Hebben jullie al geprobeerd de stekker eruit en opnieuw erin te doen?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nu de onze nog
Ik ken alleen irritante hermafrodietenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:10 schreef Bob. het volgende:
Ik heb net een lesje gekregen over wat een hermafrodiet is en over hoe ik mijn houding moet verbeteren van een man in een jurk. Interessant supermarkt bezoek.
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:15 schreef JH87 het volgende:
Leipo's. Was jij de hermafrodiet of was dat meer in 't algemeen?
Ik weet dat ik kort haar heb, maar ik ben voor zover ik weet toch nog echt nooit voor (halve)man aangezien.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:27 schreef JH87 het volgende:
Ja, je weet nooit wat dat soort mensen voor een gedachtengangen hebben.
Is soort Uitmarkt - komen Pete Philly en Perquisite vanavond. Ik ga denk ik wel, logeer er toch bijkans naast.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik weet dat ik kort haar heb, maar ik ben voor zover ik weet toch nog echt nooit voor (halve)man aangezien.
En idd, wat is er op de vismarkt? fietste er vandaan en er was een groot podium een of ander coverbandje wat op trad..
Oh, Pete Philly en Perquisite.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:38 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Is soort Uitmarkt - komen Pete Philly en Perquisite vanavond. Ik ga denk ik wel, logeer er toch bijkans naast.
Moet ik jullie nou alles vertellenWat nou newb
't Duurt maar tot 1quote:Op donderdag 11 september 2008 19:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, Pete Philly en Perquisite.Ik wil ook! Hm, maar vandaag zou mijn chillavond worden..
Pete Philly is inderdaad een schatje.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:44 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
't Duurt maar tot 1![]()
En Pete Philly isom naar te kijken...
Waar doe jij je boodschappenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:10 schreef Bob. het volgende:
Ik heb net een lesje gekregen over wat een hermafrodiet is en over hoe ik mijn houding moet verbeteren van een man in een jurk. Interessant supermarkt bezoek.
Albert heijn aan de.. oude boteringen? Ik ben niet goed met straatnamen.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar doe jij je boodschappen! ik ken er namelijk een die daar ook ontzettend openlijk over is
!
Oh die zijn heel vals ja.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:20 schreef JH87 het volgende:
Ik ben ooit in 't Feest nog bijna aangerand door een travestiet. Leipe lui.
Duh!quote:Op donderdag 11 september 2008 18:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hebben jullie al geprobeerd de stekker eruit en opnieuw erin te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |