Die gebruikt hij al voor z'n beenquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:55 schreef Asics het volgende:
sterkte BF. Verzin maar een stoer verhaal over tien hooligans of een gevecht met een krokodile en een tijger of iets dergelijks. Dat kun je dan weer gebruiken om indruk te maken op meisjes.
![]()
hope this helps
uiteijndeleijck was het een schoonen dag.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:46 schreef Frazz het volgende:
[..]
Zonnig, kraakhelder en zon 20 graden? Prima foto/buiten zijn weer
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:49 schreef Asics het volgende:
[..]
uiteijndeleijck was het een schoonen dag.
DAAHAAG!
Ik heb het dan over het Saltdal in Noorwegen waar ik vandaag was hequote:Op zondag 10 augustus 2008 21:49 schreef Asics het volgende:
[..]
uiteijndeleijck was het een schoonen dag.
DAAHAAG!
is dat jouw motto om jezelf op de been te houden op maandag ochtend?quote:
Dat is dan weer omdat de bezoekersaantallen zijn gedaald.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:12 schreef Kuukske het volgende:
Hm, ja nogal ja. Iedereen heeft een leven tegenwoordig.
En Fok! is nog wel zo snel de laatste tijd!
Dat kan toch nooit?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:12 schreef Kuukske het volgende:
ja en het is ineens razend druk op mijn werk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:12 schreef Kuukske het volgende:
Ow ja...quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:16 schreef Kuukske het volgende:
Als je met ambtenarengezinnetje op ons doelt: JD is al een jaar geen ambtenaar meer..
Ennuh, Frazz en zijn vriendin hebben ook een leven..
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:43 schreef veldmuis het volgende:
ps ik ben er nog steeds niet doorvertellen grtz veldmuis
Interpunctiequote:Op maandag 11 augustus 2008 18:43 schreef veldmuis het volgende:
ps ik ben er nog steeds niet doorvertellen grtz veldmuis
Goddank.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:57 schreef JDude het volgende:
Tevens is Ceiling Cat terug.
Groetjes,
JD
bizar zeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:39 schreef veldmuis het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)bij-treinongeluk.ece
Oeh.
Dat is nog eens een 'retourtje'.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:39 schreef veldmuis het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)bij-treinongeluk.ece
Oeh.
Ik zei net tegen JD dat ik het een botte opmerking vond, maar jij overtreft bot.quote:
quote:Voedingscentrum wil snackbar weren uit arme wijk
Uitgegeven: 12 augustus 2008 07:49
Laatst gewijzigd: 12 augustus 2008 09:36
AMSTERDAM - Het Voedingscentrum wil een verbod op nieuwe snackbars in arme wijken of in de buurt van scholen. Dat meldt dagblad Spits dinsdagochtend.
De Nederlandse regering zou volgens het Voedingscentrum in de strijd tegen overgewicht het voorbeeld moeten volgen van Los Angeles. Daar mogen in South LA ondernemers het komende jaar geen nieuwe eettenten openen waar ongezond eten wordt verkocht.
Wat doe je op Internet als je op vakantie bentquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:51 schreef Frazz het volgende:
Morgen weer naar Nederland!
Nee, ik had de FP nog niet gelezen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:36 schreef veldmuis het volgende:
He nog even over die treingarpjes he.
Lezen jullie de FP ook?.
Groetjes,
veldmuis
PS SNACKBARS ZIJN VOOR DIKZAKKE!!!!1
Tieft, moet vandaag naar Ravenstein (of all places) met de treintrein.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:42 schreef veldmuis het volgende:
Ja dat is dan ook weer zo. De FP_
Groetjes,
veldmuis
Aanrijding-met auto Breda-Gilze-Rijenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:50 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Tieft, moet vandaag naar Ravenstein (of all places) met de treintrein.
Kutzzzquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Aanrijding-met auto Breda-Gilze-Rijen
Tussen Breda en Tilburg moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 30 tot 60 minuten.
Door een aanrijding met een auto rijden er tussen Breda en Gilze-Rijen geen treinen.
Er worden bussen ingezet.
* Doorgaande reizigers tussen Eindhoven en Den Haag Centraal, tussen Eindhoven en Rotterdam Centraal en tussen Nijmegen en Roosendaal kunnen omreizen via Utrecht Centraal.
Prognose:
* Einde tussen 12:00 en 14:00 uur
Succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |