Dit soort dingen had ik vroeger constant

Ik was meer een jongen dan een meisje maar moest van mn moeder haar zelf gemaakte jurkjes aandoen met panty's etc. Dat zat me altijd in de weg.
Uit bomen gevallen omdat mn jurk in de weg zat, mn hele oor uitgescheurd. Mijn jurk kwam tussen mn kettingkast, viel met fiets en al om naar de zijkant op een hek, knie gespiesd

De trap oprennen en op je jurk gaan staan, je jurk scheurt en je schrikt en valt zo van de trap af. Rommeldebommeldebommel *KLENG* met je bakkes tegen de verwarming aan.
Het stomste vind ik nog wel, dat ik op vakantie in Tsjechië ging karten. Mijn broer mocht en ik wou ook persee dus ik klim zo in dat wagentje en alles ging goed, totdat ik mijn arm even wou laten rusten. Ik leg zo mijn arm op het motorblok

En ik voelde er niets van, pas 30 seconden later ofzo
Het merkje van het motorblok is praktisch vervaagd. Maar soms kun je de littekens zien. Een horizontale streep met 3 bolletjes eronder
Gister nog een bijna ongeluk

Ik wou een trappetje in de stad aflopen, bleef ik met mijn voet in mijn wijde broek hangen en viel ik haast voorover op straat. Kon mezelf nog net redden door mn andere been uit te steken.

Ik ben een klungel!