een vriend van patje74 heeft een rubberen rol op zijn boottrailerquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:28 schreef maok het volgende:
[..]
Ik kan me daar niets bij voorstellen
1 2 3 | | ____ | |/ \| |
Dat was nu juist níet waar ik naar op zoek was.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:39 schreef nietzman het volgende:
Wel de liefde van je leven, maar laten we het platonisch houden.
quote:Op woensdag 10 september 2008 00:09 schreef Bob. het volgende:
Ja, ik was net ook bij de sneak, was een leuke film! Ik geloof dat ik je zelfs beneden nog even zag trouwens Lyssa.
Dan was Mik_infra er vast ook.quote:Op woensdag 10 september 2008 00:10 schreef Lyssa het volgende:
[..]
en niet even hoi zeggenteigan was er ook
Ik ben altijd bang dat fok!ers me opeens Bob noemen met mijn vriendinnen er bij, dus ik zeg tegen niemand hoi.quote:Op woensdag 10 september 2008 00:10 schreef Lyssa het volgende:
[..]
en niet even hoi zeggenteigan was er ook
Zie de sardineblkjes van Arriva hier ook langsrijden, echt treurig. 200 man in de bus, beslagen ramen, ding zakt zo'n beetje door zijn assen van het gewicht. Ik begrijp dat sommige geen keus hebben, maar je gaat niet voor je lol in zo'n ding zitten....quote:Op woensdag 10 september 2008 09:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk ik neem de bus van 8 uur naar Zernike dan ben ik net voor de drukte aanNiet dus.
Ik was regelmatig al voor 8 uur op zernike, dan viel de bus nog mee maar later moet je inderdaad niet meer met de bus gaan.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk ik neem de bus van 8 uur naar Zernike dan ben ik net voor de drukte aanNiet dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |