quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bioshock voor PC = epic fail.
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:17 schreef reetveter het volgende:
IK KAN NIKS, IK TYP MET CAPS LOCK IK HEB VANDAAG MIJN KAMER GEKREGEN EN HEB KANKER ENBEN DRONKEN EN WEET HET NIET MEER :d :d JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODEEE
Ultra uber fail.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]![]()
Kijk jordy dat is wel een fail.
Want? Neem anders je gitaar mee.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:17 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar Broekpaling, dit werk is wel tyfus saai !
* Noorsbloed aait reetveter.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:17 schreef reetveter het volgende:
IK KAN NIKS, IK TYP MET CAPS LOCK IK HEB VANDAAG MIJN KAMER GEKREGEN EN HEB KANKER ENBEN DRONKEN EN WEET HET NIET MEER :d :d JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODEEE
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:17 schreef reetveter het volgende:
ach beetje spuiten met pepperspray beetje fokken klinkt relaxtquote:Op donderdag 25 september 2008 23:17 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar Broekpaling, dit werk is wel tyfus saai !
klinkt een beetje gayquote:Op donderdag 25 september 2008 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Ga je op kamers?
![]()
Ik ga binnenkort ook op kamers, met m'n beste vriend .
Whehe.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:18 schreef reetveter het volgende:
hoe dan, ik dacht dat ik de fipo had
Erhm .. daar heb ik serieus nog nooit zelf aan gedacht.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Want? Neem anders je gitaar mee.
Zit je de hele tijd in een hokje ofzo?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
* Noorsbloed aait reetveter.
Kalmeer mijn vriend.
Neem een kopje van mijn koffie.
Wat een denkfout !!!quote:Op donderdag 25 september 2008 23:18 schreef reetveter het volgende:
hoe dan, ik dacht dat ik de fipo had
Gast.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:19 schreef reetveter het volgende:
achter da palaceaan degrote markt
wie wilme pijpen?
Mjah dat zijn idd de leuke dingen.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:18 schreef gers het volgende:
[..]
ach beetje spuiten met pepperspray beetje fokken klinkt relaxt
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Erhm .. daar heb ik serieus nog nooit zelf aan gedacht.![]()
Go Broekpaling for pointing out the obvious !
Jups een kantoor met een rits camera schermenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zit je de hele tijd in een hokje ofzo?
Tot heolaat moet je?
Ik eis een brak filmpje van jou volgende keer gemaakt met je mobieltje.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mjah dat zijn idd de leuke dingen.
Vooral het nadat ze op de grond liggen en met pepperspray spuiten is geweldig.
P.I.M.P.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
doe niet tof brada, ik ken 50 cent oké
Is hij ook.quote:
Hoeveel schermen? Gebeurd er vaak wat?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jups een kantoor met een rits camera schermen![]()
Van 11 tot 6
kunnen we geen fokmeet houden inclusief irritante mocro's zodat we pepperspray en dergelijke kunnen testenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mjah dat zijn idd de leuke dingen.
Vooral het nadat ze op de grond liggen en met pepperspray spuiten is geweldig.
Chillquote:Op donderdag 25 september 2008 23:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jups een kantoor met een rits camera schermen![]()
Van 11 tot 6
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |