So I noticed! Ik begrijp alleen nooit zo goed waarom? Maar ik krijg wel vaak telefoontjes met raadverzoekenquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
freecell heeft sowieso een heel groot kom-naar-mij-als-je-raad-nodig-hebt-aura om zich heen hangen.
wat is m'n naam?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Uiteraard, anders praat ik toch niet tegen je?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omdat je overal over mee lijkt te kunnen praten, je een groot inlevingsvermogen hebt en mensen goed op hun gemak kunt stellen. Toen ik me zo vaak kut voelde en dat hier riep, hoopte ik ook altijd op wat geruststellende woorden van jou..
Ik ben ook zo iemand die jou opbelt als ik in tranen benquote:
Handig he, op die stenenquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Note to self: niet weer op hakken naar de markt.
Hel.quote:
Daar was ik ook net!quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:40 schreef Bob. het volgende:
Tapenade's, olijven, feta, half gedroogde tomaatjes.![]()
Ik hou van de markt.
Terwijl je er toch vaker komt, dus je zou denken dat je het al wistquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hel.
Ik was vanochtend ook al te laat voor een afspraak, dus rennend over het Academieplein. Ook geen succes.
Je kent me toch?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Terwijl je er toch vaker komt, dus je zou denken dat je het al wist
Ik scheer m'n kop wel kaal!quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
En ik heb je niet eens gezien! Je moet eens wat opvallender worden jij.
Gaat niks gebeuren morgen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:07 schreef JH87 het volgende:
De wereld vergaat morgen in plaats van volgende week. Fijn is dat, m'n hele weekschema in de war.
okquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:07 schreef JH87 het volgende:
De wereld vergaat morgen in plaats van volgende week. Fijn is dat, m'n hele weekschema in de war.
Het waren idd pauwenveren, maar ik moet wel toegeven dat ik op de fiets ook dacht 'ik heb het net als een bosje bloempjes vast, daar lijkt het ook wel wat op'quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:30 schreef MaxMark het volgende:
Met het risico stalkerig te klinken: Ik heb CZ. gister gezien! Vanuit de autoZe had bloempjes bij zich
That's. Hot.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het waren idd pauwenveren, maar ik moet wel toegeven dat ik op de fiets ook dacht 'ik heb het net als een bosje bloempjes vast, daar lijkt het ook wel wat op'.
Dan heb je perhaps ook mijn opgerolde kokerrok gezien, want anders kan ik niet fietsen.![]()
.
En mijn roze jas.
Klopt. De topic-crone.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
freecell heeft sowieso een heel groot kom-naar-mij-als-je-raad-nodig-hebt-aura om zich heen hangen.
Het is niet waarquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga zaterdag werken![]()
En als t leuk is ga ik daar nog wel eens vaker werken gok ik
quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
joehoe, meisjes!nietz Jop wil een kroeltje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |