Dat was ie van te voren toch al?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, btw, 2cv leeft nog, zag zijn auto staan bij zijn werk vandaag. Zwaar beschadigd, dat wel.
Die vonden wij wéken na pasen altijd nog in de vloerbedekking en de bank terug bij mijn ouders thuisquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:20 schreef JH87 het volgende:
Nou, nu zit m'n toetsenbord vol met pelpindaresten.
Mijn laptop hield niet van bijna 300CC hete thee, maar ik zit er nu toch weer mee te werkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:26 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat heeft m'n vorige toetsenbord niet overleefd.
Somsquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:32 schreef nietzman het volgende:
Mag 't kindje al door anderen worden vastgehouden, Vriescel?.
sorryquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:16 schreef JH87 het volgende:
[..]
Wat nou jo. Opletten de volgende keer.
Ik heb hem al vastgehad.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:32 schreef nietzman het volgende:
Mag 't kindje al door anderen worden vastgehouden, Vriescel?.
Jij had mazzel, jij kwam net voor de invoering van het warmhoudbeleidquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb hem al vastgehad.Zo petite.
whehehehe.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:32 schreef JH87 het volgende:
Bij een huisgenoot naar binnen sneaker zonder dat-ie het in de gaten heeft, op de bank gaan zitten en dan een smsje sturen. 'Achter je'.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:30 schreef nietzman het volgende:
M'n bloed kookt.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Oh nee, het is maar tomatensaus.
Waar ga je werken?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga zaterdag werken![]()
En als t leuk is ga ik daar nog wel eens vaker werken gok ik
taxibedrijf, planner. als t van beide kanten bevalt dan, zaterdag.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waar ga je werken?
* moemoe kroelt mee
bierquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:24 schreef JH87 het volgende:
Ik verneem net dat de wereld morgen wél vergaat. Nergens toevallig de liefde van m'n leven waar ik de nacht nog mee door kan brengen?
Klopt.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Zit moemoe in deze reeks?tt enzo
Toch niet iets met pompebladerenquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
er staat een tekening op de motorkap van 2cv zin auto btw.
een vriend van patje74 heeft een rubberen rol op zijn boottrailerquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:28 schreef maok het volgende:
[..]
Ik kan me daar niets bij voorstellen
1 2 3 | | ____ | |/ \| |
Dat was nu juist níet waar ik naar op zoek was.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:39 schreef nietzman het volgende:
Wel de liefde van je leven, maar laten we het platonisch houden.
quote:Op woensdag 10 september 2008 00:09 schreef Bob. het volgende:
Ja, ik was net ook bij de sneak, was een leuke film! Ik geloof dat ik je zelfs beneden nog even zag trouwens Lyssa.
Dan was Mik_infra er vast ook.quote:Op woensdag 10 september 2008 00:10 schreef Lyssa het volgende:
[..]
en niet even hoi zeggenteigan was er ook
Ik ben altijd bang dat fok!ers me opeens Bob noemen met mijn vriendinnen er bij, dus ik zeg tegen niemand hoi.quote:Op woensdag 10 september 2008 00:10 schreef Lyssa het volgende:
[..]
en niet even hoi zeggenteigan was er ook
Zie de sardineblkjes van Arriva hier ook langsrijden, echt treurig. 200 man in de bus, beslagen ramen, ding zakt zo'n beetje door zijn assen van het gewicht. Ik begrijp dat sommige geen keus hebben, maar je gaat niet voor je lol in zo'n ding zitten....quote:Op woensdag 10 september 2008 09:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk ik neem de bus van 8 uur naar Zernike dan ben ik net voor de drukte aanNiet dus.
Ik was regelmatig al voor 8 uur op zernike, dan viel de bus nog mee maar later moet je inderdaad niet meer met de bus gaan.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk ik neem de bus van 8 uur naar Zernike dan ben ik net voor de drukte aanNiet dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |