quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bioshock voor PC = epic fail.
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:17 schreef reetveter het volgende:
IK KAN NIKS, IK TYP MET CAPS LOCK IK HEB VANDAAG MIJN KAMER GEKREGEN EN HEB KANKER ENBEN DRONKEN EN WEET HET NIET MEER :d :d JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODEEE
Ultra uber fail.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]![]()
Kijk jordy dat is wel een fail.
Want? Neem anders je gitaar mee.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:17 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar Broekpaling, dit werk is wel tyfus saai !
* Noorsbloed aait reetveter.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:17 schreef reetveter het volgende:
IK KAN NIKS, IK TYP MET CAPS LOCK IK HEB VANDAAG MIJN KAMER GEKREGEN EN HEB KANKER ENBEN DRONKEN EN WEET HET NIET MEER :d :d JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODEEE
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:17 schreef reetveter het volgende:
ach beetje spuiten met pepperspray beetje fokken klinkt relaxtquote:Op donderdag 25 september 2008 23:17 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar Broekpaling, dit werk is wel tyfus saai !
klinkt een beetje gayquote:Op donderdag 25 september 2008 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Ga je op kamers?
![]()
Ik ga binnenkort ook op kamers, met m'n beste vriend .
Whehe.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:18 schreef reetveter het volgende:
hoe dan, ik dacht dat ik de fipo had
Erhm .. daar heb ik serieus nog nooit zelf aan gedacht.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Want? Neem anders je gitaar mee.
Zit je de hele tijd in een hokje ofzo?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed aait reetveter.
Kalmeer mijn vriend.
Neem een kopje van mijn koffie.
Wat een denkfout !!!quote:Op donderdag 25 september 2008 23:18 schreef reetveter het volgende:
hoe dan, ik dacht dat ik de fipo had
Gast.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:19 schreef reetveter het volgende:
achter da palaceaan degrote markt
wie wilme pijpen?
Mjah dat zijn idd de leuke dingen.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:18 schreef gers het volgende:
[..]
ach beetje spuiten met pepperspray beetje fokken klinkt relaxt
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Erhm .. daar heb ik serieus nog nooit zelf aan gedacht.![]()
Go Broekpaling for pointing out the obvious !
Jups een kantoor met een rits camera schermenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zit je de hele tijd in een hokje ofzo?
Tot heolaat moet je?
Ik eis een brak filmpje van jou volgende keer gemaakt met je mobieltje.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mjah dat zijn idd de leuke dingen.
Vooral het nadat ze op de grond liggen en met pepperspray spuiten is geweldig.
P.I.M.P.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
doe niet tof brada, ik ken 50 cent oké
Is hij ook.quote:
Hoeveel schermen? Gebeurd er vaak wat?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jups een kantoor met een rits camera schermen![]()
Van 11 tot 6
kunnen we geen fokmeet houden inclusief irritante mocro's zodat we pepperspray en dergelijke kunnen testenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mjah dat zijn idd de leuke dingen.
Vooral het nadat ze op de grond liggen en met pepperspray spuiten is geweldig.
Chillquote:Op donderdag 25 september 2008 23:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jups een kantoor met een rits camera schermen![]()
Van 11 tot 6
quote:
Duhquote:Op donderdag 25 september 2008 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lekker alle tijd om je 'skills' omhoog te werken. Doe je solo's?
waor ergensquote:Op donderdag 25 september 2008 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Nee man, elke avond lekker fakkelen, lekker chillen, geen regels.
Ja. Je fapt je niet voor niets op Amrabat.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:23 schreef reetveter het volgende:
verdomme niemand die hier uitgaat
Al eens iemand neer kunnen knuppelen?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
Dude wat een vragen en wat een snelheid.
12 schermpjes ATM
Ik heb een grote maclight , handboeien , pepperspray en een gummi knuppel.
Neen geen blaffer die weiger ik , al zou ik wel graag een Taser willen hebben
Ik bedenk me net, heb er een programma over gezien. Dat is geen wrad, nee, ERGER!quote:
Amrabatquote:Op donderdag 25 september 2008 23:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja. Je fapt je niet voor niets op Amrabat.
omdat hij leuk isquote:
ik zag hetzelfdequote:Op donderdag 25 september 2008 23:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik bedenk me net, heb er een programma over gezien. Dat is geen wrad, nee, ERGER!![]()
HET IS EEN FOKKING MAAD!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik.quote:
op rtl5 net jaquote:Op donderdag 25 september 2008 23:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik bedenk me net, heb er een programma over gezien. Dat is geen wrad, nee, ERGER!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je mag dus wel een blaffer?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
Dude wat een vragen en wat een snelheid.
12 schermpjes ATM
Ik heb een grote maclight , handboeien , pepperspray en een gummi knuppel.
Neen geen blaffer die weiger ik , al zou ik wel graag een Taser willen hebben
Nog geilerquote:Op donderdag 25 september 2008 23:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
omdat hij leuk is![]()
Mag toch wel
doeiquote:Op donderdag 25 september 2008 23:25 schreef reetveter het volgende:
ik moet gaan, wheheh chickiesjaalalalalala doei schatjes
oh noesquote:
Te vet.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:26 schreef Noorsbloed het volgende:
Jups ik mag een blaffer.
En ik heb vaak zat iemand neergeknuppelt.
Maar vooral mijn pepperspray maakt overuren.
Maar ik moet maar eens wat gaan doen.
Ik ben rond 1 uur terug maar dan is bijna iedereen hem al weer gepeert naar het nest of dergelijke
OI!quote:Op donderdag 25 september 2008 23:27 schreef remlof het volgende:
Mèn wat een bagger, het is nauwelijks slowchat meer...
Goed thema trouwens
Bahquote:Op donderdag 25 september 2008 23:27 schreef remlof het volgende:
Mèn wat een bagger, het is nauwelijks slowchat meer...
Goed thema trouwens
hoiquote:Op donderdag 25 september 2008 23:28 schreef reetveter het volgende:
oja als behangplakkert zijn computer terug krijgt enzo,zeg hem hoi
Ja soquote:
DAT IS ZN ANUS JOH!!quote:Op donderdag 25 september 2008 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Die maad lijkt je aan te kijken![]()
![]()
OF MISSCHIEN WEL EEN DIKKE BROMSTRONTVLIEG!!!11EINZELGANGER!!1quote:Op donderdag 25 september 2008 23:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
WAT ZAL DAAR EEN CANCERDIKKE BROMSTONTVLIEG UIT KOMENdd:d;D:dD;d:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar ken ie toch ook wel mee kijken?quote:
PLUS 1quote:Op donderdag 25 september 2008 23:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daar ken ie toch ook wel mee kijken?
BWHEHEHEHEHEHEHEquote:Op donderdag 25 september 2008 23:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OF MISSCHIEN WEL EEN DIKKE BROMSTRONTVLIEG!!!11EINZELGANGER!!1![]()
![]()
:D: ::!@:E: : @
Ik dacht even dat BK weer terug wasquote:Op donderdag 25 september 2008 23:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga zo slaapjes bouwen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Doei.
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verkoop je anker bij de ijzerwinkel!
whehequote:Op donderdag 25 september 2008 23:37 schreef GasTurbine het volgende:
Ging er net een négert op zijn moffol bij het bruggetje bij mijn chillplek waar ik altijd met mijn oerwoudvrienden hang.
Omdat ik daar al sta sinds de eerste OP.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:39 schreef Sackboy het volgende:
Broekpaling, waarom heb je je usericon helemaal links in de rij gezet?
Gefeliciteerd, het gaat nergens meer over. Hou dit een paar topics vol en we serveren deze SC af.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Goede staatsgreep wel de SC is weer leuk.
Dankzij mijquote:Op donderdag 25 september 2008 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat ik daar al sta sinds de eerste OP.
Ik snap niks meer van deze reeks. Zo gaat ie goed en zo gaat ie slecht.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, het gaat nergens meer over. Hou dit een paar topics vol en we serveren deze SC af.
Al denk ik dat jouw postrechten eerder afgeserveerd worden.
Daar kan je bed net aan in man!quote:Op donderdag 25 september 2008 23:44 schreef gers het volgende:
300 euro en dan heb je een bezemhok van 6m2
Het ging nooit ergens over. Dat was toch de hele bedoeling van deze SC? Diende deze reeks niet om de bagger hier te verzamelen en zo dus uit de rest van KLB te houden? Met die reden had yvonne hem namelijk opgericht.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, het gaat nergens meer over. Hou dit een paar topics vol en we serveren deze SC af.
Al denk ik dat jouw postrechten eerder afgeserveerd worden.
Het heet SC, niet baggervergaartopic hè?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het ging nooit ergens over. Dat was toch de hele bedoeling van deze SC? Diende deze reeks niet om de bagger hier te verzamelen en zo dus uit de rest van KLB te houden? Met die reden had yvonne hem namelijk opgericht.
Er staat toch ook heul geen SC in de TTquote:Op donderdag 25 september 2008 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Het heet SC, niet baggervergaartopic hè?
SC's zijn nooit serieus. Maar postopkrikken en kliekjesvorming staan we nergens toe.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Er staat toch ook heul geen SC in de TT![]()
![]()
Maar seriously, wat is er mis met een SC die eens niet op die 80 andere SC's op Fok! lijkt? Het hoeft toch niet altijd zo serieus te zijn? Ik zie gewoon het probleem niet zo.
Ja, het wekelijkse "we gaan de boel sluiten" dreigement.quote:
Voorspelbaarquote:
Kliekjesvormingquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
SC's zijn nooit serieus. Maar postopkrikken en kliekjesvorming staan we nergens toe.
En check de TT nog eens?
Uhm, jawel, toch even een leesbril opzetten?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Het heet SC, niet baggervergaartopic hè?
Ranzig plaatje posten, sfeerverzieken, een maand, want hij had er net een ban opzitten. Verder worden bans niet op het forum besproken.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
Waarom en voor hoe lang nog staat der ananas op het strafbankje?
Ow ja sorry, veranderd.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, jawel, toch even een leesbril opzetten?
Het heet al tijden: KLB BAGGER sc...
Wel veel, niet alles. En om het ergens over te laten gaan is er ook dat thema, maar dat is nu niet eens ingevuld. M.a.w. de bagger moet niet de overhand krijgenquote:In principe gaat het wel over dingen, maar soms ook niet
Ik dacht dat dit soort dingen getolereerd werden in de BAGGER sc
Och, ook 1 keer geen thema, gelijk komen huilenquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja sorry, veranderd.
[..]
Wel veel, niet alles. En om het ergens over te laten gaan is er ook dat thema, maar dat is nu niet eens ingevuld. M.a.w. de bagger moet niet de overhand krijgen
We hebben het over mijn werk gehad een hele tijd ,quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja sorry, veranderd.
[..]
Wel veel, niet alles. En om het ergens over te laten gaan is er ook dat thema, maar dat is nu niet eens ingevuld. M.a.w. de bagger moet niet de overhand krijgen
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind baggeren niet erg, maar idd, niet al te veel![]()
Users die echt baggeren om het baggeren worden er dan ook uitgewerkt (min of meer).
Giga aantal posts.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:14 schreef Noorsbloed het volgende:
Zoon van loki´s
Kap toch es met zeuren
We doen toch niemand kwaad hiermee ?
Blegh ..
Wij maken hier veel lol met zijn allen.
En verknallen nu geen andere topics !
En waar moest ik eigenlijk van opkijken Broekpaling ?
Ok, just asking.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ranzig plaatje posten, sfeerverzieken, een maand, want hij had er net een ban opzitten. Verder worden bans niet op het forum besproken.
Het is hier fakking doodquote:
Dan ga ik ook maar maffenquote:
Op dit moment niet veel meer dan de laatste stagepogingen en nog wat los photoshop werkquote:Op vrijdag 26 september 2008 01:35 schreef Noorsbloed het volgende:
Maisnon ..
Serieus jij bent altijd nog laat wakker![]()
WTF doe jij allemaal !
En ja ik ben nieuwsgierig
Jaaaaquote:
Waar is de tijd gebleven, dat ik kon uitslapen ...quote:
Ik trek ook een potje los, zo vlak voor dat ik naar stage gaquote:
Stagequote:Op vrijdag 26 september 2008 08:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik trek ook een potje los, zo vlak voor dat ik naar stage ga
quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:43 schreef jitzzzze het volgende:
Stagiaires moeten allemaal koffie halen voor mij en kopieren
Wat heerlijk om dat nu ook te kunnen roepen als opperklerk
Blijhoofdquote:
Nog iets ergs gebeurd gisteravond na 10u?quote:
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nog iets ergs gebeurd gisteravond na 10u?
Ik las alleen dat joey te diep in het glaasje had gekekenquote:
Sjek mijn post daarzo, KLB-rel trekt aandachtquote:
quote:
stelde niks voorquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Mooie actie. Alleen hij had er allang met donkerrood af moeten zijn. Lamlul dattie is.
Neuh alleen een FA die ging dreigen met het opdoeken van de reeks, as usual..quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nog iets ergs gebeurd gisteravond na 10u?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Neuh alleen een FA die ging dreigen met het opdoeken van de reeks, as usual..
Wie is joey?quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik las alleen dat joey te diep in het glaasje had gekekenZoals elke donderdag[ afbeelding ]
Haha, jij schijft abo met 2 b's.quote:
remlof zekerquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Rv...quote:
Denk dat ie iets nieuws bedoelde.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik hou maar wijselijk mijn mond..quote:
2dequote:Op vrijdag 26 september 2008 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou maar wijselijk mijn mond..![]()
In welk jaar zit je eigenlijk?
Doe ik ook vaakquote:
Ich auchquote:
Hey markvanrinsum!quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:54 schreef behangplakker het volgende:
HEEEEEE SWAAAA'S
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sinds 2 jaar ben ik ook geen stagiair meer
Mmmmokay!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou maar wijselijk mijn mond..![]()
In welk jaar zit je eigenlijk?
Omdat het je favoriete emoticon isquote:
Ik las tyfus hoestquote:
Hahahaha jij bent een hangjongerequote:Op vrijdag 26 september 2008 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh...![]()
Ik bleef hangen op pag 5...
Waar hoor je ook alweer bij?quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:46 schreef afcajos het volgende:
HET ZJIN DE HOMO'S ECHT ECHT
HET ZIJN DE HOMO'S ECHT ECHT
HET ZIJN DE HOMO'S ECHT ECHT...
DEE HOOOMOOOS UIT UITRECHT!!
Whehequote:Op vrijdag 26 september 2008 09:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hahahaha jij bent een hangjongere
Oh ja. Eigenlijk zou Ernie ook zo moeten kijkenquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Omdat het je favoriete emoticon is
Bij de hetero's.quote:
hangoudere ja, 4ebe is iets van 30 ofzoquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hahahaha jij bent een hangjongere
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
hangoudere ja, 4ebe is iets van 30 ofzo
Jitzzzeeeeeeeeeeeequote:
Ik mis de 4 kanker Stella'squote:Op vrijdag 26 september 2008 09:58 schreef Sackboy het volgende:
Poll: Hoeveel bazen voor dit topic?1 baas 2 bazen 3 bazen 4 bazen 5 bazen niks geen bazen, 5 kankersteentjes
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mis Stellaquote:
Goed puntkinquote:
Is dat hetzelfde als superX macho?quote:
Geen puntkin, bij Karwei!quote:
Ja!quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als superX macho?
Dat heb ik vaker gehoord meelopertquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ooit kom ik te weten waar jij werkt
.
En nu ga ik werken, mijn laatste post van de dag
Rolladequote:
Doe dan eens een goed woordje voor onsquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat nu weer? Ben ik ineens de woordvoerder van de oude garde?
Wat zijn jullie fantastisch, ik zou willen dat alle users zoals jullie warenquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Doe dan eens een goed woordje voor ons
Bij de mods, lulloquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat zijn jullie fantastisch, ik zou willen dat alle users zoals jullie waren
Godverdomme! Heeft Stella die foto van mij doorgestuurd.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Godverdomme! Heeft Stella die foto van mij doorgestuurd.
sackboy, ik stel voor dat jij de nieuwe SC maakt en ons verblijd met wat leuke sackboy gifjesquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:11 schreef Sackboy het volgende:
Hihi, ik zag net een koalabeer lopen met een groen jasje aan.
Ooh, bedoelde je dat?quote:
Eens!quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
sackboy, ik stel voor dat jij de nieuwe SC maakt en ons verblijd met wat leuke sackboy gifjes
Ik stem tegen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
sackboy, ik stel voor dat jij de nieuwe SC maakt en ons verblijd met wat leuke sackboy gifjes
Morgen? Vanmiddag alquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:12 schreef afcajos het volgende:
Ik heb zelden zoeen slechte OP gezien trouwens. Niet eens een thema....
En morgen halen we nummer 200 als het goed is
Teagan Presleyquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik stem tegen.
Maar ik wil je wel ff moonen:
[ afbeelding ]
Doe jij eens ff rustig met mijn net gaan liggende odol!quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik stem tegen.
Maar ik wil je wel ff moonen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |