abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60685350
Ik heb er 2.

Bij de woningbouw een sleutel laten namaken. Vervolgens stap ik het gebouw uit, vergeet ik alleen dat de deur rechts zit ipv recht voor me. Gevolg, ik loop vól door de glazen wand heen en 24 hechtingen in mn knie. De ruit was ook zo goed schoongemaakt, ik zag het echt niet Ik heb zowel foto's van toen het net gebeurd was(maar die is niet zo heel smakelijk) en nu ziet het er zo uit

"
Als ik er een sterretje bij denk heb ik de Turkse vlag

en recentelijk:
Heuveltje affietsen, tikkeltje beschonken. Links stuur beet houden en rechterhand zat een flesje bierin. Vervolgens vallen en precies in het flesje vallen zodat ik nu op een Patrick van der Eem begin te lijken Ik denk dat als ik die val 100x na doe dat ik nooit meer op zo'n maffe manier terecht kom

[ Bericht 25% gewijzigd door kalinho op 09-08-2008 16:31:58 ]
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:41:21 #152
78498 classpc
I don't like change
pi_60687722
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 00:46 schreef lynda het volgende:
Schoenen aan willen doen.. Twee seconden later op de grond liggen met knieschijf uit de kom
Buig je been en denk dan je knieschijf aan de buitenkant van je been.. Dat effect.. AUW!
Dat had ik een keer toen ik gewoon van de trap af liep.
Ik hield de leuning natuurlijk niet vast want ik loop zo vaak op die trap.
Maar van schrik en ook deels van de pijn val ik zo van de trap maar ik kan nog op mijn voet terechtkomen.
Resultaat: middenvoetsbeen gebroken en knie uit de kom.

Door de aardige ambulancemensen is mijn knie weer in de kom gezet en daarna heb ik nog 6 weken met mn hele been in het gips gelegen.

Daarna heb ik nog een paar keer gehad dan mijn knie er wel eens uit ging, dus heb ik vorige maand een operatie aan mijn knie gehad zodat het nu (hopelijk) niet meer gebeurt.
Wel weer 6 weken in het gips, maar ik had klitteband om mijn gips heen dus ik kon het eraf halen. En heb eigenlijk ook maar twee weken met gips gelopen, voor de rest alleen zonder
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:49:03 #153
78498 classpc
I don't like change
pi_60687857
Ik herinner me nog een raar/grappig verhaal.
Ik heb er op zich niet zo veel aan overgehouden, maar ik denk dat het toch wel de moeite waard is om te vertellen. Misschien dat mensen het herkennen

Ik was tussen de 8 en 10 jaar oud ofzo.. En ik was samen met een vriendje op een schoolplein van een school in de buurt. Het plein was daar toch nooit afgesloten dus dan kon ik daar lekker fietsen en de boel verkennen. Ik zat namelijk op een andere school.

Ik mocht toen ook een keer op de fiets van dat vriendje. Alleen wat ik niet wist was dat dat een fiets met versnellingen was. Ik was alleen terugtraprem gewend en wist en hij had het ook niet verteld.
Dus ik snelheid maken om een mooie slip te zetten (Maikuuul style) alleen hij remde niet.
Gelukkig kon ik nog wat slalommen om snelheid te minderen en ik kwam tot stilstand tegen een betonnen schuurtje met aan de zijkant een metalen balk. Ik kwam net met mijn hand daar tegenaan omdat die op handhoogte zat en ik weet niet zeker of ik nu een snee of een schaafwond eraan over heb gehouden.
Wat er daarna gebeurd is weet ik ook niet zeker, mijn geheugen laat me op sommige punten een beetje in de steek

Nog een ander verhaal wat ik me net herinner:

Ik was een keer met een ander vriendje, ik was ook tussen de 8 en 10 ofzo.
En we gingen een keer kijken bij een veldje waar dikke hoge bosjes omheen stonden. Eigenlijk een soort van bomen zo stevig en dik.
Daarin had iemand ooit een boomhut gemaakt, maar die was uit elkaar gehaald en er lagen alleen nog planken met spijkers erin.
Ik had van die nep allstars aan, en als je die schoenen kent dan weet je hoe dun die zolen zijn.
En toevallig genoeg stap ik net in zon spijker. AUW!
Met behulp van dat vriendje naar huis gefiets en daar de schoenen uit gedaan. Schoenen zat een gat in en hebben mijn ouders weg gegooid. Daarna een plijster denk ik.?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:51:58 #154
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_60687913
Mijn overbuurjongetje gooide een boemerang. Inderdaad, die kwam niet terug maar raakte in plaats daarvan mijn hoofd. Resultaat: al 25 jaar een litteken op mijn voorhoofd.
pi_60688092
Paar jaar geleden stapte ik uit de tram. Ik wilde naar de andere kant van de weg dus keek links, recht, links en stak over... Knal ik vol op een lantaarnpaal, niet vooruit gekeken Resultaat was een flinke hersenschudding En hoeveel mensen ik wel niet heb moeten overtuigen dat ik gewoon nuchter was...
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:07:28 #156
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60688197
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:23 schreef kalinho het volgende:
Ik heb er 2.

Bij de woningbouw een sleutel laten namaken. Vervolgens stap ik het gebouw uit, vergeet ik alleen dat de deur rechts zit ipv recht voor me. Gevolg, ik loop vól door de glazen wand heen en 24 hechtingen in mn knie. De ruit was ook zo goed schoongemaakt, ik zag het echt niet Ik heb zowel foto's van toen het net gebeurd was(maar die is niet zo heel smakelijk) en nu ziet het er zo uit

[ afbeelding ]"
Als ik er een sterretje bij denk heb ik de Turkse vlag

ik ben wel benieuwd hoe het er toen uit zag Desnoods zet je ze achter een linkje / in een spoiler
Huilen dan.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:10:50 #157
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_60688270
Bij Opa en Oma logeren eindigde in een gespleten tong. Ik stond mij aan te kleden op de bank, ik struikelde en klapte met mijn hoofd vol op de tafel. Resultaat: tanden door mijn tong. De tong hing nog aan 1 of 2 draadjes en het bloedde verschrikkelijk. Het kon niet gehecht worden dus het was afwachten of het nog goed zou komen. Op dit moment niet echt last meer van. Tong is aangegroeid en werkend .
pi_60688797
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:10 schreef Anthraxx het volgende:
Bij Opa en Oma logeren eindigde in een gespleten tong. Ik stond mij aan te kleden op de bank, ik struikelde en klapte met mijn hoofd vol op de tafel. Resultaat: tanden door mijn tong. De tong hing nog aan 1 of 2 draadjes en het bloedde verschrikkelijk. Het kon niet gehecht worden dus het was afwachten of het nog goed zou komen. Op dit moment niet echt last meer van. Tong is aangegroeid en werkend .

Jij had tong moeten heten!

Broerlief ook gehad, kon zijn pink door het vlees heen steken...
Brr...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_60689436
Een ongeluk met de fiets.
Ik was aan het rondfietsen over het erf van de boerderij van een oom.
Ineens roept mijn nicht iets en kijk ik om, niet slim, want nu vergat ik de muur bij het uitkomen van de bocht.
Ik raakte de muur onder een grote hoek, vrijwel zijdelings, het voorwiel was zelfs tegen de muur omhoog geklommen en het fietsje bleef zo tegen de muur staan toen ik wegliep.
Wat ik daar aan overhield was een schaafwond en uiteindelijk litteken aan mijn hand die erg veel op de vorm van Nederland lijkt, al is dat door de jaren heen wat vervaagd en is er meer fantasie voor nodig

Een klimrek was voor een deel gesloopt en alleen een paar stevige blaken stonden er nog, iedereen ging er aanhangen, maar ik gleed weg en brak mijn pols.
De pols stond ongeveer zoals de vinger op die foto eerder in dit topic en moest rechtgetrokken worden, dat deed even heel zeer.
Maar na een dag voelde ik nog weinig pijn, alleen soms wat rare pijnaanvallen van zenuwen die bekneld hadden gezeten.

En ik heb eens meegemaakt dat ik even niet meer kon praten, tot hilariteit van mezelf achteraf en klasgenoten.
De oorzaak: van een klimrek vallen, op m'n rug, waarna er ongeveer een minuutlang geen geluid meer uit mijn keel kwam was best vaag en grappig eigenlijk..
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 20:07:36 #160
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_60689476
Ow, ook een keer een gebroken heup gehad. Dat ging vrij bizar. Ik moest overdag naar een festival, waar het nodige genuttigd werd. Vervolgens, op de fiets door naar een verjaadagsfeessie. Daar ging het mis, ze gaven me tequila, waar ik helemaal niet tegen kan. Dus na een uurtje op dat feessie geweest te zijn kon ik weer naar huis, op de fiets. Onderweg een keer of twaalf gevallen, nog de Maastunnel doorgefietst. M'n zus had toen nog een kroeg aan de zuidkant aan de tunnel, waar ik nog even met haar gebabbeld heb. Pas toen ik thuis kwam en in de bank neerplofte voelde ik een brandende pijn door mijn heup schieten...
Gekneusd dacht ik. Dus twee weken mee thuis gezeten, en toen toch maar eens naar het ziekenhuis gegaan voor een Röntgenfoto. Twee uur later lag ik op de operatietafel.
Gebroken dus... Nu nog steeds drie schroeven in m'n heup.
pi_60689595
ik fietste op een te kleine fiets, ik stond op de trappers, voet schoof er af, haakte onder de trapper tot m'n knie bijna, viel met m'n kruis op een damesfiets, half hangend op het stuur en in de knoop, reed nog 15 meter door tegen een old timer mercedes
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 20:16:44 #162
217449 dgbw
DE GROTE BOZE WOLF
pi_60689669
Dat zou ik eigenlijk wel graag hebben zien gebeuren, sorry..

O_o..: en de raarste schade die ik heb opgelopen?

dat was geloof ik toen ik nog op de basisschool zat, toen gooide die kut Arjan een schep in m'n gezicht
dat was niet leuk, littekentje is gelukkig niet meer te zien
pi_60689694
die auto stond geparkeerd op eigen terrein
pi_60689941
Vroeger had mijn vader een enorm moderne stofzuiger. Een zogeheten tapijtklopper. Dat ding had een horizontale rol met een soort schoep eraan, en die klopte dan je tapijt open en zoog het stof eruit.
Ik was ermee aan het stofzuigen toen 'ie blokkeerde omdat er een spijkertje ofzo die schoep klemhield. Ik dat ding op z'n kant, poot erin, spijkertje komt los, schoep gaat weer vrolijk draaien, mijn pink wordt geklopt.

De lamlul die zich huisarts durfde te noemen vond een blauwe bult ter grootte van een pingpongbal op een pink van een achtjarige de moeite van het bekijken niet waard. De pink is hersteld maar voorziet niet meer goed in eigen warmteregeling.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 20:56:16 #165
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_60690612
Ik ben een keer tijdens een looptest met gymmen vergeten om af te remmen, resultaat dat ik vol met m,n hand tegen een verwarmings buis ben geklapt.
In het begin voelde ik er niks van, naderhand deed ,t toch wel pijn, als je goed kijkt kan je nog ,t plekje zien
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_60690928
Dat velletje dat tussen je vingers zit, daar heb ik weleens ingeknipt.
En vroegah ..toen ik een jaar op 4 was.. fietse ik met korte broek over een grindpaadje.
Lekker race..jwts
Toen viel ik dus met me knieen in het grind, open wond, en daar zaten allemaal steentjes in.
Life is Music
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:13:49 #167
106980 Feldhofer
spielzeugland
pi_60690956
Ik speelde op een jeugdtoernooi (voetbal) warm enzo, shirt uit.
Beetje gek doen op een bankje en vallen, precies op een lantaarnpaal zonder klepje(kijk naar een lantaarnpaal, zit altijd zo'n klepje op waar de elektrische onderdelen onder zitten).

Scherp! heel lapje van mij rug af, nog altijd een litteken.

Crossfiets; op blote voeten op mijn bmx, voet glijdt van de trapper.
Trapper afdruk in mijn kuit, ook een litteken.
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
pi_60691129
Ik ben een keer aangevallen door een speedboot.

Heel wat jaren geleden werd er op de Amstel de speedbootrace "De Drie Uren van Amsterdam" gehouden. Ik stond als jochie aan de kant te kijken toen er een speedboot de kant op vloog recht op mij af. Een man heeft mij weggetrokken anders had de punt me doorboord. De rand van de boot is nog wel langs mijn hand gegaan maar dat was maar een klein schaafwondje.

woef
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:33:27 #169
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_60691401
Mooie verhalen allemaal. Waarom overkomt mij dat dan nooit?
YB
pi_60691428
Bezopen met een graafmachine een vrachtwagen afrijden, heel slim denken te zijn en te zorgen nét niet een greppel in te rijden en hem ernaast te parkeren, om vervolgens uit te stappen en juist in die greppel te donderen met m’n brakke hoofd.

Kwam terecht op mijn arm, gelukkig niets gebroken, maar (zwaar) gekneusd was het volgens mij wel. De dokter in Pskov (Noord-West Rusland) heeft me wel verteld wat er precies aan de hand was, maar veel heb ik er niet van begrepen (brakke Duits van m’n zakenpartner hielp niet echt). Het deed in ieder geval deksels zeer, totdat een spuit in m’n arm en een paar slokken Vodka als pijnstillers werden gebruikt.

Vervolgens wél ruim 2000km terug naar Nederland gereden met 1 onbruikbare arm en de andere aan het stuur.
pi_60691495
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:33 schreef YourBuddy het volgende:
Mooie verhalen allemaal. Waarom overkomt mij dat dan nooit?
Ga gewoon iets uitproberen wat in dit topic beschreven staat of verzin zelf een leuk ongeluk.

Als het is gelukt wel pics en filmpjes posten natuurlijk.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_60691688
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:12 schreef Fredo55 het volgende:
Dat velletje dat tussen je vingers zit, daar heb ik weleens ingeknipt.

Herkenbaar:
Vroeger:
Restaurant thuis, dus standaard na het stappen de keuken in en met een lel van een sabatier een salami worst (met zo'n wit omhulsel) proberen te snijden...tjak, tussen duim en wijsvinger.
Ik keek zo de zijkant van mijn hand in, maar dan aan de binnenkant...
Hoe dom kan je zijn?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_60697062
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

ik ben wel benieuwd hoe het er toen uit zag Desnoods zet je ze achter een linkje / in een spoiler
Zo zag mijn knie er pak weg 30 minuten ná het ongeluk uit:

als je nu aan het eten bent zal ik niet kijken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_60697134
Ohja en dit verhaal past hier ook wel bij:

Feestje van mn werk gehad, en echt straalbezopen naar huis fietsen. Vervolgens mn zus en der dan nieuwe vriend zien staan voor de voordeur. Ik schreeuw hard haar naam maar vergeet te remmen; gevolg: ik fiets vól tegen de muur aan en blijf op straat liggen. Mijn zus zakt in elkaar en kan de komende 10 minuten niet meer bijkomen van het lachen terwijl haar vriend mij maar wat probeert rechtop te zetten
  zondag 10 augustus 2008 @ 02:44:21 #175
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_60697604
Mijn domste ongeluk:

"Nieuwe" fiets gekregen, naja de oude van mijn vader. Ik helemaal trots aangezien dit mijn eerste fiets was met handremmen en versnellingen. Mijn vader zou me wel even instructie geven over de fiets... naja eigenwijs als ik ben heb ik gezegd dat ik wel kan fietsen dus meteen die fiets proberen.

Gevolg: Zo snel mogelijk fietsen en alleen de voorrem gebruiken. Resultaat: twee zwaar gekneusde polsen.

Dom ongeluk 2:
Ik loop rond met een nogal roestige bijl en bedenk me een leuk bijl truukje. Ik zeg zo tegen een vriend: " hey wil je wat leuks zien?" gevolg hele hand open gehaald aan een roestige maar toch best scherpe bijl
(Owja iedereen vond het hilarisch)

Dom ongeluk 3:
Ik had een mooie Ka-Bar besteld uit de V.S. en eindelijk na 6 weken komt dat ding aan. Ik haal het mes uit de verpakking en het valt me op dat het mes niet zo scherp is. Dus ik ga een beetje mes truukjes uitvoeren met het mes... gevolg: vinger stuk.

Dom ongeluk 4:
Uit verveling zit ik met hetzelfde ka-bar mes te spelen (nu wel vlijmscherp) En ineens bedenk ik me dat het wel gaaf zou zijn als ik een cd zou kunnen splijten met dat mes. De eerste poging faalde hard dus ik dacht als ik de cd vast hou en eens heel hard sla dan kan ik hem met gemak splijten.
Gevolg: Bijna het topje van mijn wijsvinger afgehakt.

En zo heb ik nog meer mes ongelukken gehad Nooit ernstig maar wel allemaal vrij dom
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_60697659
Een ijsbal (in elkaar gedrukte sneeuwbal) tegen je achterhoofd aankrijgen, waardoor je voorover op de stenen donderd, en uiteindelijk zowel een bult op je hoofd oploopt, als een gebroken kaak, als, een stuk tong eraf (gebeten), t is wat he
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 10 augustus 2008 @ 03:40:46 #177
32029 Basson
Dodge This!
pi_60698026
Ik was met mijn moeder op bezoek bij mijn oom op de boerderij. Ik was met zijn 'knecht' naar een stal meegegaan en daar fietste ik op mijn rode fietsje heen en weer door de stal. Links en rechts koeien, dus erg leuk. Dat ging een hele tijd goed totdat mijn rem plots niet meer werkte en ik op volle snelheid tegen de staldeur aan knalde. Dikke tranen en veel glaasjes dubbeldrank was de auw gelukkig over.

Tik spelletje op de basisschool. Ik ren op een muur af en struikel om de een of andere reden. Ik denk mij handig ergens aan vast te grijpen maar haal daarentegen mijn ringvinger open aan de scherpe muur. Flink bloeden en naar de huisarts. Ik kon kiezen uit een speciale pleister of hechtingen. Pleister dus. Ik zie het litteken nu nog.

Ik had mijn fiets gechopped: Alleen nog een frame, wielen, stuur en pedalen (bijna een hele fiets). Ik was deftig op de straat aan het crossen. Het volgende moment schraap ik mij zelf van de straat. Beetje dizzie, ik mis een glas van mijn bril en ik veeg wat bloed van mijn voorhoofd. Ik weet nog dat ik thuis ben gekomen, daarna is het een beetje een waas. Blijkt dat we ook nog naar de huisarts zijn geweest waar ik ik 2 hechtingen in mijn voorhoofd heb gekregen, en dat ik keer op keer gevraagd heb wat voor dag het was... litteken nog immer zichtbaar.

Konijnenhok met grind ervoor. Ik klom vroeger overal op dus ook op het konijnenhok. Normaal sprong ik er altijd af en ook deze keer leek mij dat een goed plan. Ik spring en mijn benen zijn wat zwakker dan normaal dus ik plant een knie vol in het grind... ik heb daar nog steeds een litteken.

Kinderkamp. Mijn moeder werkte daar als vrijwilliger en ik hing een beetje rond bij het voertuig dat ze voor dit thema aan het bouwen waren: een ghostbuster auto. Ze zijn bezig met het frame en ik zit hendig boven op de constructie. Ik verplaats me en ik schraap met mijn onderbeen langs een scherp stuk metaal. Gevolg: reepje huid uit mijn onderbeen. Echt bloeden deed het niet, maar ik heb nog altijd een aandenken.

Tijdens een les Tang Soo Do (karate). De les is nog niet begonnen dus we zijn een beetje op de zak aan het trappen. Op de een of andere manier mis ik de zak volledig en haal mijn voet langs de, behoorlijk, scherpe muur. Reepje huid uit mijn grote teen en flink bloeden.

Paar maanden geleden: Ik besloot dat het handig was om een sleuf in een PVC buis de zagen. Geen bankschroef dus ik houd hem in mijn hand. Begin gemaakt en toen ging ik wat sneller zagen. Ineens zat de zaag in mijn duim. Ik kijk er naar en denk: "mmm, dit is niet goed." Snel onder de kraan en jodium erop en een hele dikke pleister. Ik was bijna van mijn stokje gegaan...

Werkelijk... zo veel domme dingen gedaan...

[ Bericht 8% gewijzigd door Basson op 10-08-2008 03:59:25 ]
pi_60698244
Ik heb een leuke voor jullie, net gebeurd!
Ik was aan het werk in een nachtcafe als glazenhaler.
Ik liep met een rij glazen en wilde er net een nieuw glas boven op zetten toen een redelijk beschonken jongeman vol tegen me aan beukte(per ongeluk dat wel) en de hele rij glazen klapt kapot in mijn rechter arm...
Dikke diepe snee op een niet zo tactische plek op mijn onderarm. met gang naar het ziekenhuis, geen slagader geraakt en ook geen pezen kapot. Vijf hechtingen en ik mocht weer gaan. En nu kan ik niet slapen want de verdoving begint uit te werken en ik heb voor het ongelukje al alcohol op dus een pijnstiller nemen is gewoon niet wijs. Daarnaast sta ik nog steeds strak van de adrenaline, man toch. Het word ook echt geen mooi litteken want het is niet echt een mooie rechte snee, er zit een hoek in enzo, super kut dus.
I am the Alpha and the Omega
pi_60698266
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 12:34 schreef kyraaa het volgende:
Dit soort dingen had ik vroeger constant Ik was meer een jongen dan een meisje maar moest van mn moeder haar zelf gemaakte jurkjes aandoen met panty's etc. Dat zat me altijd in de weg.

Uit bomen gevallen omdat mn jurk in de weg zat, mn hele oor uitgescheurd. Mijn jurk kwam tussen mn kettingkast, viel met fiets en al om naar de zijkant op een hek, knie gespiesd De trap oprennen en op je jurk gaan staan, je jurk scheurt en je schrikt en valt zo van de trap af. Rommeldebommeldebommel *KLENG* met je bakkes tegen de verwarming aan.

Het stomste vind ik nog wel, dat ik op vakantie in Tsjechië ging karten. Mijn broer mocht en ik wou ook persee dus ik klim zo in dat wagentje en alles ging goed, totdat ik mijn arm even wou laten rusten. Ik leg zo mijn arm op het motorblok En ik voelde er niets van, pas 30 seconden later ofzo

Het merkje van het motorblok is praktisch vervaagd. Maar soms kun je de littekens zien. Een horizontale streep met 3 bolletjes eronder

Gister nog een bijna ongeluk Ik wou een trappetje in de stad aflopen, bleef ik met mijn voet in mijn wijde broek hangen en viel ik haast voorover op straat. Kon mezelf nog net redden door mn andere been uit te steken. Ik ben een klungel!
  zondag 10 augustus 2008 @ 04:10:37 #180
84524 Morwen
I got life
pi_60698306
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 04:04 schreef BossFight het volgende:
Ik heb een leuke voor jullie, net gebeurd!
Ik was aan het werk in een nachtcafe als glazenhaler.
Ik liep met een rij glazen en wilde er net een nieuw glas boven op zetten toen een redelijk beschonken jongeman vol tegen me aan beukte(per ongeluk dat wel) en de hele rij glazen klapt kapot in mijn rechter arm...
Dikke diepe snee op een niet zo tactische plek op mijn onderarm. met gang naar het ziekenhuis, geen slagader geraakt en ook geen pezen kapot. Vijf hechtingen en ik mocht weer gaan. En nu kan ik niet slapen want de verdoving begint uit te werken en ik heb voor het ongelukje al alcohol op dus een pijnstiller nemen is gewoon niet wijs. Daarnaast sta ik nog steeds strak van de adrenaline, man toch. Het word ook echt geen mooi litteken want het is niet echt een mooie rechte snee, er zit een hoek in enzo, super kut dus.
Kut idd, wat een verhaal

Maar ik zou gewoon een pijnstiller pakken als ik jou was, je had al een verdoving in het Z'huis toch? Paracetamol kan weinig kwaad zelfs als je wat alcohol op hebt. Je was in dienst, dus lam ben je niet neem ik aan? Ga anders met een film op de bank liggen, dat litteken is van later zorg. Sterkte....
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_60698329
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 04:10 schreef Morwen het volgende:

[..]

Kut idd, wat een verhaal

Maar ik zou gewoon een pijnstiller pakken als ik jou was, je had al een verdoving in het Z'huis toch? Paracetamol kan weinig kwaad zelfs als je wat alcohol op hebt. Je was in dienst, dus lam ben je niet neem ik aan? Ga anders met een film op de bank liggen, dat litteken is van later zorg. Sterkte....
Thanks.
Ik pak dan wel een pijnstillertje toch maar.
I am the Alpha and the Omega
  zondag 10 augustus 2008 @ 04:17:29 #182
84524 Morwen
I got life
pi_60698366
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 04:12 schreef BossFight het volgende:

[..]

Thanks.
Ik pak dan wel een pijnstillertje toch maar.
Yw, rustig aan
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zondag 10 augustus 2008 @ 05:34:09 #183
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60699032
Paracetamol helpt niet veel me dunkt
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zondag 10 augustus 2008 @ 09:46:15 #184
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60699914
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:02 schreef Lotjeb het volgende:
Paar jaar geleden stapte ik uit de tram. Ik wilde naar de andere kant van de weg dus keek links, recht, links en stak over... Knal ik vol op een lantaarnpaal, niet vooruit gekeken Resultaat was een flinke hersenschudding En hoeveel mensen ik wel niet heb moeten overtuigen dat ik gewoon nuchter was...
Sorry hoor, maar ik zie het voor me
  zondag 10 augustus 2008 @ 09:47:33 #185
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60699927
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:07 schreef Snakey het volgende:

Onderweg een keer of twaalf gevallen, nog de Maastunnel doorgefietst.
Heb je nog geluk dat je daarin niet van de trappen bent gelazerd..
  zondag 10 augustus 2008 @ 09:55:18 #186
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60699981
Oh en over fietsen met handremmen gesproken. op een vakantie een fiets met handremmen gehuurd. Ik was nogal gewend aan mijn eigen fiets met niet al te beste remmen. Een flink stuk voor een kruising druk ik de remmen maximaal in, waarna ik dus een dubbele salto maak, het asfalt begroet en de fiets bovenop me beland. Wonderbaarlijk genoeg geen hersenschudding en niets gebroken. Ik zag wel hemelsblauw afgewisseld met 2 flinke schaafwonden op een arm en een been.
pi_60700467
Terugtrapremmen werken ook niet goed als de trappers in het midden staan Resultaat: klapte met mn mond hoofd tegen muur en raakte een stuk van mn voortand kwijt, zenuw lag open

En na een jaar of 8 een cysthe boven die tand krijgen, waarschijnlijk veroorzaakt door een splinter van mn tand Ben toen na de kaakchirurg huilend naar huis gereden, de verdoving was uitgewerkt en het deed zo'n ontzettende pijn
† The 3 Kings †
pi_60700490
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 09:55 schreef Alicey het volgende:
Oh en over fietsen met handremmen gesproken. op een vakantie een fiets met handremmen gehuurd. Ik was nogal gewend aan mijn eigen fiets met niet al te beste remmen. Een flink stuk voor een kruising druk ik de remmen maximaal in, waarna ik dus een dubbele salto maak, het asfalt begroet en de fiets bovenop me beland. Wonderbaarlijk genoeg geen hersenschudding en niets gebroken. Ik zag wel hemelsblauw afgewisseld met 2 flinke schaafwonden op een arm en een been.
Zijn daar beelden van!
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:57:40 #189
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60700608
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:49 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Zijn daar beelden van!
Nope, heb geen verborgen camera gezien. Hoewel aan de andere kant het feit dat je hem niet ziet juist een kenmerk van een verborgen camera is..
pi_60700693
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:57 schreef Alicey het volgende:

[..]

Nope, heb geen verborgen camera gezien. Hoewel aan de andere kant het feit dat je hem niet ziet juist een kenmerk van een verborgen camera is..
pi_60700744
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:57 schreef Alicey het volgende:

[..]

Scherp, scherp!
† The 3 Kings †
pi_60702468
Toen ik in groep 7 zat, had ik zo'n klein opvouwbaar stepje.
Daarmee ging ik dus op een dag mee naar huis crossen enzo, want ik wilde mijn vriend inhalen die op z'n fiets ging. Ik dus keihard steppen enzulks, is er zo'n losse stoeptegel. Volgens mij ben ik zo'n 2 keer over de kop gegaan, en had niets gebroken, had alleen zo'n gigantische schaafwond op m'n kop die later ging etteren .

Oja, twee jaar geleden kreeg ik met gym een bal tegen m'n kop en lag mijn knieschijf eruit. In het ziekenhuis kreeg ik gips want echt ontiegelijk kut was en waardoor ik mijn knie nog steeds niet goed kan gebruiken. Daardoor schiet hij er zo nu en dan nog weer eens bijna uit. Mijn broer had de vorige vakantie ongeveer hetzelfde, maar dan op vakantie in Frankrijk. Hij kreeg zo'n hendig sjieke brace waardoor hij meteen kon lopen en zijn knie ook vrij snel heelde.

Ik kan godverdomme nog steeds niet hurken
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:40:51 #193
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_60702591
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:34 schreef Ered het volgende:
kreeg ik met gym een bal tegen m'n kop en lag mijn knieschijf eruit
Heb jij knieschijven in je kop?
pi_60702692
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:40 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Heb jij knieschijven in je kop?
Nou, nee, draaide mijn knie verkeerd ofzo

Mijn broer en vader hebben het dus ook al gehad. Zit volgens mij in de familie, zwakke knieën/botten.
pi_60704244
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 02:00 schreef kalinho het volgende:

[..]

Zo zag mijn knie er pak weg 30 minuten ná het ongeluk uit:

als je nu aan het eten bent zal ik niet kijken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das een flink gat
Geen referral hier.
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:37:18 #196
78498 classpc
I don't like change
pi_60705355
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:46 schreef Ered het volgende:

[..]

Nou, nee, draaide mijn knie verkeerd ofzo

Mijn broer en vader hebben het dus ook al gehad. Zit volgens mij in de familie, zwakke knieën/botten.
Kun jij je knieschijf er dan ook uit drukken als je je been gestrekt hebt?
Dat had ik eerst wel, maar nu niet meer. Nu zit er alleen een beetje speling op waarna je niet verder kunt, net als bij mn andere (goede) knie.

Als je er nog steeds last van hebt, zou ik eens een dokter ernaar laten kijken, misschien dat ze het kunnen fixen zoals ze bij mij gedaan hebben. (pees meer naar het midden en naar ronder verplaatst) Resultaat: knieschijf zit een halve cm omlaag en kan nu niet meer los komen.
pi_60705493
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:41 schreef classpc het volgende:

[..]

Dat had ik een keer toen ik gewoon van de trap af liep.
Ik hield de leuning natuurlijk niet vast want ik loop zo vaak op die trap.
Maar van schrik en ook deels van de pijn val ik zo van de trap maar ik kan nog op mijn voet terechtkomen.
Resultaat: middenvoetsbeen gebroken en knie uit de kom.

Door de aardige ambulancemensen is mijn knie weer in de kom gezet en daarna heb ik nog 6 weken met mn hele been in het gips gelegen.

Daarna heb ik nog een paar keer gehad dan mijn knie er wel eens uit ging, dus heb ik vorige maand een operatie aan mijn knie gehad zodat het nu (hopelijk) niet meer gebeurt.
Wel weer 6 weken in het gips, maar ik had klitteband om mijn gips heen dus ik kon het eraf halen. En heb eigenlijk ook maar twee weken met gips gelopen, voor de rest alleen zonder
Kniebanden ingekort? Nou ophangsels van je knieschijf;)
pi_60707964
Ik wilde een keer brownies gaan maken. Je moest van boter een glad papje maken, dus ik dacht, dat doe ik wel even met de staafmixer Blijft die boter in de staafmixer zitten. Ik houd met mijn linkerhand die staafmixer vast en met mijn rechterhand probeer ik die boter los te peuteren en zet met mijn domme kop die staafmixer weer aan Rechterwijsvinger flink geraakt. Bloeden dat het deed.. En ik raakte helemaal in paniek omdat mijn vinger klopte van het bloeden en ik alleen thuis was en niet wist wat ik moest doen om het te verbinden. Ik ben uiteindelijk naar een huisartsenpost gegaan (was nog een heel gedoe om die huisartsenpost te vinden, helemaal verkeerd gegaan met het openbaar vervoer). Gelukkig geen hechtingen nodig.

Ik heb nu een litteken op mijn bovenste vingerkootje en nog steeds een flinke snee middenin mijn nagel tot bijna de helft. Daarboven waar het roze hoort te zijn is het nu wit en ik blijf nog regelmatig haken, in mijn haar en zo Dat wordt wachten totdat die snee eruit is gegroeid.
pi_60745852
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Das een flink gat
een cm of 2 meer naar rechts en ik had wat afgescheurd volgens de Doc
  PR/Manusje van alles maandag 11 augustus 2008 @ 22:39:37 #200
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_60746871
Als klein fietsje buiten spelen en dan met je handjes in een put voor regenwater zitten En toen gooide een vriendje die put dicht waardoor mijn rechter middel- en ringvinger dus bekneld zaten. Vingerkootjes hingen nog net aan de zenuwen en pezen vast. Waren zo goed als volledig los gescheurd Ik janken als een malle en met de ambulance naar het ziekenhuis, tof dat ik het vond in de ambulance ( ) Daarna de hele SEH bij elkaar geschreeuwd toen die lieve arts mijn vingertjes ging verdoven

Ze hebben me vervolgens maar helemaal platgespoten om nog enigszins normaal mijn vingerkootjes weer aan te kunnen zetten. Zaten iets van 20 hechtingen in die twee vingers. Je kan nu nog allemaal littekens zien en ook wijst het topje van mijn rechter ringvinger een paar graden naar links
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')