Bij Boardlords alleen nog in 45.5quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:37 schreef MarkM het volgende:
Ik ben op zoek naar de volgende schoenen: [ afbeelding ]
Ik heb echter geen idee waar deze te halen zijn. Iemand een idee welke winkel ik kans maak.. Of eventueel een online shop?
Die lagen ooit bij de Vans outlet voor 30 euro en zelf heb ik ooit de zwarte versie gekocht voor 40 euro.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:54 schreef KimetJ het volgende:
[ afbeelding ]
Kan deze kopen voor ¤110.- , niet een beetje duur voor vans?
Structures, veel plezier met de toebox.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:36 schreef Maxxieh het volgende:
Vandaag die Nike Air Structures aangehad, wat zitten die lekker zeg! Weet alleen nog niet of ik ze ga kopen, Nike SB was al een hele stap voor me..
Ik had ook de zwartwitte versie voor 40 euro bij freshcotton. 110 euro voor Vans is sowieso 10x te duur, het is een simpel stoffen schoentje en de afwerking is niet supergoed ofzo.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:06 schreef Brownietje het volgende:
[..]
Die lagen ooit bij de Vans outlet voor 30 euro en zelf heb ik ooit de zwarte versie gekocht voor 40 euro.
je kan ze toch wassen, gewoon kokend water overheen gooienquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:36 schreef Maxxieh het volgende:
Vandaag die Nike Air Structures aangehad, wat zitten die lekker zeg! Weet alleen nog niet of ik ze ga kopen, Nike SB was al een hele stap voor me..
Heeft iemand nog een paar oranje laces voor Brian Anderson dunk's? Die van mij zijn echt te ranzig. Of weet iemand een site waar ik ze kan bestellen.. Ben de link verloren, en te lui om te zoeken..
veters.nlquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:36 schreef Maxxieh het volgende:
Heeft iemand nog een paar oranje laces voor Brian Anderson dunk's? Die van mij zijn echt te ranzig. Of weet iemand een site waar ik ze kan bestellen.. Ben de link verloren, en te lui om te zoeken..
Mwah, douane let er goed op de laatste tijd.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:06 schreef Maxxieh het volgende:
Waren idd zeer slap.. Mss toch maar eens kijken voor een paartje light's vanuit amerika. Kost echt geen drol meer bijna!
hai2u2quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
hai2u
Die laces heb ik al weggegooid helaas, had ze even voor een dagje in m'n andere schoenen gedaan. Ik ga dus even kijken op die site van schatje, thanks hiervoor!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:45 schreef Teije het volgende:
[..]
Mwah, douane let er goed op de laatste tijd.![]()
[..]
hai2u2
Zo zien toch alle nieuwe hippe sneakerwinkels eruit die nu in zo'n beetje elke stad opduiken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:51 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ik vind shuries maar een soort Woei als ik het zo zie..
Natuurlijk is het internet goedkoper, maar niet veel mensen weten niet hoe of waar ze "hippe" sneakers moeten halen op het internet. Ik haal het liefst ook in een store, maar de schoenen die ik wil hebben, vind je niet zomaar in een winkel.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:33 schreef Modus het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet zo waarom mensen naar al die hippe NL winkels gaan terwijl vrijwel alles wat ze daar verkopen op internet goedkoper te krijgen is.
Nee, nog heel even getwijfeld over Cool Grey Spiz'ikes maar toch maar verstandig gedaan. 2/21 Countdown pack was er ook maar zn geld niet waard voor mij.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:02 schreef SHOOOTO het volgende:
Nice Warhead, lag er nog iets boeiends op HQ?
t ken dr mee doorquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:03 schreef thaWarhead het volgende:
Shuries gaat hard komen, maar heeft nog wat tijd nodig. De winkel moet een keer open en Nike levert snel, dus daarom staan er nu vooral Nike's. Er gaat nog meer komen en ook dingen die je misschien niet verwacht. Shuries is echt niet de zoveelste QS account.
Net gehaald, zal wel geen positieve reacties opleveren maar ze zitten zo heerlijk:
[ afbeelding ]
Hey Kim waar heb je deze zien liggen dan ik zoek ze zelf namelijk ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:54 schreef KimetJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet de standaard retailprijs zo niet uit mijn hoofd... maar dat is zo te zien een sneaker uit de Vault-lijn van Vans en die prijzen zijn niet te vergelijken met de normale priijzen!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:54 schreef KimetJ het volgende:
[ afbeelding ]
Die Neon Lights heb ik gevonden op JD, alleen hoe moet ik een hook up zien te regelen in de UK? En op Lock & Load kan ik ze niet vinden, misschien dat ze hem in de winkel wel hebben, dus binnenkort maar even een bezoekje doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:54 schreef SHOOOTO het volgende:
^^Air Max Light Teal wordt lastig, misschien kan Purchase 'm nog bestellen. Ze hadden wel een restock gekregen laatst. Neon Lights kan je nog bij JD Sports halen (regel een hook up in de UK, want ze versturen alleen binnen de UK)
Lock & Load schijnt wat JD releases te hebben.
snel uitverkocht? Viel wel mee, er stond een 10 of een 10.5 voor een lange tijd te koop bij Purchaze. Volgens had en_ieka die gekocht.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:51 schreef got.rice het volgende:
[..]
Die Neon Lights heb ik gevonden op JD, alleen hoe moet ik een hook up zien te regelen in de UK? En op Lock & Load kan ik ze niet vinden, misschien dat ze hem in de winkel wel hebben, dus binnenkort maar even een bezoekje doen.
Purchaze had idd een restock maar 9.5/10 waren er niet of waren supersnel uitverkocht
Zal die forums dan even checken. En wat een eikhol. wat moet je nou weer met 2 dezelfde sneakersquote:Op zondag 4 mei 2008 14:06 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
snel uitverkocht? Viel wel mee, er stond een 10 of een 10.5 voor een lange tijd te koop bij Purchaze. Volgens had en_ieka die gekocht.![]()
Zit je ook op andere forums, bijvoorbeeld Lacebag of Leyp forum? Boswottels is onze eigen JD hookup op lacebag en neejij op Leyp. Ron (=neejij) heeft volgens mij nog een paar Neon Lights te koop.
Ik had die 10.5 ja.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:06 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
snel uitverkocht? Viel wel mee, er stond een 10 of een 10.5 voor een lange tijd te koop bij Purchaze. Volgens had en_ieka die gekocht.![]()
Zit je ook op andere forums, bijvoorbeeld Lacebag of Leyp forum? Boswottels is onze eigen JD hookup op lacebag en neejij op Leyp. Ron (=neejij) heeft volgens mij nog een paar Neon Lights te koop.
Heb ze al een e-mail gestuurd en wacht nog op antwoord dus ben erg benieuwd!quote:Op zondag 4 mei 2008 21:13 schreef vejay het volgende:
Email gewoon avenuestore.be got.rice, daar hebben ze ze ook staan, wel niet in hun webshop, maar als je netjes vraagt willen ze ze vast wel opsturen.
Ik weet de prijzen van die zo Era's niet, maar de Vault-retailprijzen gaan vaak makkelijk over de 100 euro!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:46 schreef thaWarhead het volgende:
Zo duur is Vault nou ook weer niet, Syndicate en Marc Jacobs zijn de enige lijnen die echt heavy qua retail zijn (voor Vans begrippen)
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:48 schreef refused. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo heet dat m'n scherm begint te roken.... helaas net zo limited en way overpriced
Heb inmiddels een e-mail ontvangen van hun en ze zeggen dat ze nog maar 1 paar hebben en dat ze die opzij hebben gezet voor iemand anders. Damn!quote:Op zondag 4 mei 2008 21:13 schreef vejay het volgende:
Email gewoon avenuestore.be got.rice, daar hebben ze ze ook staan, wel niet in hun webshop, maar als je netjes vraagt willen ze ze vast wel opsturen.
Probeer Unknown in Alkmaar. Of neem een cheap Ryanair retourtje Londen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:13 schreef got.rice het volgende:
[..]
Heb inmiddels een e-mail ontvangen van hun en ze zeggen dat ze nog maar 1 paar hebben en dat ze die opzij hebben gezet voor iemand anders. Damn!
Die wil ikquote:
Nee, bij citysoles.comquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:51 schreef Modus het volgende:
Bij die seller ook? Naar NL? Die shipt niet naar de EU toch?
Weuknie. Maar die is 's nachts niet openquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:22 schreef marp0 het volgende:
die liggen ook gewoon bij footlocker toch?
Die site heeft helemaal geen Nikes?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:42 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Nee, bij citysoles.com
Weuknie. Maar die is 's nachts niet open
Volgens sneakerfiles zijn ze trouwens een US-only, maar hoe waar dat is weet ik niet. Is een 1 piece.
Dan moet je naar shuries in zwolle.quote:
http://citysole.com/shoe_store/index.php?main_page=product_info&products_id=710quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |