Jij. Ik ben niet brak verder.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:15 schreef JH87 het volgende:
We komen er wel weer overheen! Goeiemorgen Chips!
oh wauw. /clapclap !quote:Op donderdag 11 september 2008 11:20 schreef JH87 het volgende:
Oké, ik kom er wel weer overheen.
Ik ga zo voor het eerst van m'n leven naar Drachten.
* Jo0Lz momentje stil geweest is.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil jullie vragen om samen met mij een minuut stilte in acht te nemen voor mijn dvd-speler. De tijd van overlijden is vastgesteld op 11:30 uur op donderdag 11 september 2008.
Gecondoleerd...quote:Op donderdag 11 september 2008 11:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil jullie vragen om samen met mij een minuut stilte in acht te nemen voor mijn dvd-speler. De tijd van overlijden is vastgesteld op 11:30 uur op donderdag 11 september 2008.
* Peterselieman heeft 5 seconden stilte in acht genomen.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan was je nog niet uitgeslapen!quote:Op donderdag 11 september 2008 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
OchtendhumeurWas om 9:00 klaarwakker, ik dacht, jottem, heb iendelijk eens wat aan mn dag, nog ff één keer omdraaien...
En toen was het 12 uur
Middaghumeur dusquote:Op donderdag 11 september 2008 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
OchtendhumeurWas om 9:00 klaarwakker, ik dacht, jottem, heb iendelijk eens wat aan mn dag, nog ff één keer omdraaien...
En toen was het 12 uur
Onze DVDspeler leek van de week ook het tijdelijke met het eeuwige te hebben verwisseld, maar nader medisch-technisch onderzoek wees uit dat hij in coma ligt totdat we een nieuwe zekering plaatsen, de donor moet nog even gevonden worden, dus we wachten in spanning af.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |