Ranzig plaatje posten, sfeerverzieken, een maand, want hij had er net een ban opzitten. Verder worden bans niet op het forum besproken.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
Waarom en voor hoe lang nog staat der ananas op het strafbankje?
Ow ja sorry, veranderd.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, jawel, toch even een leesbril opzetten?
Het heet al tijden: KLB BAGGER sc...
Wel veel, niet alles. En om het ergens over te laten gaan is er ook dat thema, maar dat is nu niet eens ingevuld. M.a.w. de bagger moet niet de overhand krijgenquote:In principe gaat het wel over dingen, maar soms ook niet
Ik dacht dat dit soort dingen getolereerd werden in de BAGGER sc
Och, ook 1 keer geen thema, gelijk komen huilenquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja sorry, veranderd.
[..]
Wel veel, niet alles. En om het ergens over te laten gaan is er ook dat thema, maar dat is nu niet eens ingevuld. M.a.w. de bagger moet niet de overhand krijgen
We hebben het over mijn werk gehad een hele tijd ,quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja sorry, veranderd.
[..]
Wel veel, niet alles. En om het ergens over te laten gaan is er ook dat thema, maar dat is nu niet eens ingevuld. M.a.w. de bagger moet niet de overhand krijgen
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind baggeren niet erg, maar idd, niet al te veel![]()
Users die echt baggeren om het baggeren worden er dan ook uitgewerkt (min of meer).
Giga aantal posts.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:14 schreef Noorsbloed het volgende:
Zoon van loki´s
Kap toch es met zeuren
We doen toch niemand kwaad hiermee ?
Blegh ..
Wij maken hier veel lol met zijn allen.
En verknallen nu geen andere topics !
En waar moest ik eigenlijk van opkijken Broekpaling ?
Ok, just asking.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ranzig plaatje posten, sfeerverzieken, een maand, want hij had er net een ban opzitten. Verder worden bans niet op het forum besproken.
Het is hier fakking doodquote:
Dan ga ik ook maar maffenquote:
Op dit moment niet veel meer dan de laatste stagepogingen en nog wat los photoshop werkquote:Op vrijdag 26 september 2008 01:35 schreef Noorsbloed het volgende:
Maisnon ..
Serieus jij bent altijd nog laat wakker![]()
WTF doe jij allemaal !
En ja ik ben nieuwsgierig
Jaaaaquote:
Waar is de tijd gebleven, dat ik kon uitslapen ...quote:
Ik trek ook een potje los, zo vlak voor dat ik naar stage gaquote:
Stagequote:Op vrijdag 26 september 2008 08:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik trek ook een potje los, zo vlak voor dat ik naar stage ga
quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:43 schreef jitzzzze het volgende:
Stagiaires moeten allemaal koffie halen voor mij en kopieren
Wat heerlijk om dat nu ook te kunnen roepen als opperklerk
Forum Opties | |