Wedden dat alex nu op zijn uitspraak terug komt?quote:Op maandag 8 september 2008 19:42 schreef Bob. het volgende:
Mario kart is juist supertof.
Het heeft sowieso iets met rond scheuren te maken, dan moet hij het ook wel tof vinden. Of is dat alleen maar leuk in het echt Alex?quote:Op maandag 8 september 2008 19:44 schreef maok het volgende:
[..]
Wedden dat alex nu op zijn uitspraak terug komt?
Oh, ik dat geval hou ik nu op met International Business, tjee, wat een pruts vak.quote:Op maandag 8 september 2008 20:59 schreef JH87 het volgende:
Enfin, nu fijn met twee huisgenoten The Dark Knight kijken. Ik probeer nog zoveel mogelijk leuke dingen te doen de komende week, volgende week vergaat de wereld.
Jammer alleen dat ik hier waarschijnlijk morgen nog over moet presenteren en de wereld dan nog niet is vergaan.quote:Op maandag 8 september 2008 21:05 schreef JH87 het volgende:
Groots gelijk. Ik zou voor bier en The Dark Knight gaan.
neh, ik meende t in de eerste plaats al niet.quote:Op maandag 8 september 2008 19:44 schreef maok het volgende:
[..]
Wedden dat alex nu op zijn uitspraak terug komt?
Geen idee, nog nooit gekartquote:Op maandag 8 september 2008 19:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het heeft sowieso iets met rond scheuren te maken, dan moet hij het ook wel tof vinden. Of is dat alleen maar leuk in het echt Alex?
in het treinentopic werden overheidsambtenaren afgezeken, en in die context noemde je ze joeten. opvallend meeloopgedrag.quote:Op maandag 8 september 2008 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
Voor degenen die het spoor van de Paterswoldseweg oversteken terwijl er een trein nadert, is er goed nieuws. De politie staat daar nu erg vaak te posten, dus wees gewaarschuwd.
Het beestje moet een naam hebbenquote:Op maandag 8 september 2008 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
in het treinentopic werden overheidsambtenaren afgezeken, en in die context noemde je ze joeten. opvallend meeloopgedrag.
Nou je het zegtquote:Op maandag 8 september 2008 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
-knip-
Geen idee, nog nooit gekartmaar in een reguliere wagen racen, al dan niet op het circuit, is best wel erg tof. niks meer van 2cv gehoord btw sinds zijn circuitavontuur?
-kmip-
oh jee.... nou ja niks van bx club menen gehoord dus t zal wel neit ernstig zijn.. of was ie niet met de bx club weg?quote:
HAHAH MATSEBERUHHHHHHquote:Op maandag 8 september 2008 22:51 schreef nietzman het volgende:
Ik heb er drie keer een potlood in m'n handen gehad, telt dat?
naakte mannen fotograferen dan?quote:Op maandag 8 september 2008 22:51 schreef nietzman het volgende:
Ik heb er drie keer een potlood in m'n handen gehad, telt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |