/vriendin van die Heath Ledger, die de Joker speelde, en nu speelt ie harp ergens daarboven.
WEDUWE ZEG JE DAN LUL !!!!!!!quote:Op maandag 29 september 2008 22:57 schreef BobbyB het volgende:
Is overigens de (ex)vrouw/vriendin van die Heath Ledger, die de Joker speelde, en nu speelt ie harp ergens daarboven.
Nee, want volgens mij waren ze gescheiden toen hij overleed.quote:
Ja dat was de allereerste solo die ik echt goed kon spelen !quote:Op maandag 29 september 2008 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan/kon je de solo van Kissing The Shadows spelen?![]()
![]()
Ja dus.quote:Op maandag 29 september 2008 23:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, want volgens mij waren ze gescheiden toen hij overleed.
GA TUIG PEPPERSPRAYEN EN SNELquote:Op maandag 29 september 2008 23:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja dat was de allereerste solo die ik echt goed kon spelen !
Maanden op geoefend lol ..
bijdeweg daar ben ik weer even.
Ja, ik ook. Ze is nu best wel knap. Maar ik vond haar in Dawson's Creek nooit wat aan. Toen was Katie Holmes erg lekker. Nu is het omgedraaid.quote:
Sorry baasquote:Op maandag 29 september 2008 23:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dus.
Her ex-fiancé, Heath Ledger, died on January 22nd, 2008. Dus geen weduwe, lul!
MTV MADE SLETJESquote:Op maandag 29 september 2008 23:05 schreef BigKahuna het volgende:
TRUE LIFE![]()
![]()
Al die kankermongolen met hun probleempjes
![]()
![]()
![]()
Boeiend dat je al 30 jaar verslaafd aan meth bent
![]()
om de een of andere reden vind ik dit (lekkere) nummer erg goed bij je passenquote:Op maandag 29 september 2008 22:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
HIHIHI JA HP HARRY POTTER IK SNAP HEMMMMMMMMMMMM HAHAHAHAA !@!!(!)!111111111
Katie Holmes is best lekker hoorquote:Op maandag 29 september 2008 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ze is nu best wel knap. Maar ik vond haar in Dawson's Creek nooit wat aan. Toen was Katie Holmes erg lekker. Nu is het omgedraaid.
Wat maken ze niet duurder? Alles word duurder en dan vinden ze het gek dat de koopkracht achteruit gaat. Nee, ze weten echt waar ze het over hebben daar in Den Haagquote:Op maandag 29 september 2008 23:05 schreef gers het volgende:
WTF ze willen vuurwerk duurder maken
goed plan
Ja baas !quote:
Woehoe party soooooongquote:Op maandag 29 september 2008 23:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
om de een of andere reden vind ik dit (lekkere) nummer erg goed bij je passen![]()
Wat een grafkankertakkemuziek.quote:Op maandag 29 september 2008 23:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
om de een of andere reden vind ik dit (lekkere) nummer erg goed bij je passen![]()
Ja, vroegah.quote:
quote:
BK ! Mijn fan !quote:Op maandag 29 september 2008 23:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat een grafkankertakkemuziek.
Ik ga slapen.
Doei![]()
* kusje voor Noorsbloed
die zien er verlept uitquote:Op maandag 29 september 2008 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, vroegah.
[ afbeelding ]
Maar sinds ze gebatst wordt door die saajentologie idioot hoef ik d'r niet meer.
Dat nummer draaien we altijd in de anti-kraak woning van een vriend van mij als we daar een feest hebben.quote:
wtf, jullie draaien het hele feest lang 1 en hetzelfde nummer ? =]quote:Op maandag 29 september 2008 23:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat nummer draaien we altijd in de anti-kraak woning van een vriend van mij als we daar een feest hebben.
En dan een pit bouwen in de huiskamer
Tja, het geld om Fortis te redden moet ergens vandaan komen he.quote:Op maandag 29 september 2008 23:14 schreef gers het volgende:
DEN HAAG - De prijs van vuurwerk moet flink omhoog om een einde te maken aan de extreme overlast bij de jaarwisselingen.
Dat advies krijgt het kabinet in een vandaag te verschijnen rapport.
Een forse milieubelasting op rotjes en vuurpijlen zou het aantal incidenten omlaag moeten brengen. Vooral hulpverleners zijn de laatste jaren slachtoffer van agressie met (vaak illegaal) vuurwerk. Camera’s op hun voertuigen vormen een andere maatregel die hulpverleners moet beschermen.
Het verkorten van de tijd dat op 31 december vuurwerk mag worden afgestoken, zou een effectieve manier zijn om de overlast te beperken. Maar deze maatregel wordt niet voorgesteld omdat de politie het die dag vaak te druk heeft voor de handhaving ervan.
Neen dat nummer draaien we pas als we allemaal dronken zijn uiteraardquote:Op maandag 29 september 2008 23:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wtf, jullie draaien het hele feest lang 1 en hetzelfde nummer ? =]
geweldig nummer, dat wel, maar tog....![]()
moshpits zijn veeeeet, als ge die bedoelt
jaren 90 foute muziekquote:Op maandag 29 september 2008 23:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen dat nummer draaien we pas als we allemaal dronken zijn uiteraard
En dan komt ook andere foute muziek om de hoek kijken..![]()
En Moshpit / pit verschilt niet zo heel verdomd veel
Mjahquote:
och, op zó'n koe, nee ok dan snap ik het ^^quote:Op maandag 29 september 2008 23:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen dat nummer draaien we pas als we allemaal dronken zijn uiteraard
En dan komt ook andere foute muziek om de hoek kijken..![]()
En Moshpit / pit verschilt niet zo heel verdomd veel
quote:Op maandag 29 september 2008 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mjah
Toybox![]()
Gunther
Bear force one
Foute trance , trance![]()
Hardcoreis soms wel tof
![]()
Oasisquote:Op maandag 29 september 2008 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mjah
Toybox![]()
Gunther
Bear force one
Foute trance
Hardcore
quote:Op maandag 29 september 2008 23:23 schreef gers het volgende:
[..]
Mjah
Toybox![]()
Gunther![]()
Bear force one![]()
Foute trance , trance![]()
Hardcoreis soms wel tof
![]()
Ik heb hier wel een muffin die ik nu aan het op eten benquote:
je UIquote:
trustequote:Op maandag 29 september 2008 23:29 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben ook pitten, trouwens.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 september 2008 23:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
lol waarom sta ik niet bij de bazen van de ouwe garde .. was hier eerder bij als de meeste van de gezwellen hier.
alles goed hoertjes ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |