abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60518303
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 21:24 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook 'n keer gehad, alleen had ik gewoon 'n kaasschaaf en die schaafde erg goed.

M.
Wees blij, een kaasschaaf gaat veel minder diep.
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_60519351
Voor een maand of 2 terug haalde ik van een maat een autotheorie boek op ( had een week of 2 later examen) en fietste terug, stond dus opeens een auto in de weg. Ik knal er dus vol tegen op omdat ik aan het sms'en was. Nu een soort van emo kras op mijn pols doordat er blijkbaar iets scherps uitstak. Was notabene in mijn eigen straat Verzekering keerde een euro of 500 uit aan de eigenaar van de auto voor 2 kleine deukjes die nauwelijks zichtbaar waren.

Wel mijn theorie examen gehaald

Edit: kan raarder trouwens.

Jaar of 6 terug was het kermis hier, elk jochie vond de botsautos enorm tof. Ik dus ook. Tijdens een rondje werd ik tegelijk van voor en achter gebotst... blijkbaar ben ik dus met mijn bek op het stuur beland wat dus betekende dat mijn 2 voortanden afbraken. Naja, gewoon oprapen en ik ben maar is naar mijn vader opzoek gegaan die ook ergens rond liep daar. Later bleek bij de tandarts dat de zenuwen net niet geraakt waren dus de tanden konden gewoon worden gelijmd.

[ Bericht 30% gewijzigd door RainofDeath op 03-08-2008 00:38:37 ]
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_60519533
Schoenen aan willen doen.. Twee seconden later op de grond liggen met knieschijf uit de kom
Buig je been en denk dan je knieschijf aan de buitenkant van je been.. Dat effect.. AUW!
pi_60519687
Als klein kind een keer de kans gekregen om m'n vinger in een opening van een geiserbehuizing te steken. Ik was toch wel nieuwsgierig wat dat blauwe ding daarin nou was. Het antwoord was snel gevonden, dat ding is HEET. Geen blijvende schade overigens, de waakvlam deed het nog en ook m'n vinger geen schade opgelopen.

Later een keer gevallen op de stoep bij de overburen voor de deur. De afscheiding tussen tuin en stoep bestond uit bakstenen, zo geplaatst dat je ongeveer ^^^ als patroon had. Uiteraard weet ik het dan voor elkaar te krijgen om daar zo op te vallen dat ik nog steeds een litteken heb.

Nog weer later niet uitgekeken toen ik de straat opfietste. Er kwam toch nooit verkeer aan. Behalve die ene keer dan. De schade viel mee. Ik heb wel nog steeds een litteken, maar de auto stond net naast m'n elleboog. Had'ie er vol opgestaan dan weet ik niet of m'n elleboog dat overleefd had.

[ Bericht 0% gewijzigd door Light op 03-08-2008 10:39:17 ]
pi_60519699
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 00:46 schreef lynda het volgende:
Schoenen aan willen doen.. Twee seconden later op de grond liggen met knieschijf uit de kom
Hoe krijg je dat voor elkaar?
  zondag 3 augustus 2008 @ 01:01:33 #56
218527 rycemasta
rijstmeester
pi_60519725
Toen ik nog heul jong was maakte ik een inschattingsfout en fietste ik frontaal tegen een muurtje aan.

Ik hield er een blauwe zak aan over.
pi_60519771
Ik maakte een keer een hele stoere bocht op de fiets waarmee je bijna zoals een motor met je knie over de grond schaafde....

Had ik toen die lantaarnpaal maar gezien Zo over de kop in de struiken. Bril in tweeen, sleutelbeentje gebroken.
  zondag 3 augustus 2008 @ 01:07:39 #58
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_60519800
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 01:01 schreef rycemasta het volgende:
Toen ik nog heul jong was maakte ik een inschattingsfout en fietste ik frontaal tegen een muurtje aan.

Ik hield er een blauwe zak aan over.
whehehe

Ik had ook zo iets: in Zuid-Afrika is het als kind heel gewoon om op je blote voeten te lopen. Ik fietste op een gegeven moment terug naar huis. Berg op dus. Ik zat niet op mijn zadel maar ik stond op de trappers......toen liep mijn ketting er af. Gevolg: blauwe zak en opengeschaafde tenen.

Ook liep ik een keer over een grasveld. Toen ik de stoep op wou lopen nam ik net een verkeerde stap. De teennagel van mijn dikke teen bleef haken achter een stoeptegel terwijl mijn voet nog op het gras was (wat iets lager lag). Gevolg: teennagel was compleet afgescheurd en stond recht omhoog.
pi_60519826
Ik ging een keer m'n ouders helpen in de tuin. Ik zou de tuin wel omspitten. Helaas was ik nog niet zo handig met een schop en ramde dat ding vol op m'n tenen. Resultaat: een grote teen met een blauwe nagel die er een dag ofzo later vanzelf afviel. Niets meer van te zien.
pi_60519883
OOit eens een bloedneus opgelopen op de glijbaan van het zwembad.

Ik wilde heel stoer voorover duiken, de stang vastpakken en me enorm hard afzetten teneinde nog harder naar beneden te glijden. Alleen moet je dan wel de stang vastgrijpen in plaats er vol met je gezicht en neus tegen te knallen. Gevolg:een scheurtje tussen mn bovenlip en mn neus waar het bloed vanuit gutste.
En ik was ook nog eens niet snel beneden
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_60520479
Basketbal op vinger krijgen, die vervolgens zo staat:

Ja die foto heb ik toen gemaakt . Was dodelijk lang wachten bij de eerste hulp.
Saillant detail: Het gebeurde op halloween .

[ Bericht 0% gewijzigd door Phaelanx_NL op 04-08-2008 13:40:09 ]
Geen referral hier.
pi_60520537
Toen ik een jaar of 2/3 was met een balletje aan het gooien richting de hond van mn 'tante'. Moeders zei al 'hou er nou mee op!' Ik gewoon doorgaan, resulterende in een naar je toe springende hond die met zn hoektand over je wang gaat (gooide het balletje hoog en dichtbij), aardig litteken van Ik weet er amper nog wat van, wel dat het behoorlijk bloedde
† The 3 Kings †
pi_60520829
Ik rende een keer langs de bank... Athans, ik wel, maar mijn kleine teen niet. Die bleef erachter hangen en stond daarna wel heel gek scheef. Na 3 weken ofzo in een spalk kan ik hem bewegen zonder dat de rest van mijn tenen bewegen

Net zoals die foto hierboven
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_60521225
Geweldig, een leedvermaak topic .

Ik heb vroeger echt tevaak stomme dingen gedaan en op de meest vage manieren mezelf bezeerd. Maar meestal zonder veel schade.

Een van het enigste wat nog wel zichtbaar is, was toen ik vroeger het eens leuk vond heen en weer op de banken te springen.. In de zomer. En nou hing er ook nog een ventilator aan het plafond.

Gevolg: Een klein litteken boven/naast me oog die nog steeds een beetje zichtbaar is.
  zondag 3 augustus 2008 @ 04:54:17 #65
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_60521431
Dit gaat mij waarschijnlijk mijn hele fok-leven achtervolgen, maar dat heb ik wel voor jullie over...

Lang geleden, Toen WebHawkjuh nog een WebHawkjuh-je was, van een jaar of 3 oud, vond het WebHawkjuh-je het leuk om een snoer met aan 1 einde een stekker, en aan 1 einde een tweetal losse draadjes in het stopcontact te plaatsen en te kijken wat er gebeurt als je het einde met de losse draadjes vastpakt. Gevolg: Heel mooi kapsel, 2 dagen ziekenhuis en nu bijna 17 jaar later nog 2 leuke puntjes in de hand die de plus en min markeren.
Dus jah, dat zal wel verklaren wat er sindsdien allemaal mis is gegaan

[ Bericht 6% gewijzigd door WebHawkjuh op 03-08-2008 05:19:51 ]
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
  zondag 3 augustus 2008 @ 07:04:07 #66
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_60521743
Halfrond litteken op mijn kin.
Meningsverschil met een gozer over (volgens hem) fout geparkeerde auto, tijdens het vissen. Hij dacht dat het redelijk was om me in het water te duwen, waarop een paar tikken zijn uitgedeeld. Toen kwam ie ff later met een ringsleutel van een cm of 40 terug. Toen heeft ie weer klappen gehad maar helaas heeft ie me wel op mijn kin weten te raken met dat ding. Huid gebarsten door de klap, mijn zusje begon te kokhalzen toen ze de snee zag. M'n kin hing er wel een beetje leip bij. Tot zover de lichamelijke schade.
Nu stond ie mij na dit gebeuren op te wachten op mijn enige uitweg, met dat stuk gereedschap. Toen heeft ie een klap met een knuppel gehad en nu zit ie in t gips. Resultaat = rechtszaak, verdachte van poging tot moord.

Lekker dagje rustig vissen.
It's okay to be white
  zondag 3 augustus 2008 @ 10:14:53 #67
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_60522413
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 00:58 schreef Light het volgende:

Uiteraard weet ik het dan voor elkaar te krijgen om daar zo op te vallen dat ik nog steeds een lidteken heb.
Liep je naakt rond dan? (Sorry, flauw
pi_60522772
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 12:14 schreef Helgi het volgende:
Een appel tegen mijn neus gehad bij een appelgevecht toen was mijn neus gebroken.
Ik zat dit topic te lezen en dacht 'wat saai dat ik niets te vertellen heb', maar dankzij deze herinner ik me iets

Vriendin had een rolletje rolo en gilde of ik er ook eentje wilde (ze zat een stuk verderop)..

Ze mikte hem precies in m'n oog, resultaat was een gekneusde oogbal
  zondag 3 augustus 2008 @ 10:51:33 #69
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_60522794
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 02:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Saillant detail: Het gebeurd op halloween .
1. Saillant detail: heb je niet zelf bedacht
2. gebeurd is met een t.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_60522854
Tegen een glijbaan oplopen en dan naar beneden donderen. Gebroken Sleutelbeen!
pi_60524148
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 00:59 schreef Light het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar?
Euhm ja ik trok me schoen aan
Geloven ze op de EHBO ook nog steeds niet hoor

Maar daarbij ben ik ook nog hypermobiel (HMS) dus iets uit de kom (zelf) trekken of wat zomaar gebeurd is nu 'normaal' geworden
pi_60524721
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 10:51 schreef Rosbief het volgende:

[..]

1. Saillant detail: heb je niet zelf bedacht
2. gebeurd is met een t.

1) Wel.
2) My bad, moest nog een 'e' achter.

So please, geen projectie van onvermogen op mij.
Geen referral hier.
pi_60539729
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 00:32 schreef RainofDeath het volgende:

Knip...
Jaar of 6 terug was het kermis hier, elk jochie vond de botsautos enorm tof. Ik dus ook. Tijdens een rondje werd ik tegelijk van voor en achter gebotst... blijkbaar ben ik dus met mijn bek op het stuur beland wat dus betekende dat mijn 2 voortanden afbraken. Naja, gewoon oprapen en ik ben maar is naar mijn vader opzoek gegaan die ook ergens rond liep daar. Later bleek bij de tandarts dat de zenuwen net niet geraakt waren dus de tanden konden gewoon worden gelijmd.
Sommige straten in ons dorp hebben een huis dat veel hoger staat dan de weg.. Waardoor je dus een aflopende oprit hebt.. Nou een vriendin van mee heeft dat dus. We waren van plan om te gaan skeeleren. En ik zie haar zonder moeite de berg afrijden, dus ik denk 'Oh ja, dat ziet er simpel uit' , dus ik maak ook nog een extra vaartje door helemaal achterin de garage te beginnen met skeeleren, alleen een klein dingetje over het hoofd gezien; Lantaarnpaal xD Twee voortanden voor de helft afgebroken en 3 weken lang een dikke blauwe bult op je kop hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tanjaa op 04-08-2008 00:19:03 ]
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
pi_60539878
En wat was dat ene kleine dingetje dan?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_60539902
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 00:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
En wat was dat ene kleine dingetje dan?
Sorry:D
Is al aangepast..
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')