Dat was ie van te voren toch al?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, btw, 2cv leeft nog, zag zijn auto staan bij zijn werk vandaag. Zwaar beschadigd, dat wel.
Die vonden wij wéken na pasen altijd nog in de vloerbedekking en de bank terug bij mijn ouders thuisquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:20 schreef JH87 het volgende:
Nou, nu zit m'n toetsenbord vol met pelpindaresten.
Mijn laptop hield niet van bijna 300CC hete thee, maar ik zit er nu toch weer mee te werkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:26 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat heeft m'n vorige toetsenbord niet overleefd.
Somsquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:32 schreef nietzman het volgende:
Mag 't kindje al door anderen worden vastgehouden, Vriescel?.
sorryquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:16 schreef JH87 het volgende:
[..]
Wat nou jo. Opletten de volgende keer.
Ik heb hem al vastgehad.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:32 schreef nietzman het volgende:
Mag 't kindje al door anderen worden vastgehouden, Vriescel?.
Jij had mazzel, jij kwam net voor de invoering van het warmhoudbeleidquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb hem al vastgehad.Zo petite.
whehehehe.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:32 schreef JH87 het volgende:
Bij een huisgenoot naar binnen sneaker zonder dat-ie het in de gaten heeft, op de bank gaan zitten en dan een smsje sturen. 'Achter je'.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:30 schreef nietzman het volgende:
M'n bloed kookt.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Oh nee, het is maar tomatensaus.
Waar ga je werken?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga zaterdag werken![]()
En als t leuk is ga ik daar nog wel eens vaker werken gok ik
taxibedrijf, planner. als t van beide kanten bevalt dan, zaterdag.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waar ga je werken?
* moemoe kroelt mee
bierquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:24 schreef JH87 het volgende:
Ik verneem net dat de wereld morgen wél vergaat. Nergens toevallig de liefde van m'n leven waar ik de nacht nog mee door kan brengen?
Klopt.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Zit moemoe in deze reeks?tt enzo
Toch niet iets met pompebladerenquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
er staat een tekening op de motorkap van 2cv zin auto btw.
een vriend van patje74 heeft een rubberen rol op zijn boottrailerquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:28 schreef maok het volgende:
[..]
Ik kan me daar niets bij voorstellen
1 2 3 | | ____ | |/ \| |
Dat was nu juist níet waar ik naar op zoek was.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:39 schreef nietzman het volgende:
Wel de liefde van je leven, maar laten we het platonisch houden.
quote:Op woensdag 10 september 2008 00:09 schreef Bob. het volgende:
Ja, ik was net ook bij de sneak, was een leuke film! Ik geloof dat ik je zelfs beneden nog even zag trouwens Lyssa.
Dan was Mik_infra er vast ook.quote:Op woensdag 10 september 2008 00:10 schreef Lyssa het volgende:
[..]
en niet even hoi zeggenteigan was er ook
Ik ben altijd bang dat fok!ers me opeens Bob noemen met mijn vriendinnen er bij, dus ik zeg tegen niemand hoi.quote:Op woensdag 10 september 2008 00:10 schreef Lyssa het volgende:
[..]
en niet even hoi zeggenteigan was er ook
Zie de sardineblkjes van Arriva hier ook langsrijden, echt treurig. 200 man in de bus, beslagen ramen, ding zakt zo'n beetje door zijn assen van het gewicht. Ik begrijp dat sommige geen keus hebben, maar je gaat niet voor je lol in zo'n ding zitten....quote:Op woensdag 10 september 2008 09:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk ik neem de bus van 8 uur naar Zernike dan ben ik net voor de drukte aanNiet dus.
Ik was regelmatig al voor 8 uur op zernike, dan viel de bus nog mee maar later moet je inderdaad niet meer met de bus gaan.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk ik neem de bus van 8 uur naar Zernike dan ben ik net voor de drukte aanNiet dus.
De stalling bij het station staat anders behoorlijk vol met nooit gebruikte fietsen, dus daar kun je m ook maar moeilijk kwijtquote:Op woensdag 10 september 2008 09:47 schreef teigan het volgende:
die bussen worden niet voor niets wel veevervoer genoemd, ik zou denk ik toch snel een goedkoop fietsje kopen en achterlaten op het station om maar die bussen te ontwijken
ach, dan pik je toch elke dag een van die fietsne mee?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De stalling bij het station staat anders behoorlijk vol met nooit gebruikte fietsen, dus daar kun je m ook maar moeilijk kwijt
Ja, juist wel.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:43 schreef Bob. het volgende:
Sorry, ik ben een beetje een was-n00b maar euh, als in een jurkje staat "wash dark colours separately" bedoelen ze dan dat ik hem alleen met donkere dingen mag doen, of juist niet?Want het is een beetje een donker jurkje, maar ook met witte dingen er op.
Die staan in een of ander ander topic geloof ik.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:12 schreef Jo0Lz het volgende:
Still alive.
Tof. <3.
Hoe is het met de kleine leander?! Zijn hier al toffe foto's voorbij gekomen?
Laat me raden, exen?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:39 schreef nietzman het volgende:
Meer dan.
Ik ben niet vaak labiel en men shocked me niet vaak tot de kern, maar ze hebben het voor elkaar..
Vooral gigantische skeletten die uit de kast komen.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:08 schreef MaxMark het volgende:
Laat me raden, exen?
* freecell fnuffelt Nietz.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:13 schreef nietzman het volgende:
[..]
Vooral gigantische skeletten die uit de kast komen.
quote:Op woensdag 10 september 2008 14:41 schreef nietzman het volgende:
Ik heb wel een nieuw huisgenootje?.
YES!quote:Op woensdag 10 september 2008 16:10 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
Hihi mijn drugsverslaafde (quote:Op woensdag 10 september 2008 16:23 schreef nietzman het volgende:
Oebier?
Willem en Wiets komen zo ook nog even eten, weet niet wat vooral Willems bierplannen zijn, maar meer zielen is meer vreugd enzo.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:24 schreef JH87 het volgende:
Vanavond?
Maar goed dat ze het keldertje niet in kunnen dan.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:41 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hihi mijn drugsverslaafde () vriendjes van UVT zitten je allemaal te background checken
Wow ja ik had echt een vet freaky droom over jou vannacht, herinner ik me nuquote:Op woensdag 10 september 2008 16:55 schreef nietzman het volgende:
[..]
Maar goed dat ze het keldertje niet in kunnen dan..
Ik keek net nog even op je site, maar ik kon het niet vinden.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:05 schreef nietzman het volgende:
Cunning accuracy!
Die met dat tweepersoonsbedquote:Op woensdag 10 september 2008 17:17 schreef nietzman het volgende:
Je hebt m'n kelder ook nog niet gezien hè.
Daar trok ik toch al inquote:Op woensdag 10 september 2008 17:17 schreef nietzman het volgende:
Je hebt m'n kelder ook nog niet gezien hè.
Dat is echt een running gag hier in huisquote:Op woensdag 10 september 2008 17:23 schreef nietzman het volgende:
En vleeshaken
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 september 2008 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Kroel voor nietz, feli voor FdF
Tevens wil ik graag melden dat ik mijn heftruckexamen heb gehaald
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 september 2008 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Tevens wil ik graag melden dat ik mijn heftruckexamen heb gehaald
Chieneltje? Ik word een beetje bang van jequote:Op woensdag 10 september 2008 17:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is echt een running gag hier in huis
quote:
Indeedquote:Op woensdag 10 september 2008 18:55 schreef teigan het volgende:
Je uitzicht valt weg Renesite??
OMG, ik heb echt 2 dagen lopen stressen en zoeken naar mijn lokaalsleutels, hangen ze gewoon in het sleutelkastje...![]()
Mijn collega's nemen me straks echt nooit meer serieus..
Ja.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Bob., zag ik jou in de feestwinkel?
Ik durfde niet je naam te roepen, omdat ik twijfelde.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja.Jeetje, ik moet echt aan de bril, als ik zelf jouw met je roze haar in zo'n mini winkel niet herken.
Meer zielen, meer vreugd. En in je eentje drinken is ook zo sneu.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:24 schreef Inkomen het volgende:
Dan moet je delen. Niet altijd een goed plan.
Idd. En het was geloof ik nog verboden muziek ookquote:Op woensdag 10 september 2008 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een nostalgische avond
als 8 jarige was dit grappig
Coolquote:Op donderdag 11 september 2008 00:21 schreef nietzman het volgende:
Alle vrouwen haken af..
En ja, hij vond het prima.
Wijn lok je me zeker niet meequote:Op donderdag 11 september 2008 00:27 schreef nietzman het volgende:
Er is wijn?.
En we zouden naar de Pintelier, die hoor je nog te zien als newb.
quote:Op donderdag 11 september 2008 00:28 schreef nietzman het volgende:
En we hebben lijntjes liggen whehehehehe.
Is het nou Jop of Job? You got me confused.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:56 schreef nietzman het volgende:
Ik wist niet hoe ik moest reageren, maar volgens Jop worden we lelijk in de steek gelaten door de vrouwen, vanavond, dat is het. Dus. Roomie.
quote:Op donderdag 11 september 2008 02:30 schreef JH87 het volgende:
Ja welterusten. Ik weersta de verleiding van een huisgenoot die nog op is en net een fles wijn opende.
Wietzel!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Chieneltje? Ik word een beetje bang van je![]()
Oh, en ik ben het!!!!
Nights zijn ook darkquote:Op donderdag 11 september 2008 08:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er zijn duidelijk hogere krachten aan het werk die mij steeds beletten om te gaan zwemmen.
Knight, Jo0Lz.
Ik word er echt opstandig van! De eerste keer kon ik het zwembad niet vinden (ja, lach maarquote:Op donderdag 11 september 2008 08:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Nights zijn ook dark![]()
En ik ken het fenomeen! Dan ben je het oprecht van plan en dan lukt het niet!
Wow, jij bent scherp zeg zo vroegquote:Op donderdag 11 september 2008 08:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er zijn duidelijk hogere krachten aan het werk die mij steeds beletten om te gaan zwemmen.
Knight, Jo0Lz.
Veel plezier op je vrije dag!quote:Op donderdag 11 september 2008 09:11 schreef ChipsZak. het volgende:
goedemorgen !
Vrij vandaag.
Elke donderdag maar 1 uur les; en die valt uit vandaag.
Ik zie het zóveel mensen fout doen...quote:Op donderdag 11 september 2008 09:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wow, jij bent scherp zeg zo vroeg.
Ik heb normaal gesproken een spellingschecker etc. maarja, night bestaat ookquote:Op donderdag 11 september 2008 09:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zie het zóveel mensen fout doen...
Relaxed!quote:Op donderdag 11 september 2008 09:11 schreef ChipsZak. het volgende:
goedemorgen !
Vrij vandaag.
Elke donderdag maar 1 uur les; en die valt uit vandaag.
Jaja, ik weet het ook wel. Het was gewoon een typoquote:Op donderdag 11 september 2008 09:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar je weet toch naar welke film je bent geweest!
Hihi, slaapt natuurlijk nog niet door, dat kleine hummeltje.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Relaxed!
Ik heb zowaar een aantal uren echt geslapen vannachtWonderen voor mijn humeur
Nou vooruit, het is je vergeven.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het ook wel. Het was gewoon een typo.
sorry!.
*Phew.*quote:Op donderdag 11 september 2008 09:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou vooruit, het is je vergeven.
Platofeestje? Is dat tof?quote:Op donderdag 11 september 2008 10:46 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Meurning.
Gaat u ook allen naar Platofeestje zondag?
http://www.festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=8459quote:
"goeiemorgen ben een beetje brakkie. "quote:
Jij. Ik ben niet brak verder.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:15 schreef JH87 het volgende:
We komen er wel weer overheen! Goeiemorgen Chips!
oh wauw. /clapclap !quote:Op donderdag 11 september 2008 11:20 schreef JH87 het volgende:
Oké, ik kom er wel weer overheen.
Ik ga zo voor het eerst van m'n leven naar Drachten.
* Jo0Lz momentje stil geweest is.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil jullie vragen om samen met mij een minuut stilte in acht te nemen voor mijn dvd-speler. De tijd van overlijden is vastgesteld op 11:30 uur op donderdag 11 september 2008.
Gecondoleerd...quote:Op donderdag 11 september 2008 11:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil jullie vragen om samen met mij een minuut stilte in acht te nemen voor mijn dvd-speler. De tijd van overlijden is vastgesteld op 11:30 uur op donderdag 11 september 2008.
* Peterselieman heeft 5 seconden stilte in acht genomen.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan was je nog niet uitgeslapen!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
OchtendhumeurWas om 9:00 klaarwakker, ik dacht, jottem, heb iendelijk eens wat aan mn dag, nog ff één keer omdraaien...
En toen was het 12 uur
Middaghumeur dusquote:Op donderdag 11 september 2008 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
OchtendhumeurWas om 9:00 klaarwakker, ik dacht, jottem, heb iendelijk eens wat aan mn dag, nog ff één keer omdraaien...
En toen was het 12 uur
Onze DVDspeler leek van de week ook het tijdelijke met het eeuwige te hebben verwisseld, maar nader medisch-technisch onderzoek wees uit dat hij in coma ligt totdat we een nieuwe zekering plaatsen, de donor moet nog even gevonden worden, dus we wachten in spanning af.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Onze DVDspeler leek van de week ook het tijdelijke met het eeuwige te hebben verwisseld, maar nader medisch-technisch onderzoek wees uit dat hij in coma ligt totdat we een nieuwe zekering plaatsen, de donor moet nog even gevonden worden, dus we wachten in spanning af.
Maar mijn medeleven gaat uiteraard uit naar jullie. Moge hij rusten in vrede
Hey, das raar, begin van de bietencampagne stond geplanned voor komende zaterdag?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:31 schreef teigan het volgende:Middag...
ik kwam vandaag de eerste vrachtauto's met suikerbieten tegen...... Wat zal dat raar zijn, de fabriek in Groningen die niet gaat stinken....
Nu even lessen voorbereiden... :/
Dus toch nog een lichtpuntje. We duimen voor jullie!quote:Op donderdag 11 september 2008 13:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Onze DVDspeler leek van de week ook het tijdelijke met het eeuwige te hebben verwisseld, maar nader medisch-technisch onderzoek wees uit dat hij in coma ligt totdat we een nieuwe zekering plaatsen, de donor moet nog even gevonden worden, dus we wachten in spanning af.
Maar mijn medeleven gaat uiteraard uit naar jullie. Moge hij rusten in vrede
Deze? http://partyflock.nl/party/127738:Te_Smerig.htmlquote:Op donderdag 11 september 2008 13:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Gaat er iemand naar pand 48 , te smerig zaterdag?
Is dat leuk dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Gaat er iemand naar pand 48 , te smerig zaterdag?
Hmm hardebaas is wel tof.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Deze? http://partyflock.nl/party/127738:Te_Smerig.html
Hmm, even nadenken
Die in Hoogkerk gaat des te langer stinken!quote:Op donderdag 11 september 2008 14:31 schreef teigan het volgende:Middag...
ik kwam vandaag de eerste vrachtauto's met suikerbieten tegen...... Wat zal dat raar zijn, de fabriek in Groningen die niet gaat stinken....
Nu even lessen voorbereiden... :/
Het voorbereidende werk gebeurt nu al.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, das raar, begin van de bietencampagne stond geplanned voor komende zaterdag?
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het wonder is geschied! De dvd-speler is op miraculeuze wijze teruggekeerd in het land der levenden.
Ik moest van Do2 de stekker er even in en uit doen, en that did the trick..
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het wonder is geschied! De dvd-speler is op miraculeuze wijze teruggekeerd in het land der levenden.
Ik moest van Do2 de stekker er even in en uit doen, en that did the trick..
Misschien heeft het juist wel geholpen.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
Heb ik voor niets 5 seconden stilte in acht genomen
Ik ging vanmiddag een stukkie racefietsen in de omgeving Harkstede, daar lagen de bieten ook overal al klaar om opgehaald te worden.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:23 schreef teigan het volgende:
Waarschijnlijk willen ze alvast een voorraadje aanleggen voor dit weekend??
en dat de campagne wel bijna zou beginnen had ik ook bedacht, aangezien het bijna mijn verjaardag en die van mijn vader is, en ze altijd rond die tijd beginnen..
Hebben jullie al geprobeerd de stekker eruit en opnieuw erin te doen?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nu de onze nog
Ik ken alleen irritante hermafrodietenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:10 schreef Bob. het volgende:
Ik heb net een lesje gekregen over wat een hermafrodiet is en over hoe ik mijn houding moet verbeteren van een man in een jurk. Interessant supermarkt bezoek.
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:15 schreef JH87 het volgende:
Leipo's. Was jij de hermafrodiet of was dat meer in 't algemeen?
Ik weet dat ik kort haar heb, maar ik ben voor zover ik weet toch nog echt nooit voor (halve)man aangezien.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:27 schreef JH87 het volgende:
Ja, je weet nooit wat dat soort mensen voor een gedachtengangen hebben.
Is soort Uitmarkt - komen Pete Philly en Perquisite vanavond. Ik ga denk ik wel, logeer er toch bijkans naast.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik weet dat ik kort haar heb, maar ik ben voor zover ik weet toch nog echt nooit voor (halve)man aangezien.
En idd, wat is er op de vismarkt? fietste er vandaan en er was een groot podium een of ander coverbandje wat op trad..
Oh, Pete Philly en Perquisite.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:38 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Is soort Uitmarkt - komen Pete Philly en Perquisite vanavond. Ik ga denk ik wel, logeer er toch bijkans naast.
Moet ik jullie nou alles vertellenWat nou newb
't Duurt maar tot 1quote:Op donderdag 11 september 2008 19:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, Pete Philly en Perquisite.Ik wil ook! Hm, maar vandaag zou mijn chillavond worden..
Pete Philly is inderdaad een schatje.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:44 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
't Duurt maar tot 1![]()
En Pete Philly isom naar te kijken...
Waar doe jij je boodschappenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:10 schreef Bob. het volgende:
Ik heb net een lesje gekregen over wat een hermafrodiet is en over hoe ik mijn houding moet verbeteren van een man in een jurk. Interessant supermarkt bezoek.
Albert heijn aan de.. oude boteringen? Ik ben niet goed met straatnamen.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar doe jij je boodschappen! ik ken er namelijk een die daar ook ontzettend openlijk over is
!
Oh die zijn heel vals ja.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:20 schreef JH87 het volgende:
Ik ben ooit in 't Feest nog bijna aangerand door een travestiet. Leipe lui.
Duh!quote:Op donderdag 11 september 2008 18:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hebben jullie al geprobeerd de stekker eruit en opnieuw erin te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |