Wees blij, een kaasschaaf gaat veel minder diep.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:24 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook 'n keer gehad, alleen had ik gewoon 'n kaasschaaf en die schaafde erg goed.
M.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:46 schreef lynda het volgende:
Schoenen aan willen doen.. Twee seconden later op de grond liggen met knieschijf uit de kom
whehehequote:Op zondag 3 augustus 2008 01:01 schreef rycemasta het volgende:
Toen ik nog heul jong was maakte ik een inschattingsfout en fietste ik frontaal tegen een muurtje aan.
Ik hield er een blauwe zak aan over.
Liep je naakt rond dan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:58 schreef Light het volgende:
Uiteraard weet ik het dan voor elkaar te krijgen om daar zo op te vallen dat ik nog steeds een lidteken heb.
Ik zat dit topic te lezen en dacht 'wat saai dat ik niets te vertellen heb', maar dankzij deze herinner ik me ietsquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:14 schreef Helgi het volgende:
Een appel tegen mijn neus gehad bij een appelgevecht toen was mijn neus gebroken.
1. Saillant detail: heb je niet zelf bedachtquote:Op zondag 3 augustus 2008 02:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Saillant detail: Het gebeurd op halloween.
Euhm ja ik trok me schoen aanquote:
1) Wel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
1. Saillant detail: heb je niet zelf bedacht
2. gebeurd is met een t.
Sommige straten in ons dorp hebben een huis dat veel hoger staat dan de weg.. Waardoor je dus een aflopende oprit hebt.. Nou een vriendin van mee heeft dat dus. We waren van plan om te gaan skeeleren. En ik zie haar zonder moeite de berg afrijden, dus ik denk 'Oh ja, dat ziet er simpel uit' , dus ik maak ook nog een extra vaartje door helemaal achterin de garage te beginnen met skeeleren, alleen een klein dingetje over het hoofd gezien; Lantaarnpaal xD Twee voortanden voor de helft afgebroken en 3 weken lang een dikke blauwe bult op je kop hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:32 schreef RainofDeath het volgende:
Knip...
Jaar of 6 terug was het kermis hier, elk jochie vond de botsautos enorm tof. Ik dus ook. Tijdens een rondje werd ik tegelijk van voor en achter gebotst... blijkbaar ben ik dus met mijn bek op het stuur beland wat dus betekende dat mijn 2 voortanden afbraken. Naja, gewoon oprapen en ik ben maar is naar mijn vader opzoek gegaan die ook ergens rond liep daar.Later bleek bij de tandarts dat de zenuwen net niet geraakt waren dus de tanden konden gewoon worden gelijmd.
Sorry:Dquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
En wat was dat ene kleine dingetje dan?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:37 schreef Dejannn het volgende:
Uit een boom gekukelt en op een afgebroken tak geland met de punt precies tussen mijn reet en balzak zeg maar. Was het iets harder gebeurt had ik een gratis vagina erbij gehad![]()
Op zich wel handig, ben je van alle markten thuis!quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:37 schreef Dejannn het volgende:
Uit een boom gekukelt en op een afgebroken tak geland met de punt precies tussen mijn reet en balzak zeg maar. Was het iets harder gebeurt had ik een gratis vagina erbij gehad![]()
Klinkt (en voelt...quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:46 schreef lynda het volgende:
Schoenen aan willen doen.. Twee seconden later op de grond liggen met knieschijf uit de kom
Buig je been en denk dan je knieschijf aan de buitenkant van je been.. Dat effect.. AUW!
Picsquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
Als kleine jongen op een verjaardagsfeestje net een slok van m'n cola willen nemen, als vader van de jarige voor mijn neus iets wil pakken en daarbij met zijn elleboog dat glas in mijn neus duwt. Resultaat stuk glas in de bovenkant van mijn neus en veel bloed. Fijn een dag voor de opnames van Villa Achterwerk.
Op de basisschool een meisje dat ik wel leuk vond op d'r kont slaan en snel wegrennen toen ze me achterna kwam met een grote lineaal (zo'n 1 meter ding). Ik let niet op en ren gewoon vol met mijn kop tegen een zonnewering aan. Winkelhaak in mijn voorhoofd.
Verkeerd vangen van een bal bij Amercian Football, voor altijd botsplintertjes bij de knokkel van mijn ringvinger.
Vechtpartij 's nachts, wil ik net vol uithalen draait die mafkees zich om en sla ik dus vol op zijn achterhoofd. Kapot middenhandsbeentje en geen knokkel meer van mijn pink.
Bekendquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:50 schreef Isdatzo het volgende:
voorste-kruisband (af)gescheurd.. hele tijd revalideren, fysiotherapie etc.. dan tijdens een lompe actie je andere kruisband (af)scheuren.
joy.
Dan weet je die 'knak' nog wel bij het terug zetten hequote:
Dat had ik ook met mijn vingerquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan weet je die 'knak' nog wel bij het terug zetten he
Als ik in bijv kleermakerzit zit en dan me been weer strek schuift knieschijf weer recht in de kom![]()
Gelukkig geopereerd dus helemaal uit de kom moet niet meer mogelijk zijn.. Zeggen ze..
Dagelijks hierquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat had ik ook met mijn vinger.
Nog steeds scheef.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |