Papa en mama houden niet van steden.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:41 schreef fransbreda het volgende:
Verhuizen is de enige optie!
Tieten? Heb ik nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:59 schreef BossFight het volgende:
Okay, nvm.
De basics voor jou dan even:
Tieten?
Bier?
Voetbal?
Ik wacht daar ook al bijna een half jaar op. Geduld jijquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:08 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Mag ik op 't kaartje, met zo'n pijltje? Dat zou wel heul tof zijn. Serieus.
moet je wel weer verder fietsen naar NACquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:52 schreef Asics het volgende:
en teteringen
ik ga verhuizen naar nog geen km verderop maar het heet wel ineens teteringen daar
Mogen het geen dopjes zijn?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:06 schreef BossFight het volgende:
Een oortje van mijn Crappy ass ipod headset kraakt.
Ben op zoek naar een fatsoenlijk oorafsluitende headset die niet in 2 uur mijn ipod leeg trekt.
Nog audiofielen in de zaal die raad weten?
Zit te denken aan een Sony MDR-V500. Maar dat is 1000mw wat betekend dat mijn Ipod niet bijster lang mee zal gaan. Maar in die richting moet je denken. Semi-djgear.
Ik was de 'nog' vergeten. Excusesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:38 schreef Rossdale het volgende:
Maar 1 weekje?We zitten al bijna een maand niets te doen. Er is weinig werk, slechte economie en grote bedrijven die nog even wachten met investeringen doen enzo
En ja ik pik af en toe wel wat spaans opVind het nog best wel een toffe taal
Al kan ik er voor het grootste gedeelte nog geen touw aan vast knopen
Ik denk een asus, ik ben nog een beetje aan het kijken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:41 schreef Asics het volgende:
Goedzo BF-je.lekker genieten.
wat voor notebook wordt het?
ah joh maak je niet druk - doe ik ook nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:47 schreef Ritchie het volgende:
oh, hey Asics:
http://www.bndestem.nl/re(...)nog-niet-gelopen.ece
Afgelopen vrijdag nog eend gegeten, was door een vriend uit Frankrijk meegenomen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:27 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik denk een asus, ik ben nog een beetje aan het kijken.
Maar ben al veel leuks tegen gekomen binnen mijn budget.
Het kook meisje smste net dat ze van haar werk(kok) eend mee ging nemen voor ons, dus dat word smullen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |