In de Gelkingestraat zit een grieks restaurant.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:55 schreef welkominspace het volgende:
iemand enig iedee of er een grieks restaurant in de buurt van grote markt/ umcg zit?
okquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:56 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
In de Gelkingestraat zit een grieks restaurant.
D'r zitten er sowieso twee in de Nieuwe Ebbinge en ook een in de Gelkingestraat geleuf ik.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:55 schreef welkominspace het volgende:
iemand enig iedee of er een grieks restaurant in de buurt van grote markt/ umcg zit?
zoveel?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:58 schreef nietzman het volgende:
[..]
D'r zitten er sowieso twee in de Nieuwe Ebbinge en ook een in de Gelkingestraat geleuf ik.
Ben ik even blij dat jij niet tekent en schildertquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
goedemorgen
En ik heb een zwak voor jong vrouwelijke wulpse roodharige jongedames
Ik fake het ook alleen maar.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat jij niet tekent en schildert
Dat waren pauwenverenquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:30 schreef MaxMark het volgende:
Met het risico stalkerig te klinken: Ik heb CZ. gister gezien! Vanuit de autoZe had bloempjes bij zich
waarom ken jij alle griekse tenten?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:09 schreef freecell het volgende:
Er zit zo'n lekker goedkoop Grieks eetcafé in de Nieuwe kijk in't Jat!![]()
Verder tip: Athena aan de Ebbingstraat, afrader: Delphi (er schuin tegenover)
In de Zwanestraat zit ook een Griek, die is heel lekker, maar niet goedkoop.
Omdat we beiden graag Grieks etenquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:34 schreef welkominspace het volgende:
[..]
waarom ken jij alle griekse tenten?
Ook dat!quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:37 schreef nietzman het volgende:
Marchien weet alles.
Uiteraard, anders praat ik toch niet tegen je?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
vet!
Weet hij/zij ook wie ik ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |