Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 september 2008 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Tevens wil ik graag melden dat ik mijn heftruckexamen heb gehaald
Chieneltje? Ik word een beetje bang van jequote:Op woensdag 10 september 2008 17:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is echt een running gag hier in huis
quote:
Indeedquote:Op woensdag 10 september 2008 18:55 schreef teigan het volgende:
Je uitzicht valt weg Renesite??
OMG, ik heb echt 2 dagen lopen stressen en zoeken naar mijn lokaalsleutels, hangen ze gewoon in het sleutelkastje...![]()
Mijn collega's nemen me straks echt nooit meer serieus..
Ja.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Bob., zag ik jou in de feestwinkel?
Ik durfde niet je naam te roepen, omdat ik twijfelde.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja.Jeetje, ik moet echt aan de bril, als ik zelf jouw met je roze haar in zo'n mini winkel niet herken.
Meer zielen, meer vreugd. En in je eentje drinken is ook zo sneu.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:24 schreef Inkomen het volgende:
Dan moet je delen. Niet altijd een goed plan.
Idd. En het was geloof ik nog verboden muziek ookquote:Op woensdag 10 september 2008 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een nostalgische avond
als 8 jarige was dit grappig
Coolquote:Op donderdag 11 september 2008 00:21 schreef nietzman het volgende:
Alle vrouwen haken af..
En ja, hij vond het prima.
Wijn lok je me zeker niet meequote:Op donderdag 11 september 2008 00:27 schreef nietzman het volgende:
Er is wijn?.
En we zouden naar de Pintelier, die hoor je nog te zien als newb.
quote:Op donderdag 11 september 2008 00:28 schreef nietzman het volgende:
En we hebben lijntjes liggen whehehehehe.
Is het nou Jop of Job? You got me confused.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:56 schreef nietzman het volgende:
Ik wist niet hoe ik moest reageren, maar volgens Jop worden we lelijk in de steek gelaten door de vrouwen, vanavond, dat is het. Dus. Roomie.
quote:Op donderdag 11 september 2008 02:30 schreef JH87 het volgende:
Ja welterusten. Ik weersta de verleiding van een huisgenoot die nog op is en net een fles wijn opende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |