De stalling bij het station staat anders behoorlijk vol met nooit gebruikte fietsen, dus daar kun je m ook maar moeilijk kwijtquote:Op woensdag 10 september 2008 09:47 schreef teigan het volgende:
die bussen worden niet voor niets wel veevervoer genoemd, ik zou denk ik toch snel een goedkoop fietsje kopen en achterlaten op het station om maar die bussen te ontwijken
ach, dan pik je toch elke dag een van die fietsne mee?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De stalling bij het station staat anders behoorlijk vol met nooit gebruikte fietsen, dus daar kun je m ook maar moeilijk kwijt
Ja, juist wel.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:43 schreef Bob. het volgende:
Sorry, ik ben een beetje een was-n00b maar euh, als in een jurkje staat "wash dark colours separately" bedoelen ze dan dat ik hem alleen met donkere dingen mag doen, of juist niet?Want het is een beetje een donker jurkje, maar ook met witte dingen er op.
Die staan in een of ander ander topic geloof ik.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:12 schreef Jo0Lz het volgende:
Still alive.
Tof. <3.
Hoe is het met de kleine leander?! Zijn hier al toffe foto's voorbij gekomen?
Laat me raden, exen?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:39 schreef nietzman het volgende:
Meer dan.
Ik ben niet vaak labiel en men shocked me niet vaak tot de kern, maar ze hebben het voor elkaar..
Vooral gigantische skeletten die uit de kast komen.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:08 schreef MaxMark het volgende:
Laat me raden, exen?
* freecell fnuffelt Nietz.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:13 schreef nietzman het volgende:
[..]
Vooral gigantische skeletten die uit de kast komen.
quote:Op woensdag 10 september 2008 14:41 schreef nietzman het volgende:
Ik heb wel een nieuw huisgenootje?.
YES!quote:Op woensdag 10 september 2008 16:10 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
Hihi mijn drugsverslaafde (quote:Op woensdag 10 september 2008 16:23 schreef nietzman het volgende:
Oebier?
Willem en Wiets komen zo ook nog even eten, weet niet wat vooral Willems bierplannen zijn, maar meer zielen is meer vreugd enzo.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:24 schreef JH87 het volgende:
Vanavond?
Maar goed dat ze het keldertje niet in kunnen dan.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:41 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Hihi mijn drugsverslaafde () vriendjes van UVT zitten je allemaal te background checken
Wow ja ik had echt een vet freaky droom over jou vannacht, herinner ik me nuquote:Op woensdag 10 september 2008 16:55 schreef nietzman het volgende:
[..]
Maar goed dat ze het keldertje niet in kunnen dan..
Ik keek net nog even op je site, maar ik kon het niet vinden.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:05 schreef nietzman het volgende:
Cunning accuracy!
Die met dat tweepersoonsbedquote:Op woensdag 10 september 2008 17:17 schreef nietzman het volgende:
Je hebt m'n kelder ook nog niet gezien hè.
Daar trok ik toch al inquote:Op woensdag 10 september 2008 17:17 schreef nietzman het volgende:
Je hebt m'n kelder ook nog niet gezien hè.
Dat is echt een running gag hier in huisquote:Op woensdag 10 september 2008 17:23 schreef nietzman het volgende:
En vleeshaken
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 september 2008 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Kroel voor nietz, feli voor FdF
Tevens wil ik graag melden dat ik mijn heftruckexamen heb gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |