wat heet teigan er mee te maken?quote:Op zondag 7 september 2008 23:42 schreef nietzman het volgende:
Ik bemmedoar een toalkunstenoar das't d'r oe teigan saist.
Ow, dan moet ik nog maar snel iets posten voor hij weer vol is.quote:Op zondag 7 september 2008 23:44 schreef nietzman het volgende:
Ja komt omdat ik ze open eh.
Nee hoor, ik klikte even een willekeurig topic uit de op aan Groningen Stad #86: Morgenochtend zwemmen!quote:Op zondag 7 september 2008 23:49 schreef Lyssa het volgende:
Was het vorige topic een record? Met snelheid dichtvliegen?
Ike & Tinaquote:Op zondag 7 september 2008 23:49 schreef Mark_Boelen het volgende:
Iemand nog een goed idee voor famous couple?
De beelden zijn vorig jaar al geschoten, voor een greenscreen.quote:Op maandag 8 september 2008 00:19 schreef MaxMark het volgende:
Nietz, je mag onze greenscreen-'studio' wel gebruiken. Kun je mooie planeetjes/landschappen op de achtergrond maken
Daar hoef je niet om te vragen, we bevestigen het zo ook wel.quote:Op zondag 7 september 2008 23:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Maar ik ben nooit stoned en ze zijn nòg slechter. Ask anyone..
Aardstralen zijn overal, ook in Groningen.quote:Op maandag 8 september 2008 06:19 schreef nietzman het volgende:
Ik kan hem even niet vatten, de slaap.
Wil je er over praten?quote:Op maandag 8 september 2008 06:19 schreef nietzman het volgende:
Ik kan hem even niet vatten, de slaap.
Het zijn diepe verhalen om dronken bij te waggelen.quote:Op maandag 8 september 2008 06:25 schreef Inkomen het volgende:
Wil je er over praten?
Bewaar het tot januari. Krop het gefrustreerd op & zo.quote:Op maandag 8 september 2008 06:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het zijn diepe verhalen om dronken bij te waggelen.
Wat loop je nou te zeiken man, je ken wel met grote letters zinloos posten.quote:
Prioriteiten.quote:Op maandag 8 september 2008 06:50 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Wat loop je nou te zeiken man, je ken wel met grote letters zinloos posten.
En zonder riem?quote:Op maandag 8 september 2008 09:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja.
De stad in gaan voor een riem en thuiskomen met een complete nieuwe outfit is tof..
Uiteraard zonder riem! Wel een shirtje, jurkje, pumps en 6 dvd's, maar geen riem.quote:Op maandag 8 september 2008 10:09 schreef freecell het volgende:
[..]
En zonder riem?
Dat doe ik dan nl altijd
Moet je maar geen leven hebbenquote:Op maandag 8 september 2008 10:35 schreef Gizmo112 het volgende:
even niet opletten en jullie zijn 10 topics verder....
Je ringtone als wekker instellen wil ook wel helpen, tenminste bij mijquote:Op maandag 8 september 2008 11:02 schreef Bob. het volgende:
Hai Alex!
En ik heb discipline nodig. Of iemand die elke ochtend om 8 uur net zo lang naast mijn bed gaat schreeuwen tot ik er uit kom.Want met al dat uitgeslaap word het natuurlijk nooit meer wat met me!
Oh, dat is wel een goede eigenlijk, die van mij is nu een lieve vrouwenstem die me verteld hoe laat het is en me zegt dat ik op moet staan.quote:Op maandag 8 september 2008 11:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je ringtone als wekker instellen wil ook wel helpen, tenminste bij mij.
Goedemorgen trouwens.
Bob moet dus gewoon iemand vinden die iedere ochtend een uur aan haar tiet wil zuigenquote:Op maandag 8 september 2008 11:23 schreef freecell het volgende:
Ik ben er tegenwoordig wel op tijd uit! Mijn wekker wil namelijk eerst en uur drinken en na een uur rechtop in bed zitten ben je wel wakker
Laat me raden...quote:Op maandag 8 september 2008 11:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Bob moet dus gewoon iemand vinden die iedere ochtend een uur aan haar tiet wil zuigen
Het meest irritante deuntje waar je je helemaal kapot van schrikt. Het is niet fijn wakker worden, maar dan verslaap je je tenminste nietquote:Op maandag 8 september 2008 11:28 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een goede eigenlijk, die van mij is nu een lieve vrouwenstem die me verteld hoe laat het is en me zegt dat ik op moet staan.Maar dat werkt dus niet helemaal.
Even een irritant deuntje uitzoeken.
Ik leg hem voor de zekerheid ook nog wel aan de andere kant van de kamer. 14.gifquote:Op maandag 8 september 2008 11:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het meest irritante deuntje waar je je helemaal kapot van schrikt. Het is niet fijn wakker worden, maar dan verslaap je je tenminste niet.
Heel erg druk, ik lig nu voor pampus in bed. Alleen dat kan eigenlijk niet, want zometeen komt mijn onderhuurder langs om papieren te tekenen die ik nog in orde moet makenquote:Op maandag 8 september 2008 11:38 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hoest?
je woont in groningen tegenwoordig?
Dat wordt een chago Bob elke dagquote:Op maandag 8 september 2008 11:41 schreef Bob. het volgende:
Ik leg hem voor de zekerheid ook nog wel aan de andere kant van de kamer. 14.gif
Ik ben dit helemaal niet gewend, ik sprong altijd compleet wakker en vrolijk uit bed. En tegenwoordig zou ik wel de hele dag kunnen slapen denk ik.
opleiding gaat primaquote:Op maandag 8 september 2008 11:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heel erg druk, ik lig nu voor pampus in bed. Alleen dat kan eigenlijk niet, want zometeen komt mijn onderhuurder langs om papieren te tekenen die ik nog in orde moet maken.
Hoe is het met jou? Bevalt de nieuwe opleiding?
Vanaf volgende week woon ik idd in Grun, alleen het is illegale onderhuur. Heb dus geen poot om op te staan en helemaal nergens recht op. Als het goed is kan ik binnenkort gaan kijken bij een kamer aan de Jozef Israelstraat.
[..]
Dat wordt een chago Bob elke dag.
Opkomende winterdepressie misschien?
Sorry...quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 12:07 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Wat psm nietzman zegt.
+Goedemorgen
Nietz heeft voor zijn beurt gesproken, want het is een quote van JH87quote:
Jeetje mina ik blijf niet bezigquote:Op maandag 8 september 2008 12:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nietz heeft voor zijn beurt gesproken, want het is een quote van JH87
Het kan natuurlijk niet hequote:Op maandag 8 september 2008 12:21 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Jeetje mina ik blijf niet bezig
Wat schandalig van nietzman zeg, beetje van JH's afwezigheid misbruik maken
Wacht maar tot je PSM wat langer kent. Of leuker nog, irlquote:Op maandag 8 september 2008 12:39 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
You lost me.
Weer een flauwe grap of ben ik gewoon te net wakker en moet ik echt eens gaan ontbijten?
Oh shit, wacht, komt 'ie dan:quote:Op maandag 8 september 2008 12:42 schreef nietzman het volgende:
Het plotse succes overrompelt mij ook wel een beetje.
Incrowd hier zegquote:Op maandag 8 september 2008 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wacht maar tot je PSM wat langer kent. Of leuker nog, irlDan snap je m
Klopt.quote:Op maandag 8 september 2008 12:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, we kennen elkaar allemaal..
U was?quote:Op maandag 8 september 2008 12:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, we kennen elkaar allemaal..
quote:Op maandag 8 september 2008 12:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die met die tieten en dat kontje.
Fiet-fiew
Echt niet, maar ik wil ook wat voor mezelf houdenquote:Op maandag 8 september 2008 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Je vergeet helemaal m'n benen!.
quote:Op maandag 8 september 2008 12:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nietz heeft voor zijn beurt gesproken, want het is een quote van JH87
quote:Op maandag 8 september 2008 12:21 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Jeetje mina ik blijf niet bezig
Wat schandalig van nietzman zeg, beetje van JH's afwezigheid misbruik maken
Wat wordt er nu eigenlijk van me gezegd? Dat ik het niet als eerste zei of dat ik nooit in de buurt van meisjes kom?quote:Op maandag 8 september 2008 12:24 schreef nietzman het volgende:
Kan wezen, maarJopje
reageerde op mijn meisjes.
.
quote:Op maandag 8 september 2008 15:54 schreef Peterselieman het volgende:
Van de driedelige samenvatting klopt het tweede gedeelte niet.
Altijd leuk, nieuwe mensen in de stad!!! Welkom in het topic ook!quote:Op maandag 8 september 2008 16:28 schreef maok het volgende:
Groningen is echt leuk, ik heb vanmiddag een stadswandeling gehaald bij de vvv, en de gasthuizen/hofjes route gelopen. Ik denk dat ik maar in Groningen kom wonen
wat voor trucjes zoal?quote:Op maandag 8 september 2008 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
hij verkoopt geen riepes, maar staat te staan. is meerdere malen uitvoerig besproken in dit topic. Maar het is net een robot. Stop er en kwartje in, en hij doet een trucje.
Zwervers daarentegen....quote:Op maandag 8 september 2008 16:20 schreef marvdeparv het volgende:
zeg, ik hoorde laatst van een vriend van me dat er in de buurt van de openbare bieb vaak een clown staat die Riepe's verkoopt, heeft iemand daar een foto van want ik ben wel benieuwd, en bang voor clowns
Geef hem een euro en je komt er achter.quote:Op maandag 8 september 2008 16:33 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
wat voor trucjes zoal?
en haha stadswandeling langs hofjes, je moet toch in Groningen komen wonen voor het 24u per dag kunnen uitgaan?
wat dacht je van zn hand, die hij ophoudt?quote:Op maandag 8 september 2008 16:35 schreef marvdeparv het volgende:
en waar moet je dat kwartje instoppen
Dank je, ik heb er maar gelijk werk van gemaakt, ik heb nu een leuk appartementje met tuin gevondenquote:Op maandag 8 september 2008 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Altijd leuk, nieuwe mensen in de stad!!! Welkom in het topic ook!
natuurlijkkkkkquote:Op maandag 8 september 2008 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat dacht je van zn hand, die hij ophoudt?
50 first datesquote:Op maandag 8 september 2008 16:39 schreef JH87 het volgende:
Wouldn't it be nice to live together!![]()
Enne, dat 24u uitgaan moet ik nog steeds eens proberen.
Ik ben wel een keer te laat op college gekomen omdat ik te laat uit de kroeg weg ging, toen mocht ik er in de eerste instantie niet meer in.quote:Op maandag 8 september 2008 16:39 schreef JH87 het volgende:
Wouldn't it be nice to live together!![]()
Enne, dat 24u uitgaan moet ik nog steeds eens proberen.
ligt eraan, heb je een kut?quote:Op maandag 8 september 2008 16:45 schreef bodylotion het volgende:
ik woon ook in Groningen, wie wil vrienden worden
Wel een keer na het stappen met een groepje nog tot half 1 bij iemand biergedronken..., maar mn record (...) is denk ik na voetballen (16u) tot 7.30...quote:Op maandag 8 september 2008 16:45 schreef JH87 het volgende:
Ik heb nooit 24u gekroegd. Wel een keer non-stop zo'n 40 uur alcohol gedronken, dat was naderhand ook niet zo'n succes.
mwah ik zat aan andere bewoordingen te denken.quote:Op maandag 8 september 2008 17:29 schreef marvdeparv het volgende:
nope, algemene groningse platheid dan?
Nee, zelfs ik vond het sneu.quote:Op maandag 8 september 2008 17:18 schreef Grulez het volgende:
[..]
je bent cker een vriend van alexxxx?
gooi het eruit!quote:Op maandag 8 september 2008 17:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
mwah ik zat aan andere bewoordingen te denken.
ja vaak welquote:Op maandag 8 september 2008 17:32 schreef JH87 het volgende:
Frunnik jij ook altijd etiketjes van bierflesjes, marvdeparv?
Mario Kartquote:Op maandag 8 september 2008 18:52 schreef JH87 het volgende:
M'n huisgenoten zijn nu met veel bombarie aan het Mariokarten, ze hebben niet eens in de gaten dat m'n fotocamera nu staat te filmen.
Wedden dat alex nu op zijn uitspraak terug komt?quote:Op maandag 8 september 2008 19:42 schreef Bob. het volgende:
Mario kart is juist supertof.
Het heeft sowieso iets met rond scheuren te maken, dan moet hij het ook wel tof vinden. Of is dat alleen maar leuk in het echt Alex?quote:Op maandag 8 september 2008 19:44 schreef maok het volgende:
[..]
Wedden dat alex nu op zijn uitspraak terug komt?
Oh, ik dat geval hou ik nu op met International Business, tjee, wat een pruts vak.quote:Op maandag 8 september 2008 20:59 schreef JH87 het volgende:
Enfin, nu fijn met twee huisgenoten The Dark Knight kijken. Ik probeer nog zoveel mogelijk leuke dingen te doen de komende week, volgende week vergaat de wereld.
Jammer alleen dat ik hier waarschijnlijk morgen nog over moet presenteren en de wereld dan nog niet is vergaan.quote:Op maandag 8 september 2008 21:05 schreef JH87 het volgende:
Groots gelijk. Ik zou voor bier en The Dark Knight gaan.
neh, ik meende t in de eerste plaats al niet.quote:Op maandag 8 september 2008 19:44 schreef maok het volgende:
[..]
Wedden dat alex nu op zijn uitspraak terug komt?
Geen idee, nog nooit gekartquote:Op maandag 8 september 2008 19:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het heeft sowieso iets met rond scheuren te maken, dan moet hij het ook wel tof vinden. Of is dat alleen maar leuk in het echt Alex?
in het treinentopic werden overheidsambtenaren afgezeken, en in die context noemde je ze joeten. opvallend meeloopgedrag.quote:Op maandag 8 september 2008 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
Voor degenen die het spoor van de Paterswoldseweg oversteken terwijl er een trein nadert, is er goed nieuws. De politie staat daar nu erg vaak te posten, dus wees gewaarschuwd.
Het beestje moet een naam hebbenquote:Op maandag 8 september 2008 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
in het treinentopic werden overheidsambtenaren afgezeken, en in die context noemde je ze joeten. opvallend meeloopgedrag.
Nou je het zegtquote:Op maandag 8 september 2008 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
-knip-
Geen idee, nog nooit gekartmaar in een reguliere wagen racen, al dan niet op het circuit, is best wel erg tof. niks meer van 2cv gehoord btw sinds zijn circuitavontuur?
-kmip-
oh jee.... nou ja niks van bx club menen gehoord dus t zal wel neit ernstig zijn.. of was ie niet met de bx club weg?quote:
HAHAH MATSEBERUHHHHHHquote:Op maandag 8 september 2008 22:51 schreef nietzman het volgende:
Ik heb er drie keer een potlood in m'n handen gehad, telt dat?
naakte mannen fotograferen dan?quote:Op maandag 8 september 2008 22:51 schreef nietzman het volgende:
Ik heb er drie keer een potlood in m'n handen gehad, telt dat?
Doe mij die opleiding.quote:Op maandag 8 september 2008 23:09 schreef nietzman het volgende:
We hadden een prachtig wulps jong vrouwelijk roodharig naaktmodel in het eerste jaar, dat wel.
En ja, the carpet matched the drapes.
Best een cool topic.quote:Op zondag 7 september 2008 23:58 schreef maok het volgende:
[..]
Nee hoor, ik klikte even een willekeurig topic uit de op aan Groningen Stad #86: Morgenochtend zwemmen!
die was bijvoorbeel binnen 5 uur vol
In de Gelkingestraat zit een grieks restaurant.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:55 schreef welkominspace het volgende:
iemand enig iedee of er een grieks restaurant in de buurt van grote markt/ umcg zit?
okquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:56 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
In de Gelkingestraat zit een grieks restaurant.
D'r zitten er sowieso twee in de Nieuwe Ebbinge en ook een in de Gelkingestraat geleuf ik.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:55 schreef welkominspace het volgende:
iemand enig iedee of er een grieks restaurant in de buurt van grote markt/ umcg zit?
zoveel?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:58 schreef nietzman het volgende:
[..]
D'r zitten er sowieso twee in de Nieuwe Ebbinge en ook een in de Gelkingestraat geleuf ik.
Ben ik even blij dat jij niet tekent en schildertquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
goedemorgen
En ik heb een zwak voor jong vrouwelijke wulpse roodharige jongedames
Ik fake het ook alleen maar.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat jij niet tekent en schildert
Dat waren pauwenverenquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:30 schreef MaxMark het volgende:
Met het risico stalkerig te klinken: Ik heb CZ. gister gezien! Vanuit de autoZe had bloempjes bij zich
waarom ken jij alle griekse tenten?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:09 schreef freecell het volgende:
Er zit zo'n lekker goedkoop Grieks eetcafé in de Nieuwe kijk in't Jat!![]()
Verder tip: Athena aan de Ebbingstraat, afrader: Delphi (er schuin tegenover)
In de Zwanestraat zit ook een Griek, die is heel lekker, maar niet goedkoop.
Omdat we beiden graag Grieks etenquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:34 schreef welkominspace het volgende:
[..]
waarom ken jij alle griekse tenten?
Ook dat!quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:37 schreef nietzman het volgende:
Marchien weet alles.
Uiteraard, anders praat ik toch niet tegen je?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
vet!
Weet hij/zij ook wie ik ben?
So I noticed! Ik begrijp alleen nooit zo goed waarom? Maar ik krijg wel vaak telefoontjes met raadverzoekenquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
freecell heeft sowieso een heel groot kom-naar-mij-als-je-raad-nodig-hebt-aura om zich heen hangen.
wat is m'n naam?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Uiteraard, anders praat ik toch niet tegen je?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omdat je overal over mee lijkt te kunnen praten, je een groot inlevingsvermogen hebt en mensen goed op hun gemak kunt stellen. Toen ik me zo vaak kut voelde en dat hier riep, hoopte ik ook altijd op wat geruststellende woorden van jou..
Ik ben ook zo iemand die jou opbelt als ik in tranen benquote:
Handig he, op die stenenquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Note to self: niet weer op hakken naar de markt.
Hel.quote:
Daar was ik ook net!quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:40 schreef Bob. het volgende:
Tapenade's, olijven, feta, half gedroogde tomaatjes.![]()
Ik hou van de markt.
Terwijl je er toch vaker komt, dus je zou denken dat je het al wistquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hel.
Ik was vanochtend ook al te laat voor een afspraak, dus rennend over het Academieplein. Ook geen succes.
Je kent me toch?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Terwijl je er toch vaker komt, dus je zou denken dat je het al wist
Ik scheer m'n kop wel kaal!quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
En ik heb je niet eens gezien! Je moet eens wat opvallender worden jij.
Gaat niks gebeuren morgen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:07 schreef JH87 het volgende:
De wereld vergaat morgen in plaats van volgende week. Fijn is dat, m'n hele weekschema in de war.
okquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:07 schreef JH87 het volgende:
De wereld vergaat morgen in plaats van volgende week. Fijn is dat, m'n hele weekschema in de war.
Het waren idd pauwenveren, maar ik moet wel toegeven dat ik op de fiets ook dacht 'ik heb het net als een bosje bloempjes vast, daar lijkt het ook wel wat op'quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:30 schreef MaxMark het volgende:
Met het risico stalkerig te klinken: Ik heb CZ. gister gezien! Vanuit de autoZe had bloempjes bij zich
That's. Hot.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het waren idd pauwenveren, maar ik moet wel toegeven dat ik op de fiets ook dacht 'ik heb het net als een bosje bloempjes vast, daar lijkt het ook wel wat op'.
Dan heb je perhaps ook mijn opgerolde kokerrok gezien, want anders kan ik niet fietsen.![]()
.
En mijn roze jas.
Klopt. De topic-crone.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
freecell heeft sowieso een heel groot kom-naar-mij-als-je-raad-nodig-hebt-aura om zich heen hangen.
Het is niet waarquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga zaterdag werken![]()
En als t leuk is ga ik daar nog wel eens vaker werken gok ik
quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
joehoe, meisjes!nietz Jop wil een kroeltje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |