Ja, same here.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:19 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben blij dat ik nooit in Noord kom dan Swiffertje
VELDMUIS! Hoe is het?quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:30 schreef veldmuis het volgende:
tvp.
JDOED!quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:34 schreef JDude het volgende:
Hendrik-Ido-Ambacht?
Gut, jawohlquote:
Mooi! Mooi!quote:
Ik ben geen rat. Ik ben een originele Bredase veldmuis.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:16 schreef titanio het volgende:
Breadase Users ..... Bredase Ratjes zul je bedoelen.
Papendrecht?quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:16 schreef titanio het volgende:
Breadase Users ..... Bredase Ratjes zul je bedoelen. Parels van het Zuiden vonden hun Waterloo in Noorwegen terwijl ze er zo vast en zeker op rekenden om minstens de halve finale van de UEFA Cup te halen.
Wanneer mogen we jullie weer eens in "Dort Noord", zoals jullie dat noemen, begroeten?
Met de lamellen dicht, ik wil het gewoon niet zienquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:52 schreef Kuukske het volgende:
Mooi weertje weer. En maar binnen zitten.. Ugh.
*Aai over bol geeft.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:53 schreef Rossdale het volgende:
Met de lamellen dicht, ik wil het gewoon niet zien
quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:42 schreef Kuukske het volgende:
Mooi! Mooi!.
Haben sie jetzt zin auf ferien?
Ja, jij praat wel hè. Daar.quote:
Ook in de HB is het gebeurd. Erg kut, ik ben zowel in de HB als in Noord geweest afgelopen weekend. Ik moet eens zeer dringend gaan kijken of ik geld kwijt ben.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:19 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben blij dat ik nooit in Noord kom dan Swiffertje
papendrecht is goedquote:
Ow, wat een ramp.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:58 schreef BossFight het volgende:
Ik ga me maar weer eens richting het terras slepen.
zuurkoolstamppot met rookworst en spekjes.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:05 schreef Swiffer het volgende:
ok.
repost:
HELP! wat moet ik vanavond eten? Tips zijn welkom, als t maar geen spek,karbonade of witlof is!!!
en geen friet, pizza, lasagne, chili, spaghetti, macaroni of kip tandoori
Oeh lekker.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:08 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
zuurkoolstamppot met rookworst en spekjes.
Tsss, alsof jij nog nooit een kiwi hebt gegetenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:19 schreef Swiffer het volgende:
[..]
ik ga niet kijken, ik heb er 4 als huisdier. BULLEBAK!
en hoe ben je daar achter gekomen?quote:
"Rijpe kiwi's kan u nog enkele dagen in de koelkast bewaren. Kiwi's die nog niet volledig rijp zijn, kan u tot twee weken in de koelkast bewaren. U kan deze ook verder laten rijpen bij kamertemperatuur."quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
van mij mogen ze op kantoor eindelijk de airco eigenlijk wel eens repareren.
"Waarom heeft overrijpe kiwi chemische smaak?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:10 schreef Dalamar het volgende:
[..]
"Rijpe kiwi's kan u nog enkele dagen in de koelkast bewaren. Kiwi's die nog niet volledig rijp zijn, kan u tot twee weken in de koelkast bewaren. U kan deze ook verder laten rijpen bij kamertemperatuur."
I'd wish, helaas deze week weer aan het werk, de vakantie is alweer voorbijquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
jullie zitten zeker allemaal op een terras, met gekoelde hoegaarden zonder citroen
Over anderhalve week pasquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
jullie zitten zeker allemaal op een terras, met gekoelde hoegaarden zonder citroen
zonder citroen maar MET kiwi !!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Whahaha !!! Wat een rukker !!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:16 schreef titanio het volgende:
Breadase Users ..... Bredase Ratjes zul je bedoelen. Parels van het Zuiden vonden hun Waterloo in Noorwegen terwijl ze er zo vast en zeker op rekenden om minstens de halve finale van de UEFA Cup te halen.
Wanneer mogen we jullie weer eens in "Dort Noord", zoals jullie dat noemen, begroeten?
Gelukkigquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:42 schreef Dalamar het volgende:
Pfff, al m'n Euro's zijn er nog, geen skim slachtoffer geworden gelukkig.
klaagbaakquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:56 schreef Swiffer het volgende:
Ohja. Zon (Kl*tezon).
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:42 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag nog even buffelen en dan weekend vakantie vieren
Neen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:24 schreef Rossdale het volgende:
Vanmorgen na het douchen uitgeschoten met de haarlak?
wow! heb je zin om hier ook ff langs te komen?quote:
2 uur poetsen??? Jezus, dan heb je wel erg slecht gemikt met je haarlakquote:
Ehh.. neequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:13 schreef Asics het volgende:
wow! heb je zin om hier ook ff langs te komen?
Die zooi gebruik ik nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:18 schreef Rossdale het volgende:
2 uur poetsen??? Jezus, dan heb je wel erg slecht gemikt met je haarlak
nee vrije dag - maar goed - tot mijn pensioentje zal ik wel als kantoorslaaf door het leven gaan ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:40 schreef BossFight het volgende:
My gawd wat een akelige dag.
Mijn was gedaan, Boodschappen gedaan.
Net of ik daar allemaal behoefte aan heb.
Ik wil slapen, en aan het water liggen enzo.
Maargoed, vanavond lekker achter de bar in de Graanbeurs!
Biertjes tappen en biertjes drinken!![]()
Hopelijk ben ik tegen die tijd van mijn kater af ook.
Ow en hoe maken jullie allen het eigenlijk?
Ik een beetje aan het genieten van het goede weer of zitten jullie allemaal nog opgesloten op kantoor?
Dat laatstequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:40 schreef BossFight het volgende:
My gawd wat een akelige dag.
Mijn was gedaan, Boodschappen gedaan.
Net of ik daar allemaal behoefte aan heb.
Ik wil slapen, en aan het water liggen enzo.
Maargoed, vanavond lekker achter de bar in de Graanbeurs!
Biertjes tappen en biertjes drinken!![]()
Hopelijk ben ik tegen die tijd van mijn kater af ook.
Ow en hoe maken jullie allen het eigenlijk?
Ik een beetje aan het genieten van het goede weer of zitten jullie allemaal nog opgesloten op kantoor?
Ik heb hem zien landen bij de KMA inderdaad, daarna steeg ie meteen weer op. Wat ie kwam doen weet ik niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:06 schreef Helsie het volgende:
Iemand gister tussen 12 en 1 die laagvliegende heli gespot? Leek net alsof ie in het Valkenberg ging landen, maar dat zal vast wel bij de KMA geweest zijn. Vloog erg laag en ook nog eens wat overbodige rondjes over de stad. Mag wat belastingcenten kosten natuurlijk...
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:19 schreef BossFight het volgende:
Zucht, ik ga naar de hel.
Gisteren met de kersverse ex van een hele goede vriend/huisgenoot van me gezoend.
Terwijl hij op vakantie is.
quote:I may not go down in history.
But I will go down on your little sisterex-girlfriend.
zat toevallig in de tuin met mn camera te spelenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:06 schreef Helsie het volgende:
Iemand gister tussen 12 en 1 die laagvliegende heli gespot? Leek net alsof ie in het Valkenberg ging landen, maar dat zal vast wel bij de KMA geweest zijn. Vloog erg laag en ook nog eens wat overbodige rondjes over de stad. Mag wat belastingcenten kosten natuurlijk...
Whaha leest hij mee?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:19 schreef BossFight het volgende:
Gisteren met de kersverse ex van een hele goede vriend/huisgenoot van me gezoend.
Pics?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:19 schreef BossFight het volgende:
Ik kan wel een foto opzoeken maar dat ga ik maar niet doen.quote:
Er is enige tijd al een zekere spanning ja, maar ze komt woensdag ook voor me koken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:57 schreef Asics het volgende:
je zat al een tijdje op haar te geilen he - geef nou maar toe!
Dus als Jd 's avonds thuis komt en het eten staat al op tafel, dan weet hij al genoeg?quote:
* JDude zet de pannen vast klaar.quote:Op zondag 3 augustus 2008 07:11 schreef Kuukske het volgende:
Van koken komt sex. Trust me.
Kijk, dan kan ik mooi opzoeken dat het wellicht een Cougar MK II was, of niet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:51 schreef Asics het volgende:
[..]
zat toevallig in de tuin met mn camera te spelen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:16 schreef Rossdale het volgende:
Dus als Jd 's avonds thuis komt en het eten staat al op tafel, dan weet hij al genoeg?
Jep.quote:
Voor jou altijd muisjequote:Op zondag 3 augustus 2008 14:05 schreef veldmuis het volgende:
KUUKSKE WIL JE VOOR ME KOKEN?
OHNOES BREDA IS ZOEEN WOESTIJN GEWORDEN!!!!111quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:51 schreef Asics het volgende:
zat toevallig in de tuin met mn camera te spelen
[ afbeelding ]
En goede reis voor de mensen die op vakantie gaan!quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:21 schreef JDude het volgende:
Sterkte voor de mensen die weer moeten werken!
Ze waren 8 minuten te laat hier. Luie ambtenaren zeker?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:09 schreef BossFight het volgende:
Ah. De eerste maandag van de maand.
Kutsirenes.
@ Swiff: Ja dat ga ik allemaal kei hard terug verdienen met mijn baan.
Zoeen club sandwich moet je met 2 handen vasthouden, dan kan je geen knoppies drukken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze waren 8 minuten te laat hier. Luie ambtenaren zeker?
Papa en mama houden niet van steden.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:41 schreef fransbreda het volgende:
Verhuizen is de enige optie!
Tieten? Heb ik nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:59 schreef BossFight het volgende:
Okay, nvm.
De basics voor jou dan even:
Tieten?
Bier?
Voetbal?
Ik wacht daar ook al bijna een half jaar op. Geduld jijquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:08 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Mag ik op 't kaartje, met zo'n pijltje? Dat zou wel heul tof zijn. Serieus.
moet je wel weer verder fietsen naar NACquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:52 schreef Asics het volgende:
en teteringen
ik ga verhuizen naar nog geen km verderop maar het heet wel ineens teteringen daar
Mogen het geen dopjes zijn?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:06 schreef BossFight het volgende:
Een oortje van mijn Crappy ass ipod headset kraakt.
Ben op zoek naar een fatsoenlijk oorafsluitende headset die niet in 2 uur mijn ipod leeg trekt.
Nog audiofielen in de zaal die raad weten?
Zit te denken aan een Sony MDR-V500. Maar dat is 1000mw wat betekend dat mijn Ipod niet bijster lang mee zal gaan. Maar in die richting moet je denken. Semi-djgear.
Ik was de 'nog' vergeten. Excusesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:38 schreef Rossdale het volgende:
Maar 1 weekje?We zitten al bijna een maand niets te doen. Er is weinig werk, slechte economie en grote bedrijven die nog even wachten met investeringen doen enzo
En ja ik pik af en toe wel wat spaans opVind het nog best wel een toffe taal
Al kan ik er voor het grootste gedeelte nog geen touw aan vast knopen
Ik denk een asus, ik ben nog een beetje aan het kijken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:41 schreef Asics het volgende:
Goedzo BF-je.lekker genieten.
wat voor notebook wordt het?
ah joh maak je niet druk - doe ik ook nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:47 schreef Ritchie het volgende:
oh, hey Asics:
http://www.bndestem.nl/re(...)nog-niet-gelopen.ece
Afgelopen vrijdag nog eend gegeten, was door een vriend uit Frankrijk meegenomen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:27 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik denk een asus, ik ben nog een beetje aan het kijken.
Maar ben al veel leuks tegen gekomen binnen mijn budget.
Het kook meisje smste net dat ze van haar werk(kok) eend mee ging nemen voor ons, dus dat word smullen!
Niet echt. er was een vriendinnetje bij want die was net gedumpt daar haar vent, en die wilde niet alleen zijn enzo. Dus daar hield het wel mee op.quote:
Hahahahahaha, je bent gepwnt door dat meisjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:19 schreef BossFight het volgende:
[..]
Niet echt. er was een vriendinnetje bij want die was net gedumpt daar haar vent, en die wilde niet alleen zijn enzo. Dus daar hield het wel mee op.
Graanbeurs is op het ogenblik dicht op Donderdag dus al het personeel gaat dan lekker stappen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:34 schreef Swiffer het volgende:
Wat ga je daar dan ook doen!!
iemand toevallig afgelopen weekend een vrijgzelle-kroegentocht meegemaakt mer een ' slaaf' ??:P
Joh!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef BossFight het volgende:
Wat is Kerkplein toch eigenlijk een kuttent.
Wij waren ook in Luxemburg!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Mensen, zoals jullie al gemerkt hebben (of niet) ben ik wedergekeerd van m'n vakantie.
Roadtrip doen is supertof.
Voor de mensen die foto's willen zien, klik hier
M'n vorige series staan er ook nog achter
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Had gebeld joh, hadden we kunnen lollereten, of lollerdrinken..quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Mensen, zoals jullie al gemerkt hebben (of niet) ben ik wedergekeerd van m'n vakantie.
Roadtrip doen is supertof.
We waren er alleen woensdag. Verder zaten we in Duitsland.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:59 schreef tha_rizzo het volgende:
Had gebeld joh, hadden we kunnen lollereten, of lollerdrinken..
Woensdag vertrokken wij in de ochtend al vanuit Luxemburgquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We waren er alleen woensdag. Verder zaten we in Duitsland.
Ik was wakker. Maar ik ben nu weer wakker. Dit is beter.quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:18 schreef Frazz het volgende:
Wat doe jij om 7:10 al op, op een zondag K.?
Zojuist was er even blauwe hemel te zien! Zeker zoeen anderhalve minuut lang, denk ikquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:31 schreef Kuukske het volgende:
Prima DVD kijk weer.
Dude, dat is echt matig.quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:05 schreef BossFight het volgende:
De raarste schade die je hebt opgelopen
Nog even volhouden luitjes!quote:Zomerfestival Ginneken 13 t/m 17 augustus
Die gebruikt hij al voor z'n beenquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:55 schreef Asics het volgende:
sterkte BF. Verzin maar een stoer verhaal over tien hooligans of een gevecht met een krokodile en een tijger of iets dergelijks. Dat kun je dan weer gebruiken om indruk te maken op meisjes.
![]()
hope this helps
uiteijndeleijck was het een schoonen dag.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:46 schreef Frazz het volgende:
[..]
Zonnig, kraakhelder en zon 20 graden? Prima foto/buiten zijn weer
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:49 schreef Asics het volgende:
[..]
uiteijndeleijck was het een schoonen dag.
DAAHAAG!
Ik heb het dan over het Saltdal in Noorwegen waar ik vandaag was hequote:Op zondag 10 augustus 2008 21:49 schreef Asics het volgende:
[..]
uiteijndeleijck was het een schoonen dag.
DAAHAAG!
is dat jouw motto om jezelf op de been te houden op maandag ochtend?quote:
Ja, die ook.quote:
Dat is dan weer omdat de bezoekersaantallen zijn gedaald.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:12 schreef Kuukske het volgende:
Hm, ja nogal ja. Iedereen heeft een leven tegenwoordig.
En Fok! is nog wel zo snel de laatste tijd!
Dat kan toch nooit?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:12 schreef Kuukske het volgende:
ja en het is ineens razend druk op mijn werk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:12 schreef Kuukske het volgende:
Ow ja...quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:16 schreef Kuukske het volgende:
Als je met ambtenarengezinnetje op ons doelt: JD is al een jaar geen ambtenaar meer..
Ennuh, Frazz en zijn vriendin hebben ook een leven..
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:43 schreef veldmuis het volgende:
ps ik ben er nog steeds niet doorvertellen grtz veldmuis
Interpunctiequote:Op maandag 11 augustus 2008 18:43 schreef veldmuis het volgende:
ps ik ben er nog steeds niet doorvertellen grtz veldmuis
Goddank.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:57 schreef JDude het volgende:
Tevens is Ceiling Cat terug.
Groetjes,
JD
bizar zeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:39 schreef veldmuis het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)bij-treinongeluk.ece
Oeh.
Dat is nog eens een 'retourtje'.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:39 schreef veldmuis het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)bij-treinongeluk.ece
Oeh.
Ik zei net tegen JD dat ik het een botte opmerking vond, maar jij overtreft bot.quote:
quote:Voedingscentrum wil snackbar weren uit arme wijk
Uitgegeven: 12 augustus 2008 07:49
Laatst gewijzigd: 12 augustus 2008 09:36
AMSTERDAM - Het Voedingscentrum wil een verbod op nieuwe snackbars in arme wijken of in de buurt van scholen. Dat meldt dagblad Spits dinsdagochtend.
De Nederlandse regering zou volgens het Voedingscentrum in de strijd tegen overgewicht het voorbeeld moeten volgen van Los Angeles. Daar mogen in South LA ondernemers het komende jaar geen nieuwe eettenten openen waar ongezond eten wordt verkocht.
Wat doe je op Internet als je op vakantie bentquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:51 schreef Frazz het volgende:
Morgen weer naar Nederland!
Nee, ik had de FP nog niet gelezen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:36 schreef veldmuis het volgende:
He nog even over die treingarpjes he.
Lezen jullie de FP ook?.
Groetjes,
veldmuis
PS SNACKBARS ZIJN VOOR DIKZAKKE!!!!1
Tieft, moet vandaag naar Ravenstein (of all places) met de treintrein.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:42 schreef veldmuis het volgende:
Ja dat is dan ook weer zo. De FP_
Groetjes,
veldmuis
Aanrijding-met auto Breda-Gilze-Rijenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:50 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Tieft, moet vandaag naar Ravenstein (of all places) met de treintrein.
Kutzzzquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Aanrijding-met auto Breda-Gilze-Rijen
Tussen Breda en Tilburg moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 30 tot 60 minuten.
Door een aanrijding met een auto rijden er tussen Breda en Gilze-Rijen geen treinen.
Er worden bussen ingezet.
* Doorgaande reizigers tussen Eindhoven en Den Haag Centraal, tussen Eindhoven en Rotterdam Centraal en tussen Nijmegen en Roosendaal kunnen omreizen via Utrecht Centraal.
Prognose:
* Einde tussen 12:00 en 14:00 uur
Succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |