En zonder riem?quote:Op maandag 8 september 2008 09:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja.
De stad in gaan voor een riem en thuiskomen met een complete nieuwe outfit is tof..
Uiteraard zonder riem! Wel een shirtje, jurkje, pumps en 6 dvd's, maar geen riem.quote:Op maandag 8 september 2008 10:09 schreef freecell het volgende:
[..]
En zonder riem?
Dat doe ik dan nl altijd
Moet je maar geen leven hebbenquote:Op maandag 8 september 2008 10:35 schreef Gizmo112 het volgende:
even niet opletten en jullie zijn 10 topics verder....
Je ringtone als wekker instellen wil ook wel helpen, tenminste bij mijquote:Op maandag 8 september 2008 11:02 schreef Bob. het volgende:
Hai Alex!
En ik heb discipline nodig. Of iemand die elke ochtend om 8 uur net zo lang naast mijn bed gaat schreeuwen tot ik er uit kom.Want met al dat uitgeslaap word het natuurlijk nooit meer wat met me!
Oh, dat is wel een goede eigenlijk, die van mij is nu een lieve vrouwenstem die me verteld hoe laat het is en me zegt dat ik op moet staan.quote:Op maandag 8 september 2008 11:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je ringtone als wekker instellen wil ook wel helpen, tenminste bij mij.
Goedemorgen trouwens.
Bob moet dus gewoon iemand vinden die iedere ochtend een uur aan haar tiet wil zuigenquote:Op maandag 8 september 2008 11:23 schreef freecell het volgende:
Ik ben er tegenwoordig wel op tijd uit! Mijn wekker wil namelijk eerst en uur drinken en na een uur rechtop in bed zitten ben je wel wakker
Laat me raden...quote:Op maandag 8 september 2008 11:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Bob moet dus gewoon iemand vinden die iedere ochtend een uur aan haar tiet wil zuigen
Het meest irritante deuntje waar je je helemaal kapot van schrikt. Het is niet fijn wakker worden, maar dan verslaap je je tenminste nietquote:Op maandag 8 september 2008 11:28 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een goede eigenlijk, die van mij is nu een lieve vrouwenstem die me verteld hoe laat het is en me zegt dat ik op moet staan.Maar dat werkt dus niet helemaal.
Even een irritant deuntje uitzoeken.
Ik leg hem voor de zekerheid ook nog wel aan de andere kant van de kamer. 14.gifquote:Op maandag 8 september 2008 11:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het meest irritante deuntje waar je je helemaal kapot van schrikt. Het is niet fijn wakker worden, maar dan verslaap je je tenminste niet.
Heel erg druk, ik lig nu voor pampus in bed. Alleen dat kan eigenlijk niet, want zometeen komt mijn onderhuurder langs om papieren te tekenen die ik nog in orde moet makenquote:Op maandag 8 september 2008 11:38 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hoest?
je woont in groningen tegenwoordig?
Dat wordt een chago Bob elke dagquote:Op maandag 8 september 2008 11:41 schreef Bob. het volgende:
Ik leg hem voor de zekerheid ook nog wel aan de andere kant van de kamer. 14.gif
Ik ben dit helemaal niet gewend, ik sprong altijd compleet wakker en vrolijk uit bed. En tegenwoordig zou ik wel de hele dag kunnen slapen denk ik.
opleiding gaat primaquote:Op maandag 8 september 2008 11:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heel erg druk, ik lig nu voor pampus in bed. Alleen dat kan eigenlijk niet, want zometeen komt mijn onderhuurder langs om papieren te tekenen die ik nog in orde moet maken.
Hoe is het met jou? Bevalt de nieuwe opleiding?
Vanaf volgende week woon ik idd in Grun, alleen het is illegale onderhuur. Heb dus geen poot om op te staan en helemaal nergens recht op. Als het goed is kan ik binnenkort gaan kijken bij een kamer aan de Jozef Israelstraat.
[..]
Dat wordt een chago Bob elke dag.
Opkomende winterdepressie misschien?
Sorry...quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 12:07 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Wat psm nietzman zegt.
+Goedemorgen
Nietz heeft voor zijn beurt gesproken, want het is een quote van JH87quote:
Jeetje mina ik blijf niet bezigquote:Op maandag 8 september 2008 12:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nietz heeft voor zijn beurt gesproken, want het is een quote van JH87
Het kan natuurlijk niet hequote:Op maandag 8 september 2008 12:21 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Jeetje mina ik blijf niet bezig
Wat schandalig van nietzman zeg, beetje van JH's afwezigheid misbruik maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |