Bij Boardlords alleen nog in 45.5quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:37 schreef MarkM het volgende:
Ik ben op zoek naar de volgende schoenen: [ afbeelding ]
Ik heb echter geen idee waar deze te halen zijn. Iemand een idee welke winkel ik kans maak.. Of eventueel een online shop?
Die lagen ooit bij de Vans outlet voor 30 euro en zelf heb ik ooit de zwarte versie gekocht voor 40 euro.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:54 schreef KimetJ het volgende:
[ afbeelding ]
Kan deze kopen voor ¤110.- , niet een beetje duur voor vans?
Structures, veel plezier met de toebox.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:36 schreef Maxxieh het volgende:
Vandaag die Nike Air Structures aangehad, wat zitten die lekker zeg! Weet alleen nog niet of ik ze ga kopen, Nike SB was al een hele stap voor me..
Ik had ook de zwartwitte versie voor 40 euro bij freshcotton. 110 euro voor Vans is sowieso 10x te duur, het is een simpel stoffen schoentje en de afwerking is niet supergoed ofzo.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:06 schreef Brownietje het volgende:
[..]
Die lagen ooit bij de Vans outlet voor 30 euro en zelf heb ik ooit de zwarte versie gekocht voor 40 euro.
je kan ze toch wassen, gewoon kokend water overheen gooienquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:36 schreef Maxxieh het volgende:
Vandaag die Nike Air Structures aangehad, wat zitten die lekker zeg! Weet alleen nog niet of ik ze ga kopen, Nike SB was al een hele stap voor me..
Heeft iemand nog een paar oranje laces voor Brian Anderson dunk's? Die van mij zijn echt te ranzig. Of weet iemand een site waar ik ze kan bestellen.. Ben de link verloren, en te lui om te zoeken..
veters.nlquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:36 schreef Maxxieh het volgende:
Heeft iemand nog een paar oranje laces voor Brian Anderson dunk's? Die van mij zijn echt te ranzig. Of weet iemand een site waar ik ze kan bestellen.. Ben de link verloren, en te lui om te zoeken..
Mwah, douane let er goed op de laatste tijd.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:06 schreef Maxxieh het volgende:
Waren idd zeer slap.. Mss toch maar eens kijken voor een paartje light's vanuit amerika. Kost echt geen drol meer bijna!
hai2u2quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
hai2u
Die laces heb ik al weggegooid helaas, had ze even voor een dagje in m'n andere schoenen gedaan. Ik ga dus even kijken op die site van schatje, thanks hiervoor!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:45 schreef Teije het volgende:
[..]
Mwah, douane let er goed op de laatste tijd.![]()
[..]
hai2u2
Zo zien toch alle nieuwe hippe sneakerwinkels eruit die nu in zo'n beetje elke stad opduiken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:51 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ik vind shuries maar een soort Woei als ik het zo zie..
Natuurlijk is het internet goedkoper, maar niet veel mensen weten niet hoe of waar ze "hippe" sneakers moeten halen op het internet. Ik haal het liefst ook in een store, maar de schoenen die ik wil hebben, vind je niet zomaar in een winkel.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:33 schreef Modus het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet zo waarom mensen naar al die hippe NL winkels gaan terwijl vrijwel alles wat ze daar verkopen op internet goedkoper te krijgen is.
Nee, nog heel even getwijfeld over Cool Grey Spiz'ikes maar toch maar verstandig gedaan. 2/21 Countdown pack was er ook maar zn geld niet waard voor mij.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:02 schreef SHOOOTO het volgende:
Nice Warhead, lag er nog iets boeiends op HQ?
t ken dr mee doorquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:03 schreef thaWarhead het volgende:
Shuries gaat hard komen, maar heeft nog wat tijd nodig. De winkel moet een keer open en Nike levert snel, dus daarom staan er nu vooral Nike's. Er gaat nog meer komen en ook dingen die je misschien niet verwacht. Shuries is echt niet de zoveelste QS account.
Net gehaald, zal wel geen positieve reacties opleveren maar ze zitten zo heerlijk:
[ afbeelding ]
Hey Kim waar heb je deze zien liggen dan ik zoek ze zelf namelijk ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:54 schreef KimetJ het volgende:
[ afbeelding ]
Kan deze kopen voor ¤110.- , niet een beetje duur voor vans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |