quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
maandje bannedquote:
dat moet je zeker want dan is het feest!!!!quote:Op maandag 29 september 2008 19:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moet 4 november trouwens vrij vragen.
Wrom?quote:Op maandag 29 september 2008 19:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moet 4 november trouwens vrij vragen.
Geen dank.quote:Op maandag 29 september 2008 19:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat moet je zeker want dan is het feest!!!!
aardig dat je aan mij denkt man, top!!!
ik hoef niks groots hoor!
quote:Op maandag 29 september 2008 19:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben door vrienden uitgenodigd naar de Blue Man Group te gaan.
quote:Op maandag 29 september 2008 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zeekoeien die over je laptopadapter struikelen op school
quote:Op maandag 29 september 2008 19:30 schreef McFearless het volgende:
Hoi tuig, Engeland was geil. Ik ga naar een bruiloft.ZUIPEHHHH
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Muziek bedoel je.quote:Op maandag 29 september 2008 19:52 schreef KingOfPop het volgende:
*Lawaai
Oh nee, daar ben jij beter mee
Ah okay.quote:
Rijdt zij paard of berijd het paard haar? In het laatste geval kan het nog wel even duren.quote:
Ik ben nooit gezakt en ook niet minderjarigquote:Op maandag 29 september 2008 20:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zegt een faler.
Dat jij nout gezakt bent/minderjarig ben.
Oh.quote:Op maandag 29 september 2008 20:15 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ben nooit gezakt en ook niet minderjarig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op maandag 29 september 2008 20:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]Zoiets dacht ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Maar je gaat het zo ook wel halen hoor, hoeveelste keer is dit voor jou dan?quote:
1equote:Op maandag 29 september 2008 20:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Maar je gaat het zo ook wel halen hoor, hoeveelste keer is dit voor jou dan?
Die te dom zijn, om leesbaar te typen, tja dan noem je er ook één...quote:Op maandag 29 september 2008 20:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
NEuh, maar in KLB zie ik ze genoeg.
Van die SXM types.
quote:Op maandag 29 september 2008 20:14 schreef Broekpaling het volgende:
Het gevoel in het topje van m'n linkerpink is opeens weg. En dat voelt retevreemd tijdens het gitaarspelen.
Mijn vader heeft het ook pas de negende (quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Dat dus.quote:Op maandag 29 september 2008 20:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die te dom zijn, om leesbaar te typen, tja dan noem je er ook één...
Moet je gewoon de knop om draaienquote:Op maandag 29 september 2008 20:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Soleren zit er echt niet meer in.
Vingers schieten dan op slot![]()
Damn, pas gebeurd?quote:Op maandag 29 september 2008 20:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zanik niet jij kan tenminste nog gitaar spelen.
Ik moet eerst een linkshandige gitaar gaan kopen.
Mijn pink is compleet naar de tyfus sinds mijn hand op 3 plaatsten gebroken is geweest.
Soleren zit er echt niet meer in.
Vingers schieten dan op slot
haha fucking ha .. nee .. niet echtquote:Op maandag 29 september 2008 20:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Moet je gewoon de knop om draaien
quote:Op maandag 29 september 2008 20:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn vader heeft het ook pas de negende (_!) keer gehaald. Er is nog hoop....
Mijn pa in 5 keer, maar die kan nu ook heel goed rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn moeder in 1x in een bloedgang had ze het. Alleen ze rijd nog als een bejaarde.
0 topics op naam. 14.gif
Mjah een maand of 2 terug ging ik uit het gips.quote:Op maandag 29 september 2008 20:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Damn, pas gebeurd?![]()
Was je eerst rechtshandig dan?![]()
Mijn vingers schoten in het begin ook op slot omdat mijn banden in m'n lijf te lang zijn. Kan ook alles uit de kom trekken.Duurde een jaar voor ik er mee om kon gaan. Nu gaat het lekker, leer liedjes nu heel snel.
![]()
Maar het 1e jaar was erg bout ja.
Hoeveel lessen heb je al gehad dan?quote:Op maandag 29 september 2008 20:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zometeen even een theorie examen aanvragen op 't CBR.
Smokes.quote:Op maandag 29 september 2008 20:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mjah een maand of 2 terug ging ik uit het gips.
En neen ik ben van nature linkshandig, maar rechtshandig gitaar spelen was makkelijker ( en goedkoper )
Maar nu moet ik helemaal overnieuw beginnen, omdat ik dus alles omgekeerd moet gaan doen.
Theorie ben ik bijna doorheen, zometeen nog een uurtje en heb ik dat gehad, dan weer alles doornemen om als ultra geek het examen te kunnen maken.quote:Op maandag 29 september 2008 20:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoeveel lessen heb je al gehad dan?
quote:Op maandag 29 september 2008 20:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die te dom zijn, om leesbaar te typen, tja dan noem je er ook één...
quote:Op zondag 28 september 2008 20:15 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Hoe al een chinees praten als hij in Limburg woont??
Wij bellen voor de lol wel eens de chinees 1o km veder op op.
Hoe die man praat.
Echt zo over blij wordt de telefoon opgenomen.
Zegt hij zijn naam , lig je in een scheur.
Echt gewoon te fout.
quote:Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Als der hier 1 iemand is met een handicap ben jij het wel.
Wie valt er op een spleet oog??
Ik ben teminste nog zo helder , wat zelfs als ik smoor ben ,
om een NORMAAL persoon uit te zoeken,
Mjah ik word niet snel emotioneel.quote:
Ananaswa, paaskonijn, jordy, toch die types die hier altijd de regie proberen te nemen.quote:Op maandag 29 september 2008 20:32 schreef Noorsbloed het volgende:
Gebanned ?
Lol
Wie allemaal dan ?
Wilt het een beetje lukken?quote:Op maandag 29 september 2008 20:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mjah ik word niet snel emotioneel.
Maar tering wat was ik van de wereld toen ik dat hoorde.
En die nieuwe gitaar die ik gekocht heb ( paar topics terug )
Die is dan wel linkshandig.
quote:Op maandag 29 september 2008 19:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
di zijn zo dik dat ze niks zien onder die vette buik van ze, die moeten zeker ook zitten als ze hun sokken aandoen
Ja.quote:Op maandag 29 september 2008 20:29 schreef KingOfPop het volgende:
Zijn wij de enige hier ofzo?
Moah ..quote:
zo kende ik iemand die zijn teennagels moest laten knippen....quote:Op maandag 29 september 2008 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik heb werkelijk geen idee...
Misschien laten ze hun sokken aantrekken
Niet...quote:Op maandag 29 september 2008 20:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zo kende ik iemand die zijn teennagels moest laten knippen....
Children of Bodom?quote:Op maandag 29 september 2008 20:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Moah ..
Niet zoals ik wil heh ..
Ik bedoel ik speelde normaal gesproken met dingen mee zoals:
Children of Bodom
Dream Theater
Equillibrium
Kalmah
Sonata Arctica
en veel en veel meer ..
Maar dat niveau ben ik echt kwijt ..
Mijn favo nummers om te spelen van Cob zijn:quote:Op maandag 29 september 2008 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Children of Bodom?Damn, noem is de nummers?
Opluchting + 3quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 21:22 schreef Noorsbloed het volgende:
Ja was het maar zon feest.
Het is tyfus saai 's nachts tenzij er knokken is op de werkplek
fokmeet !!!quote:Op maandag 29 september 2008 21:22 schreef Noorsbloed het volgende:
Ja was het maar zon feest.
Het is tyfus saai 's nachts tenzij er knokken is op de werkplek
Goddomme, ik stem voor een chille wietmeetquote:Op maandag 29 september 2008 21:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik ga vannacht aan het bier en wiet, ben er dus nog wel ff bij, baggeren is een stuk leuker thuis met drugs dan op werk met....tsja...werk!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |