"Rijpe kiwi's kan u nog enkele dagen in de koelkast bewaren. Kiwi's die nog niet volledig rijp zijn, kan u tot twee weken in de koelkast bewaren. U kan deze ook verder laten rijpen bij kamertemperatuur."quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
van mij mogen ze op kantoor eindelijk de airco eigenlijk wel eens repareren.
"Waarom heeft overrijpe kiwi chemische smaak?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:10 schreef Dalamar het volgende:
[..]
"Rijpe kiwi's kan u nog enkele dagen in de koelkast bewaren. Kiwi's die nog niet volledig rijp zijn, kan u tot twee weken in de koelkast bewaren. U kan deze ook verder laten rijpen bij kamertemperatuur."
I'd wish, helaas deze week weer aan het werk, de vakantie is alweer voorbijquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
jullie zitten zeker allemaal op een terras, met gekoelde hoegaarden zonder citroen
Over anderhalve week pasquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
jullie zitten zeker allemaal op een terras, met gekoelde hoegaarden zonder citroen
zonder citroen maar MET kiwi !!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Whahaha !!! Wat een rukker !!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:16 schreef titanio het volgende:
Breadase Users ..... Bredase Ratjes zul je bedoelen. Parels van het Zuiden vonden hun Waterloo in Noorwegen terwijl ze er zo vast en zeker op rekenden om minstens de halve finale van de UEFA Cup te halen.
Wanneer mogen we jullie weer eens in "Dort Noord", zoals jullie dat noemen, begroeten?
Gelukkigquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:42 schreef Dalamar het volgende:
Pfff, al m'n Euro's zijn er nog, geen skim slachtoffer geworden gelukkig.
klaagbaakquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:56 schreef Swiffer het volgende:
Ohja. Zon (Kl*tezon).
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:42 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag nog even buffelen en dan weekend vakantie vieren
Neen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:24 schreef Rossdale het volgende:
Vanmorgen na het douchen uitgeschoten met de haarlak?
wow! heb je zin om hier ook ff langs te komen?quote:
2 uur poetsen??? Jezus, dan heb je wel erg slecht gemikt met je haarlakquote:
Ehh.. neequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:13 schreef Asics het volgende:
wow! heb je zin om hier ook ff langs te komen?
Die zooi gebruik ik nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:18 schreef Rossdale het volgende:
2 uur poetsen??? Jezus, dan heb je wel erg slecht gemikt met je haarlak
nee vrije dag - maar goed - tot mijn pensioentje zal ik wel als kantoorslaaf door het leven gaan ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:40 schreef BossFight het volgende:
My gawd wat een akelige dag.
Mijn was gedaan, Boodschappen gedaan.
Net of ik daar allemaal behoefte aan heb.
Ik wil slapen, en aan het water liggen enzo.
Maargoed, vanavond lekker achter de bar in de Graanbeurs!
Biertjes tappen en biertjes drinken!![]()
Hopelijk ben ik tegen die tijd van mijn kater af ook.
Ow en hoe maken jullie allen het eigenlijk?
Ik een beetje aan het genieten van het goede weer of zitten jullie allemaal nog opgesloten op kantoor?
Dat laatstequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:40 schreef BossFight het volgende:
My gawd wat een akelige dag.
Mijn was gedaan, Boodschappen gedaan.
Net of ik daar allemaal behoefte aan heb.
Ik wil slapen, en aan het water liggen enzo.
Maargoed, vanavond lekker achter de bar in de Graanbeurs!
Biertjes tappen en biertjes drinken!![]()
Hopelijk ben ik tegen die tijd van mijn kater af ook.
Ow en hoe maken jullie allen het eigenlijk?
Ik een beetje aan het genieten van het goede weer of zitten jullie allemaal nog opgesloten op kantoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |