quote:Op donderdag 11 september 2008 13:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Onze DVDspeler leek van de week ook het tijdelijke met het eeuwige te hebben verwisseld, maar nader medisch-technisch onderzoek wees uit dat hij in coma ligt totdat we een nieuwe zekering plaatsen, de donor moet nog even gevonden worden, dus we wachten in spanning af.
Maar mijn medeleven gaat uiteraard uit naar jullie. Moge hij rusten in vrede
Hey, das raar, begin van de bietencampagne stond geplanned voor komende zaterdag?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:31 schreef teigan het volgende:Middag...
ik kwam vandaag de eerste vrachtauto's met suikerbieten tegen...... Wat zal dat raar zijn, de fabriek in Groningen die niet gaat stinken....
Nu even lessen voorbereiden... :/
Dus toch nog een lichtpuntje. We duimen voor jullie!quote:Op donderdag 11 september 2008 13:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Onze DVDspeler leek van de week ook het tijdelijke met het eeuwige te hebben verwisseld, maar nader medisch-technisch onderzoek wees uit dat hij in coma ligt totdat we een nieuwe zekering plaatsen, de donor moet nog even gevonden worden, dus we wachten in spanning af.
Maar mijn medeleven gaat uiteraard uit naar jullie. Moge hij rusten in vrede
Deze? http://partyflock.nl/party/127738:Te_Smerig.htmlquote:Op donderdag 11 september 2008 13:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Gaat er iemand naar pand 48 , te smerig zaterdag?
Is dat leuk dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Gaat er iemand naar pand 48 , te smerig zaterdag?
Hmm hardebaas is wel tof.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Deze? http://partyflock.nl/party/127738:Te_Smerig.html
Hmm, even nadenken
Die in Hoogkerk gaat des te langer stinken!quote:Op donderdag 11 september 2008 14:31 schreef teigan het volgende:Middag...
ik kwam vandaag de eerste vrachtauto's met suikerbieten tegen...... Wat zal dat raar zijn, de fabriek in Groningen die niet gaat stinken....
Nu even lessen voorbereiden... :/
Het voorbereidende werk gebeurt nu al.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, das raar, begin van de bietencampagne stond geplanned voor komende zaterdag?
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het wonder is geschied! De dvd-speler is op miraculeuze wijze teruggekeerd in het land der levenden.
Ik moest van Do2 de stekker er even in en uit doen, en that did the trick..
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het wonder is geschied! De dvd-speler is op miraculeuze wijze teruggekeerd in het land der levenden.
Ik moest van Do2 de stekker er even in en uit doen, en that did the trick..
Misschien heeft het juist wel geholpen.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
Heb ik voor niets 5 seconden stilte in acht genomen
Ik ging vanmiddag een stukkie racefietsen in de omgeving Harkstede, daar lagen de bieten ook overal al klaar om opgehaald te worden.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:23 schreef teigan het volgende:
Waarschijnlijk willen ze alvast een voorraadje aanleggen voor dit weekend??
en dat de campagne wel bijna zou beginnen had ik ook bedacht, aangezien het bijna mijn verjaardag en die van mijn vader is, en ze altijd rond die tijd beginnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |