ik snapte geen kudt van die filmquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 23:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar verder alles goed hoor. Maar ik ben slapen
ik dacht dat dat wijf zat te trippenquote:Op maandag 29 september 2008 23:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat vind ik knap
Je had wel door dat ie niet realistisch is hé, dat scheelt dan weer
(K) NTBquote:
Zeker zeker.quote:
aawwhquote:Op maandag 29 september 2008 23:49 schreef Maisnon het volgende:
Ik voel me een beetje kutklotenietstage
Als je maar niet gaat krassen.quote:Op maandag 29 september 2008 23:51 schreef Maisnon het volgende:
Nu mis ik m'n vrienden die dit halve jaar stage doen, die ik dus sowieso niet veel zag en de vrienden die op de TU zitten voor individuele project, omdat ik niet op de TU ben.
En als ik dan het komend half jaar stage heb zijn die vrienden die nu op de TU zitten al klaar, en zie ik de rest niet omdat ik dan zelf op stage ben.
En het halve jaar er na zijn er nog maar 3 goeie vrienden ofzo over die samen met mij dat individuele project hebben.
En daar baal ik fucking erg van
ik wil wel een vriend zijn hoorquote:Op maandag 29 september 2008 23:51 schreef Maisnon het volgende:
Nu mis ik m'n vrienden die dit halve jaar stage doen, die ik dus sowieso niet veel zag en de vrienden die op de TU zitten voor individuele project, omdat ik niet op de TU ben.
En als ik dan het komend half jaar stage heb zijn die vrienden die nu op de TU zitten al klaar, en zie ik de rest niet omdat ik dan zelf op stage ben.
En het halve jaar er na zijn er nog maar 3 goeie vrienden ofzo over die samen met mij dat individuele project hebben.
En daar baal ik fucking erg van
quote:Op maandag 29 september 2008 23:52 schreef Acinonyx ook het volgende:
[..]
ik wil wel een vriend zijn hoor
en vond ze het lekkah ?quote:
Was de username Kali-Mist al bezet?quote:Op maandag 29 september 2008 23:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
hello again!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |