Niet echt. er was een vriendinnetje bij want die was net gedumpt daar haar vent, en die wilde niet alleen zijn enzo. Dus daar hield het wel mee op.quote:
Hahahahahaha, je bent gepwnt door dat meisjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:19 schreef BossFight het volgende:
[..]
Niet echt. er was een vriendinnetje bij want die was net gedumpt daar haar vent, en die wilde niet alleen zijn enzo. Dus daar hield het wel mee op.
Graanbeurs is op het ogenblik dicht op Donderdag dus al het personeel gaat dan lekker stappen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:34 schreef Swiffer het volgende:
Wat ga je daar dan ook doen!!
iemand toevallig afgelopen weekend een vrijgzelle-kroegentocht meegemaakt mer een ' slaaf' ??:P
Joh!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef BossFight het volgende:
Wat is Kerkplein toch eigenlijk een kuttent.
Wij waren ook in Luxemburg!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Mensen, zoals jullie al gemerkt hebben (of niet) ben ik wedergekeerd van m'n vakantie.
Roadtrip doen is supertof.
Voor de mensen die foto's willen zien, klik hier
M'n vorige series staan er ook nog achter
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Had gebeld joh, hadden we kunnen lollereten, of lollerdrinken..quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Mensen, zoals jullie al gemerkt hebben (of niet) ben ik wedergekeerd van m'n vakantie.
Roadtrip doen is supertof.
We waren er alleen woensdag. Verder zaten we in Duitsland.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:59 schreef tha_rizzo het volgende:
Had gebeld joh, hadden we kunnen lollereten, of lollerdrinken..
Woensdag vertrokken wij in de ochtend al vanuit Luxemburgquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We waren er alleen woensdag. Verder zaten we in Duitsland.
Ik was wakker. Maar ik ben nu weer wakker. Dit is beter.quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:18 schreef Frazz het volgende:
Wat doe jij om 7:10 al op, op een zondag K.?
Zojuist was er even blauwe hemel te zien! Zeker zoeen anderhalve minuut lang, denk ikquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:31 schreef Kuukske het volgende:
Prima DVD kijk weer.
Dude, dat is echt matig.quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:05 schreef BossFight het volgende:
De raarste schade die je hebt opgelopen
Nog even volhouden luitjes!quote:Zomerfestival Ginneken 13 t/m 17 augustus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |