Ik heb hem zien landen bij de KMA inderdaad, daarna steeg ie meteen weer op. Wat ie kwam doen weet ik niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:06 schreef Helsie het volgende:
Iemand gister tussen 12 en 1 die laagvliegende heli gespot? Leek net alsof ie in het Valkenberg ging landen, maar dat zal vast wel bij de KMA geweest zijn. Vloog erg laag en ook nog eens wat overbodige rondjes over de stad. Mag wat belastingcenten kosten natuurlijk...
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:19 schreef BossFight het volgende:
Zucht, ik ga naar de hel.
Gisteren met de kersverse ex van een hele goede vriend/huisgenoot van me gezoend.
Terwijl hij op vakantie is.
quote:I may not go down in history.
But I will go down on your little sisterex-girlfriend.
zat toevallig in de tuin met mn camera te spelenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:06 schreef Helsie het volgende:
Iemand gister tussen 12 en 1 die laagvliegende heli gespot? Leek net alsof ie in het Valkenberg ging landen, maar dat zal vast wel bij de KMA geweest zijn. Vloog erg laag en ook nog eens wat overbodige rondjes over de stad. Mag wat belastingcenten kosten natuurlijk...
Whaha leest hij mee?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:19 schreef BossFight het volgende:
Gisteren met de kersverse ex van een hele goede vriend/huisgenoot van me gezoend.
Pics?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:19 schreef BossFight het volgende:
Ik kan wel een foto opzoeken maar dat ga ik maar niet doen.quote:
Er is enige tijd al een zekere spanning ja, maar ze komt woensdag ook voor me koken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:57 schreef Asics het volgende:
je zat al een tijdje op haar te geilen he - geef nou maar toe!
Dus als Jd 's avonds thuis komt en het eten staat al op tafel, dan weet hij al genoeg?quote:
* JDude zet de pannen vast klaar.quote:Op zondag 3 augustus 2008 07:11 schreef Kuukske het volgende:
Van koken komt sex. Trust me.
Kijk, dan kan ik mooi opzoeken dat het wellicht een Cougar MK II was, of niet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:51 schreef Asics het volgende:
[..]
zat toevallig in de tuin met mn camera te spelen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:16 schreef Rossdale het volgende:
Dus als Jd 's avonds thuis komt en het eten staat al op tafel, dan weet hij al genoeg?
Jep.quote:
Voor jou altijd muisjequote:Op zondag 3 augustus 2008 14:05 schreef veldmuis het volgende:
KUUKSKE WIL JE VOOR ME KOKEN?
OHNOES BREDA IS ZOEEN WOESTIJN GEWORDEN!!!!111quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:51 schreef Asics het volgende:
zat toevallig in de tuin met mn camera te spelen
[ afbeelding ]
En goede reis voor de mensen die op vakantie gaan!quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:21 schreef JDude het volgende:
Sterkte voor de mensen die weer moeten werken!
Ze waren 8 minuten te laat hier. Luie ambtenaren zeker?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:09 schreef BossFight het volgende:
Ah. De eerste maandag van de maand.
Kutsirenes.
@ Swiff: Ja dat ga ik allemaal kei hard terug verdienen met mijn baan.
Zoeen club sandwich moet je met 2 handen vasthouden, dan kan je geen knoppies drukken.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze waren 8 minuten te laat hier. Luie ambtenaren zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |