Wietzel!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Chieneltje? Ik word een beetje bang van je![]()
Oh, en ik ben het!!!!
Nights zijn ook darkquote:Op donderdag 11 september 2008 08:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er zijn duidelijk hogere krachten aan het werk die mij steeds beletten om te gaan zwemmen.
Knight, Jo0Lz.
Ik word er echt opstandig van! De eerste keer kon ik het zwembad niet vinden (ja, lach maarquote:Op donderdag 11 september 2008 08:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Nights zijn ook dark![]()
En ik ken het fenomeen! Dan ben je het oprecht van plan en dan lukt het niet!
Wow, jij bent scherp zeg zo vroegquote:Op donderdag 11 september 2008 08:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er zijn duidelijk hogere krachten aan het werk die mij steeds beletten om te gaan zwemmen.
Knight, Jo0Lz.
Veel plezier op je vrije dag!quote:Op donderdag 11 september 2008 09:11 schreef ChipsZak. het volgende:
goedemorgen !
Vrij vandaag.
Elke donderdag maar 1 uur les; en die valt uit vandaag.
Ik zie het zóveel mensen fout doen...quote:Op donderdag 11 september 2008 09:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wow, jij bent scherp zeg zo vroeg.
Ik heb normaal gesproken een spellingschecker etc. maarja, night bestaat ookquote:Op donderdag 11 september 2008 09:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zie het zóveel mensen fout doen...
Relaxed!quote:Op donderdag 11 september 2008 09:11 schreef ChipsZak. het volgende:
goedemorgen !
Vrij vandaag.
Elke donderdag maar 1 uur les; en die valt uit vandaag.
Jaja, ik weet het ook wel. Het was gewoon een typoquote:Op donderdag 11 september 2008 09:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar je weet toch naar welke film je bent geweest!
Hihi, slaapt natuurlijk nog niet door, dat kleine hummeltje.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Relaxed!
Ik heb zowaar een aantal uren echt geslapen vannachtWonderen voor mijn humeur
Nou vooruit, het is je vergeven.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het ook wel. Het was gewoon een typo.
sorry!.
*Phew.*quote:Op donderdag 11 september 2008 09:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou vooruit, het is je vergeven.
Platofeestje? Is dat tof?quote:Op donderdag 11 september 2008 10:46 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Meurning.
Gaat u ook allen naar Platofeestje zondag?
http://www.festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=8459quote:
"goeiemorgen ben een beetje brakkie. "quote:
Jij. Ik ben niet brak verder.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:15 schreef JH87 het volgende:
We komen er wel weer overheen! Goeiemorgen Chips!
oh wauw. /clapclap !quote:Op donderdag 11 september 2008 11:20 schreef JH87 het volgende:
Oké, ik kom er wel weer overheen.
Ik ga zo voor het eerst van m'n leven naar Drachten.
* Jo0Lz momentje stil geweest is.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil jullie vragen om samen met mij een minuut stilte in acht te nemen voor mijn dvd-speler. De tijd van overlijden is vastgesteld op 11:30 uur op donderdag 11 september 2008.
Gecondoleerd...quote:Op donderdag 11 september 2008 11:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil jullie vragen om samen met mij een minuut stilte in acht te nemen voor mijn dvd-speler. De tijd van overlijden is vastgesteld op 11:30 uur op donderdag 11 september 2008.
* Peterselieman heeft 5 seconden stilte in acht genomen.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan was je nog niet uitgeslapen!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
OchtendhumeurWas om 9:00 klaarwakker, ik dacht, jottem, heb iendelijk eens wat aan mn dag, nog ff één keer omdraaien...
En toen was het 12 uur
Middaghumeur dusquote:Op donderdag 11 september 2008 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
OchtendhumeurWas om 9:00 klaarwakker, ik dacht, jottem, heb iendelijk eens wat aan mn dag, nog ff één keer omdraaien...
En toen was het 12 uur
Onze DVDspeler leek van de week ook het tijdelijke met het eeuwige te hebben verwisseld, maar nader medisch-technisch onderzoek wees uit dat hij in coma ligt totdat we een nieuwe zekering plaatsen, de donor moet nog even gevonden worden, dus we wachten in spanning af.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op donderdag 11 september 2008 13:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Onze DVDspeler leek van de week ook het tijdelijke met het eeuwige te hebben verwisseld, maar nader medisch-technisch onderzoek wees uit dat hij in coma ligt totdat we een nieuwe zekering plaatsen, de donor moet nog even gevonden worden, dus we wachten in spanning af.
Maar mijn medeleven gaat uiteraard uit naar jullie. Moge hij rusten in vrede
Hey, das raar, begin van de bietencampagne stond geplanned voor komende zaterdag?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:31 schreef teigan het volgende:Middag...
ik kwam vandaag de eerste vrachtauto's met suikerbieten tegen...... Wat zal dat raar zijn, de fabriek in Groningen die niet gaat stinken....
Nu even lessen voorbereiden... :/
Dus toch nog een lichtpuntje. We duimen voor jullie!quote:Op donderdag 11 september 2008 13:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Onze DVDspeler leek van de week ook het tijdelijke met het eeuwige te hebben verwisseld, maar nader medisch-technisch onderzoek wees uit dat hij in coma ligt totdat we een nieuwe zekering plaatsen, de donor moet nog even gevonden worden, dus we wachten in spanning af.
Maar mijn medeleven gaat uiteraard uit naar jullie. Moge hij rusten in vrede
Deze? http://partyflock.nl/party/127738:Te_Smerig.htmlquote:Op donderdag 11 september 2008 13:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Gaat er iemand naar pand 48 , te smerig zaterdag?
Is dat leuk dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Gaat er iemand naar pand 48 , te smerig zaterdag?
Hmm hardebaas is wel tof.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Deze? http://partyflock.nl/party/127738:Te_Smerig.html
Hmm, even nadenken
Die in Hoogkerk gaat des te langer stinken!quote:Op donderdag 11 september 2008 14:31 schreef teigan het volgende:Middag...
ik kwam vandaag de eerste vrachtauto's met suikerbieten tegen...... Wat zal dat raar zijn, de fabriek in Groningen die niet gaat stinken....
Nu even lessen voorbereiden... :/
Het voorbereidende werk gebeurt nu al.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, das raar, begin van de bietencampagne stond geplanned voor komende zaterdag?
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het wonder is geschied! De dvd-speler is op miraculeuze wijze teruggekeerd in het land der levenden.
Ik moest van Do2 de stekker er even in en uit doen, en that did the trick..
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het wonder is geschied! De dvd-speler is op miraculeuze wijze teruggekeerd in het land der levenden.
Ik moest van Do2 de stekker er even in en uit doen, en that did the trick..
Misschien heeft het juist wel geholpen.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
Heb ik voor niets 5 seconden stilte in acht genomen
Ik ging vanmiddag een stukkie racefietsen in de omgeving Harkstede, daar lagen de bieten ook overal al klaar om opgehaald te worden.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:23 schreef teigan het volgende:
Waarschijnlijk willen ze alvast een voorraadje aanleggen voor dit weekend??
en dat de campagne wel bijna zou beginnen had ik ook bedacht, aangezien het bijna mijn verjaardag en die van mijn vader is, en ze altijd rond die tijd beginnen..
Hebben jullie al geprobeerd de stekker eruit en opnieuw erin te doen?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nu de onze nog
Ik ken alleen irritante hermafrodietenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:10 schreef Bob. het volgende:
Ik heb net een lesje gekregen over wat een hermafrodiet is en over hoe ik mijn houding moet verbeteren van een man in een jurk. Interessant supermarkt bezoek.
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:15 schreef JH87 het volgende:
Leipo's. Was jij de hermafrodiet of was dat meer in 't algemeen?
Ik weet dat ik kort haar heb, maar ik ben voor zover ik weet toch nog echt nooit voor (halve)man aangezien.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:27 schreef JH87 het volgende:
Ja, je weet nooit wat dat soort mensen voor een gedachtengangen hebben.
Is soort Uitmarkt - komen Pete Philly en Perquisite vanavond. Ik ga denk ik wel, logeer er toch bijkans naast.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik weet dat ik kort haar heb, maar ik ben voor zover ik weet toch nog echt nooit voor (halve)man aangezien.
En idd, wat is er op de vismarkt? fietste er vandaan en er was een groot podium een of ander coverbandje wat op trad..
Oh, Pete Philly en Perquisite.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:38 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Is soort Uitmarkt - komen Pete Philly en Perquisite vanavond. Ik ga denk ik wel, logeer er toch bijkans naast.
Moet ik jullie nou alles vertellenWat nou newb
't Duurt maar tot 1quote:Op donderdag 11 september 2008 19:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, Pete Philly en Perquisite.Ik wil ook! Hm, maar vandaag zou mijn chillavond worden..
Pete Philly is inderdaad een schatje.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:44 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
't Duurt maar tot 1![]()
En Pete Philly isom naar te kijken...
Waar doe jij je boodschappenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:10 schreef Bob. het volgende:
Ik heb net een lesje gekregen over wat een hermafrodiet is en over hoe ik mijn houding moet verbeteren van een man in een jurk. Interessant supermarkt bezoek.
Albert heijn aan de.. oude boteringen? Ik ben niet goed met straatnamen.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar doe jij je boodschappen! ik ken er namelijk een die daar ook ontzettend openlijk over is
!
Oh die zijn heel vals ja.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:20 schreef JH87 het volgende:
Ik ben ooit in 't Feest nog bijna aangerand door een travestiet. Leipe lui.
Duh!quote:Op donderdag 11 september 2008 18:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hebben jullie al geprobeerd de stekker eruit en opnieuw erin te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |