Wees blij, een kaasschaaf gaat veel minder diep.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:24 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook 'n keer gehad, alleen had ik gewoon 'n kaasschaaf en die schaafde erg goed.
M.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:46 schreef lynda het volgende:
Schoenen aan willen doen.. Twee seconden later op de grond liggen met knieschijf uit de kom
whehehequote:Op zondag 3 augustus 2008 01:01 schreef rycemasta het volgende:
Toen ik nog heul jong was maakte ik een inschattingsfout en fietste ik frontaal tegen een muurtje aan.
Ik hield er een blauwe zak aan over.
Liep je naakt rond dan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:58 schreef Light het volgende:
Uiteraard weet ik het dan voor elkaar te krijgen om daar zo op te vallen dat ik nog steeds een lidteken heb.
Ik zat dit topic te lezen en dacht 'wat saai dat ik niets te vertellen heb', maar dankzij deze herinner ik me ietsquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:14 schreef Helgi het volgende:
Een appel tegen mijn neus gehad bij een appelgevecht toen was mijn neus gebroken.
1. Saillant detail: heb je niet zelf bedachtquote:Op zondag 3 augustus 2008 02:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Saillant detail: Het gebeurd op halloween.
Euhm ja ik trok me schoen aanquote:
1) Wel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
1. Saillant detail: heb je niet zelf bedacht
2. gebeurd is met een t.
Sommige straten in ons dorp hebben een huis dat veel hoger staat dan de weg.. Waardoor je dus een aflopende oprit hebt.. Nou een vriendin van mee heeft dat dus. We waren van plan om te gaan skeeleren. En ik zie haar zonder moeite de berg afrijden, dus ik denk 'Oh ja, dat ziet er simpel uit' , dus ik maak ook nog een extra vaartje door helemaal achterin de garage te beginnen met skeeleren, alleen een klein dingetje over het hoofd gezien; Lantaarnpaal xD Twee voortanden voor de helft afgebroken en 3 weken lang een dikke blauwe bult op je kop hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:32 schreef RainofDeath het volgende:
Knip...
Jaar of 6 terug was het kermis hier, elk jochie vond de botsautos enorm tof. Ik dus ook. Tijdens een rondje werd ik tegelijk van voor en achter gebotst... blijkbaar ben ik dus met mijn bek op het stuur beland wat dus betekende dat mijn 2 voortanden afbraken. Naja, gewoon oprapen en ik ben maar is naar mijn vader opzoek gegaan die ook ergens rond liep daar.Later bleek bij de tandarts dat de zenuwen net niet geraakt waren dus de tanden konden gewoon worden gelijmd.
Sorry:Dquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
En wat was dat ene kleine dingetje dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |