Dat had ik een keer toen ik gewoon van de trap af liep.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:46 schreef lynda het volgende:
Schoenen aan willen doen.. Twee seconden later op de grond liggen met knieschijf uit de kom
Buig je been en denk dan je knieschijf aan de buitenkant van je been.. Dat effect.. AUW!
ik ben wel benieuwd hoe het er toen uit zagquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:23 schreef kalinho het volgende:
Ik heb er 2.
Bij de woningbouw een sleutel laten namaken. Vervolgens stap ik het gebouw uit, vergeet ik alleen dat de deur rechts zit ipv recht voor me. Gevolg, ik loop vól door de glazen wand heen en 24 hechtingen in mn knie. De ruit was ook zo goed schoongemaakt, ik zag het echt nietIk heb zowel foto's van toen het net gebeurd was(maar die is niet zo heel smakelijk) en nu ziet het er zo uit
[ afbeelding ]"
Als ik er een sterretje bij denk heb ik de Turkse vlag![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:10 schreef Anthraxx het volgende:
BijOpa en Oma
logeren eindigde in een gespleten tong. Ik stond mij aan te kleden op de bank, ik struikelde en klapte met mijn hoofd vol op de tafel. Resultaat: tanden door mijn tong. De tong hing nog aan 1 of 2 draadjes en het bloedde verschrikkelijk. Het kon niet gehecht worden dus het was afwachten of het nog goed zou komen. Op dit moment niet echt last meer van. Tong is aangegroeid en werkend
![]()
.
Ga gewoon iets uitproberen wat in dit topic beschreven staat of verzin zelf een leuk ongeluk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:33 schreef YourBuddy het volgende:
Mooie verhalen allemaal. Waarom overkomt mij dat dan nooit?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:12 schreef Fredo55 het volgende:
Dat velletje dat tussen je vingers zit, daar heb ik weleens ingeknipt.
Zo zag mijn knie er pak weg 30 minuten ná het ongeluk uit:quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd hoe het er toen uit zagDesnoods zet je ze achter een linkje / in een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:34 schreef kyraaa het volgende:
Dit soort dingen had ik vroeger constantIk was meer een jongen dan een meisje maar moest van mn moeder haar zelf gemaakte jurkjes aandoen met panty's etc. Dat zat me altijd in de weg.
Uit bomen gevallen omdat mn jurk in de weg zat, mn hele oor uitgescheurd. Mijn jurk kwam tussen mn kettingkast, viel met fiets en al om naar de zijkant op een hek, knie gespiesdDe trap oprennen en op je jurk gaan staan, je jurk scheurt en je schrikt en valt zo van de trap af. Rommeldebommeldebommel *KLENG* met je bakkes tegen de verwarming aan.
Het stomste vind ik nog wel, dat ik op vakantie in Tsjechië ging karten. Mijn broer mocht en ik wou ook persee dus ik klim zo in dat wagentje en alles ging goed, totdat ik mijn arm even wou laten rusten. Ik leg zo mijn arm op het motorblokEn ik voelde er niets van, pas 30 seconden later ofzo
![]()
Het merkje van het motorblok is praktisch vervaagd. Maar soms kun je de littekens zien. Een horizontale streep met 3 bolletjes eronder![]()
Gister nog een bijna ongelukIk wou een trappetje in de stad aflopen, bleef ik met mijn voet in mijn wijde broek hangen en viel ik haast voorover op straat. Kon mezelf nog net redden door mn andere been uit te steken.
Ik ben een klungel!
Kut idd, wat een verhaalquote:Op zondag 10 augustus 2008 04:04 schreef BossFight het volgende:
Ik heb een leuke voor jullie, net gebeurd!
Ik was aan het werk in een nachtcafe als glazenhaler.
Ik liep met een rij glazen en wilde er net een nieuw glas boven op zetten toen een redelijk beschonken jongeman vol tegen me aan beukte(per ongeluk dat wel) en de hele rij glazen klapt kapot in mijn rechter arm...![]()
Dikke diepe snee op een niet zo tactische plek op mijn onderarm. met gang naar het ziekenhuis, geen slagader geraakt en ook geen pezen kapot. Vijf hechtingen en ik mocht weer gaan. En nu kan ik niet slapen want de verdoving begint uit te werken en ik heb voor het ongelukje al alcohol op dus een pijnstiller nemen is gewoon niet wijs. Daarnaast sta ik nog steeds strak van de adrenaline, man toch. Het word ook echt geen mooi litteken want het is niet echt een mooie rechte snee, er zit een hoek in enzo, super kut dus.
Thanks.quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kut idd, wat een verhaal![]()
Maar ik zou gewoon een pijnstiller pakken als ik jou was, je had al een verdoving in het Z'huis toch? Paracetamol kan weinig kwaad zelfs als je wat alcohol op hebt. Je was in dienst, dus lam ben je niet neem ik aan? Ga anders met een film op de bank liggen, dat litteken is van later zorg. Sterkte....
Yw, rustig aanquote:Op zondag 10 augustus 2008 04:12 schreef BossFight het volgende:
[..]
Thanks.
Ik pak dan wel een pijnstillertje toch maar.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:02 schreef Lotjeb het volgende:
Paar jaar geleden stapte ik uit de tram. Ik wilde naar de andere kant van de weg dus keek links, recht, links en stak over... Knal ik vol op een lantaarnpaal, niet vooruit gekekenResultaat was een flinke hersenschudding
En hoeveel mensen ik wel niet heb moeten overtuigen dat ik gewoon nuchter was...
Heb je nog geluk dat je daarin niet van de trappen bent gelazerd..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:07 schreef Snakey het volgende:
Onderweg een keer of twaalf gevallen, nog de Maastunnel doorgefietst.
Zijn daar beelden van!quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:55 schreef Alicey het volgende:
Oh en over fietsen met handremmen gesproken. op een vakantie een fiets met handremmen gehuurd. Ik was nogal gewend aan mijn eigen fiets met niet al te beste remmen. Een flink stuk voor een kruising druk ik de remmen maximaal in, waarna ik dus een dubbele salto maak, het asfalt begroet en de fiets bovenop me beland. Wonderbaarlijk genoeg geen hersenschudding en niets gebroken. Ik zag wel hemelsblauw afgewisseld met 2 flinke schaafwonden op een arm en een been.
Nope, heb geen verborgen camera gezien. Hoewel aan de andere kant het feit dat je hem niet ziet juist een kenmerk van een verborgen camera is..quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nope, heb geen verborgen camera gezien. Hoewel aan de andere kant het feit dat je hem niet ziet juist een kenmerk van een verborgen camera is..
Scherp, scherp!quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nope, heb geen verborgen camera gezien. Hoewel aan de andere kant het feit dat je hem niet ziet juist een kenmerk van een verborgen camera is..
Heb jij knieschijven in je kop?quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:34 schreef Ered het volgende:
kreeg ik met gym een bal tegen m'n kop en lag mijn knieschijf eruit
Nou, nee, draaide mijn knie verkeerd ofzoquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:00 schreef kalinho het volgende:
[..]
Zo zag mijn knie er pak weg 30 minuten ná het ongeluk uit:
als je nu aan het eten bent zal ik niet kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das een flink gat
Geen referral hier.
Kun jij je knieschijf er dan ook uit drukken als je je been gestrekt hebt?quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:46 schreef Ered het volgende:
[..]
Nou, nee, draaide mijn knie verkeerd ofzo
Mijn broer en vader hebben het dus ook al gehad. Zit volgens mij in de familie, zwakke knieën/botten.
Kniebanden ingekort? Nou ophangsels van je knieschijf;)quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:41 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat had ik een keer toen ik gewoon van de trap af liep.
Ik hield de leuning natuurlijk niet vast want ik loop zo vaak op die trap.
Maar van schrik en ook deels van de pijn val ik zo van de trap maar ik kan nog op mijn voet terechtkomen.
Resultaat: middenvoetsbeen gebroken en knie uit de kom.
Door de aardige ambulancemensen is mijn knie weer in de kom gezet en daarna heb ik nog 6 weken met mn hele been in het gips gelegen.
Daarna heb ik nog een paar keer gehad dan mijn knie er wel eens uit ging, dus heb ik vorige maand een operatie aan mijn knie gehad zodat het nu (hopelijk) niet meer gebeurt.
Wel weer 6 weken in het gips, maar ik had klitteband om mijn gips heen dus ik kon het eraf halen. En heb eigenlijk ook maar twee weken met gips gelopen, voor de rest alleen zonder
een cm of 2 meer naar rechts en ik had wat afgescheurd volgens de Docquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |